Vi tenner ikveld lys, for å minnes de tre

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Nøyaktig klokken 08:46:23 skjedde dette.
03d2fcff95c38b454aed8279ad6feaf4.png

En adelsmann så hederfull og mektig, trådde inn i Vara(det er kallenavnet ditt fordi jeg alltid staver nicket feil) sin by, og gjorde den til sitt KoD land. Tropper strømmet inn allerede sekundet etter, og det var høye tall når Vara (beklager det men kan fortsatt ikke stave det riktig er så mye tall osv også) sine adelsnukes banket på døren. Det var ikke så mye til mur enda. De hadde bare rukket å bygge døra.

For hvert nuke som etterhvert besøkte det som ikke var en dør lenger- men en mur, en stor mur, ble det bare flere og flere motstandstropper. Forsvarsflaggene var hevet, og soldatene kjempet sterkere enn de noensinne har gjort. Paladiner fra alle riker hørte ryktene om at vedkommende, et stort, svart beist, hadde seilet inn i fiendes land og kapret en av deres landsbyer i deres felt. Er ikke til å tro, eller hva?
9192_heskey.jpeg

Når vi ser at det er denne mannen, dette beistet, som står bak hendelsen, så er det faktisk til å tro.
(ja heskey spiller faktisk på accen)


Men vi er ikke samlet her(ihvertfall jeg da), nede i kjelleren hos foreldrene mine, med Uncharted 2 foran meg og 13 sider med gyazo screenshots, for å hedre legenden Heskey. Vi(jeg) er nemlig samlet her, nede i kjelleren hos foreldrene mine, med Uncharted 2 foran meg og faktisk 14 sider med gyazo (fordi jeg ikke kan telle ordentlig) for å hedre de tre spydmennene som Fsesnsishjs (jeg er ikke særlig god med nick okey) mistet i kamp. En kamp så overlegen, men dessverre ikke uten tap. Jeg har vedlagt bildebevis for de som ikke trur på meg.
c4a9e1531ffbad8cfe5249ac05e0d430.png

Jeg forstår om dere i PMS, som åpenbart ikke tar tropper så kjært som vi gjør, ikke forstår hvorfor denne hendelsen er verdt å skrive en forumpost om, men med tiden vil dere lære dere ógså. Jeg skal fortelle om disse spydmennene nå, deres historie skal ikke bli glemt.


Tru det eller ei, men det hele begynte på planeten Dagobah. (For dere som ikke husker, Yoda bor der) (for dere som ikke har sett star wars, fuck off) De hadde flydd seg vill med Y-wingen sin, og endte opp på den sump-lignende planeten Dagobah. Der ble de trent opp av ingen andre enn spøkelse til Obi Wan Kenobi og all kampteknikk som innebærer lange, spisse ting. (ikke tenk koffert din gris)
Etter de var fult utlært, etter fire år med slit og svette, reiste de videre. På veien møtte de Christian, en leder så sterk og overbevisende at de ikke hadde annet valg enn å gi det en sjanse i KoD, og de ble forelsket. De ble forelsket i atmosfæren, samarbeidet, pågangsmotet og ikke minst et par gards-jenter som nettopp hadde kommet røket ut av Farmen. Men de var ikke alene. De var tre av veldig, veeeldig mange utvalgte.

Etter tapet av de tapre tre var det ingen tid til å sørge.
cef93f99157db068d255a95ad95ee303.png

(han var egentlig sønderknunst, tro meg)
961286bf0359119d20c13f1bedb43e0a.png

(jeg var egentlig sønderknust, tro meg)
09db12de96261560a8aa2360d89eefc0.png

han er egentlig skikkelig lei seg okey??
e523282075310f6773f7b25d8821aacf.png

c87b39f8fb0597c55b68553a3836061f.png

Nei, det er ikke øynene som bedrar dere. De seks nye spydmennene er indeed læremesterne til Rambo.
1a6ee00e38133d93b7e8140c315589cb.png

Ja, wow.

giphy.gif

De seks nye sang denne i kor, hele veien fra Fsensicitu til det ukjente land i K55. Ære er nemlig noe vi i KoD prioriterer veldig.

Når de seks store er ankommet, ville det ikke overrasket om vi kun ser hvite, flagrende flagg med en hær masjerende i det fjerne, utenfor heskey's by nummer 29.
ve_zpscea9c5fc.gif

Slik jeg ser det, står PMS med kun ett alternativ igjen, nemlig å sette alle kontoer på slett :)



ah, jeg glemte nesten å vise dere Spoonmans mektige hær som ankom her tidligere idag.
f1c8df2c7b8031cc3a9ff4a00946f47a.png

Poengmessig er dere kanskje over oss, men jeg har aldri vært borte i en stamme som er så generøse til å dele ut deff som det vi i KoD er (giggle)


Så du trur du har en sjanse mot Rambos læremestere og Spoonmans speider? Kjør på, den som klarer å ta livet av den mektige hæren skal få 100pp og Uncharted spillet mitt.
 
Sist redigert:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Neida PMS er redde for å svare fordi de vet at vi har; Bedre argumenter, vi er flinkere til å diskutere og vi har faktisk noe å komme med :O, og vi har ferdigheter! :O ahmagad
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Eneste vi har å spøre om er, hvorfor har dere spion/spioner når dere mener dere er så mye bedre en alle oss i PMS?

det viser jo bare at dere er red for en fair kamp.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
For å sitere ODD; "er mye gøyere når det ikke bare er fair
[02:21:57] Kong Odd: fair spill er kjedlig i lengden" Noe som er helt sant, men vi kunne slått dere "fair" også om vi ville, men hvorfor skal vi ikke bruke det når vi har muligheten? Flesteparten av spionene min kommer til meg! skjeldent at jeg spør noen. Viser bare at Magnar er ikke en så god leder som jeg skal ha det til :O

Men ja for å slenge en tilbake i tryne ditt da. Hvorfor bruker dere så mye pp? Det viser jo bare at dere er redd for en fair kamp. :)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
For å sitere ODD; "er mye gøyere når det ikke bare er fair
[02:21:57] Kong Odd: fair spill er kjedlig i lengden" Noe som er helt sant, men vi kunne slått dere "fair" også om vi ville, men hvorfor skal vi ikke bruke det når vi har muligheten? Flesteparten av spionene min kommer til meg! skjeldent at jeg spør noen. Viser bare at Magnar er ikke en så god leder som jeg skal ha det til :O

Men ja for å slenge en tilbake i tryne ditt da. Hvorfor bruker dere så mye pp? Det viser jo bare at dere er redd for en fair kamp. :)


vi sitter ikke å skrytter av at vi er mye bedre en dere, så da har noen i stammen lov til å ha ekstra fordeler
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Hva gir dere retten til det? Er feigere å bruke pp enn å ha spioner


poenget midt er at DERE sitter å skrytter av at dere er så mye bedre en PMS, men dere klarer ikke bevise noe uten SPION,

hadde vi sittet å skrytti av at vi er best så hadde PP bruken vert veldig relevant for dere å kommentere.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
poenget midt er at DERE sitter å skrytter av at dere er så mye bedre en PMS, men dere klarer ikke bevise noe uten SPION,

hadde vi sittet å skrytti av at vi er best så hadde PP bruken vert veldig relevant for dere å kommentere.


Okei, for det første så er det ingenting som heter ¨å skrytte¨ det heter å skryte, som i flertall blir skryter og ikke skrytter. Blir så lei av så mye skrivefeil.
For det andre så visste vi ikke om at dere skulle ha aksjon i dag før aksjonen vår allerede var ferdig planlagt. Så er bare tileldigheter som gjorde at vår aksjon begynte 1 dag før deres.
For det tredje så er det ganske normalt å bruke spioner, vi er ikke akkurat den først stammen som har brukt spioner. Allikevel så sier vel det litt om forholdet i stammen, når de kommer til oss og spør og ikke omvendt.
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Okei, for det første så er det ingenting som heter ¨å skrytte¨ det heter å skryte, som i flertall blir skryter og ikke skrytter. Blir så lei av så mye skrivefeil.
For det andre så visste vi ikke om at dere skulle ha aksjon i dag før aksjonen vår allerede var ferdig planlagt. Så er bare tileldigheter som gjorde at vår aksjon begynte 1 dag før deres.
For det tredje så er det ganske normalt å bruke spioner, vi er ikke akkurat den først stammen som har brukt spioner. Allikevel så sier vel det litt om forholdet i stammen, når de kommer til oss og spør og ikke omvendt.


er enig at det er vanlig å bruke det, men dere har ikke rett til å SKRYTTE av at dere er så mye bedre en oss når dere må ty til spion for å slå oss.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
er enig at det er vanlig å bruke det, men dere har ikke rett til å SKRYTTE av at dere er så mye bedre en oss når dere må ty til spion for å slå oss.

Helt ærlig DON så hadde vi tatt akkurat like mange byer i dag om vi hadde hatt spion eller ikke, vi fulgte en plan som var planlagt før vi fikk vite at dere hadde aksjon i dag.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Skjønner virkelig ikke at PMS-Medlemmer griner dag ut og dag inn over spion. Det har vært i spillet helt siden oppstarten, og det vil alltid være en ting. Mine stammemedlemmer oppfører seg som om det er noe helt nytt og gamebreaking - Ja, det påvirker spillet i stor grad, men folk har vunnet selv om de har hatt spioner i stammen tidligere, det handler bare om å være litt mer forsiktig med ting. Både venner, kommandodeling og ikke minst det du skriver på skype/forum/pm til folk kan finne veien til KoD. Stemmer for at vi slutter å sutre og heller gir KoD en ordentlig kamp som de virkelig fortjener!

EDIT: Ser også at KoD skryter over at de er bedre, akkurat per dags dato ser det slik ut, aksjonene til KoD funker, våre aksjoner funker dårlig, spesielt da i sørvest mot rutinerte og samarbeidsvillige KoD-Spillere.
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Skjønner virkelig ikke at PMS-Medlemmer griner dag ut og dag inn over spion. Det har vært i spillet helt siden oppstarten, og det vil alltid være en ting. Mine stammemedlemmer oppfører seg som om det er noe helt nytt og gamebreaking - Ja, det påvirker spillet i stor grad, men folk har vunnet selv om de har hatt spioner i stammen tidligere, det handler bare om å være litt mer forsiktig med ting. Både venner, kommandodeling og ikke minst det du skriver på skype/forum/pm til folk kan finne veien til KoD. Stemmer for at vi slutter å sutre og heller gir KoD en ordentlig kamp som de virkelig fortjener!

EDIT: Ser også at KoD skryter over at de er bedre, akkurat per dags dato ser det slik ut, aksjonene til KoD funker, våre aksjoner funker dårlig, spesielt da i sørvest mot rutinerte og samarbeidsvillige KoD-Spillere.

Hørtes mer ut som at du villa ha inv te KOD og forlate barnehagen :D
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Okei, for det første så er det ingenting som heter ¨å skrytte¨ det heter å skryte, som i flertall blir skryter og ikke skrytter. Blir så lei av så mye skrivefeil.
For det andre så visste vi ikke om at dere skulle ha aksjon i dag før aksjonen vår allerede var ferdig planlagt. Så er bare tileldigheter som gjorde at vår aksjon begynte 1 dag før deres.
For det tredje så er det ganske normalt å bruke spioner, vi er ikke akkurat den først stammen som har brukt spioner. Allikevel så sier vel det litt om forholdet i stammen, når de kommer til oss og spør og ikke omvendt.
Det er nå så, men samtidig så vet dere godt at vi ikke benytter oss av spioner. Kan dere ikke bevise at dere klarer dere uten? Om dere mener at dere hadde klart å vinne uten, som godt kan hende, hvorfor bruke da?
 
Topp