Vi tenner ikveld lys, for å minnes de tre

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Det er nå så, men samtidig så vet dere godt at vi ikke benytter oss av spioner. Kan dere ikke bevise at dere klarer dere uten? Om dere mener at dere hadde klart å vinne uten, som godt kan hende, hvorfor bruke da?

Fordi det er det dere hadde gjort? (giggle)

Får bare sitere ett rimelig kjent ordtak jeg:

All is fair in love and war.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Fordi det er det dere hadde gjort? (giggle)

Får bare sitere ett rimelig kjent ordtak jeg:

All is fair in love and war.

Hva mener du med hva vi har gjort? PMS leder da greit uten. Hører jo stadig klager om PP-bruken her, så sitatet ditt passer vel ikke helt. Kanskje vi på Eru burde slenge oss på PP-hysteriet og pøse ut i alle byer? Jeg kan sikkert fikse nok til at vi kan halvere samtlige av våre byer til maks-poeng på kort tid. Heldigvis har jeg, foreløpig iallefall, anstendighet nok til å la være. For det er et godt poeng DON (?) kommer med, at dere skryter av deres prestasjoner ved bruk av spion / kommenterer vår PP-bruk. Og jeg vet at det er flere enn ledelsen deres som har nevnt PP'en, det er helt naturlig. Her er det litt mindre ampert angående "deres svar på PP-bruk". Dessuten nekter jeg å tro at dere hadde latt anledningen gå fra dere selv om Birken & co hadde spilt F2P, mht. den innstillingen dere har ovenfor spionasje kan ikke svaret på det mistolkes. Jeg kan love deg at jeg har god kontakt med flere i KoD fra min tid der, og at jeg kan skaffe noen? Det kan jeg nesten garantere. Men er det en slik verden, og et slikt spill vi ønsker skal prege .no fremover? Jeg mener nei, og av samme årsak velger jeg ikke å bruke enorme mengder PP.
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Hva mener du med hva vi har gjort?

jeg skrev Hadde, dvs at jeg stillte spørsmål ved om dere hadde ignorert info dere hadde fått om dere hadde vært i vår situasjon, noe jeg tviler på.

PMS leder da greit uten. Hører jo stadig klager om PP-bruken her, så sitatet ditt passer vel ikke helt.

Slik jeg har forstått det leder iaf DON mye pga han brukte pp på å skaffe seg ett forsprang i starten. Ellers enn det har jeg ikke peiling hvem og hvor det er brukt pp, og jeg tror ikke(såvidt jeg kan huske) at jeg har klagd på pp bruken til noen som helst.

Kanskje vi på Eru burde slenge oss på PP-hysteriet og pøse ut i alle byer? Jeg kan sikkert fikse nok til at vi kan halvere samtlige av våre byer til maks-poeng på kort tid. Heldigvis har jeg, foreløpig iallefall, anstendighet nok til å la være.

Det er bra å se at det finnes folk i toppen også som har kommet dit uten å legge tusener på bordet, når det er sagt tror jeg ikke PP-bruken gjelder kun PMS, for det gjør den ikke.

For det er et godt poeng DON (?) kommer med, at dere skryter av deres prestasjoner ved bruk av spion / kommenterer vår PP-bruk. Og jeg vet at det er flere enn ledelsen deres som har nevnt PP'en, det er helt naturlig.

Jeg synes også det blir feil av oss å klage på PP bruken til dere i PMS, da den verken gjelder alle i PMS eller ingen i KoD, i tillegg synes jeg(sålangt) ingen av sidene kan sies å være klart bedre enn den andre, da det virker som krigen går fram og tilbake, noe jeg synes er supert, gleder meg til en spennende verden :)

Her er det litt mindre ampert angående "deres svar på PP-bruk". Dessuten nekter jeg å tro at dere hadde latt anledningen gå fra dere selv om Birken & co hadde spilt F2P, mht. den innstillingen dere har ovenfor spionasje kan ikke svaret på det mistolkes. Jeg kan love deg at jeg har god kontakt med flere i KoD fra min tid der, og at jeg kan skaffe noen? Det kan jeg nesten garantere. Men er det en slik verden, og et slikt spill vi ønsker skal prege .no fremover? Jeg mener nei, og av samme årsak velger jeg ikke å bruke enorme mengder PP.

Det er fint at dere lar være å ta dere i bruk av enorme menger pp, og det er også fint at dere lar være å aktivt søke en spion, men jeg velger likevel å tvile på at dere hadde latt være å bruke info dersom dere hadde fått den tilsendt.

Bold
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Det er da ganske smart å bruke mye pp i starten, hvis ikke må du bruke mye mer om du vil ta igjen tapt forsprang senere, da du ikke bare har 1-4 byer du må oppgradere. Det at KoD også laget en hel propagandapost basert på spipner er jo helt smart.
 

DeletedUser

Guest
Det er da ganske smart å bruke mye pp i starten, hvis ikke må du bruke mye mer om du vil ta igjen tapt forsprang senere, da du ikke bare har 1-4 byer du må oppgradere. Det at KoD også laget en hel propagandapost basert på spipner er jo helt smart.

KoD laget ikke en hel propagandapost basert på spioner. Thomas gjorde. :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
jeg skrev Hadde, dvs at jeg stillte spørsmål ved om dere hadde ignorert info dere hadde fått om dere hadde vært i vår situasjon, noe jeg tviler på.
Nå skal jeg ikke snakke for ledelsen her, men personlig ville jeg gjort det, jo. Iallefall om det var i en situasjon der jeg mener at jeg/vi er bedre enn motparten, da ville jeg heller ha bevist det på en ærlig måte.

Slik jeg har forstått det leder iaf DON mye pga han brukte pp på å skaffe seg ett forsprang i starten. Ellers enn det har jeg ikke peiling hvem og hvor det er brukt pp, og jeg tror ikke(såvidt jeg kan huske) at jeg har klagd på pp bruken til noen som helst.
Vel, jeg sikter ikke bare til deg, men isåfall er du en av få som ikke har kommentert det. Du nevner selv årsaken, nemlig at du ikke har innsikt i hvem som har brukt hva. Hadde du visst hva slags summer det er snakk om for enkelte ville nok du ha kommentert det også.

Det er bra å se at det finnes folk i toppen også som har kommet dit uten å legge tusener på bordet, når det er sagt tror jeg ikke PP-bruken gjelder kun PMS, for det gjør den ikke.
Det har jeg heller aldri skrevet. Men det er ett av hovedargumentene fra motstanderne våre som trekkes frem for å forklare hvorfor vi leder så overlegent. På samme måte som noen her har kommentert deres bruk av spioner den siste tiden.

Jeg synes også det blir feil av oss å klage på PP bruken til dere i PMS, da den verken gjelder alle i PMS eller ingen i KoD, i tillegg synes jeg(sålangt) ingen av sidene kan sies å være klart bedre enn den andre, da det virker som krigen går fram og tilbake, noe jeg synes er supert, gleder meg til en spennende verden
Enig. Synes dog det blir feil å argumentere med at dere bruker spioner fordi noen her bruker PP, særlig på grunn av det du skriver (at det gjelder folk i KoD også). Kommentaren min var vel mer rettet til andre, siden de mener at de er så mye bedre enn oss - hvorfor kan de ikke da bevise det uten spioner?

"Meldingen du har skrevet er altfor kort"
 

Just Testing

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Nå skal jeg ikke snakke for ledelsen her, men personlig ville jeg gjort det, jo. Iallefall om det var i en situasjon der jeg mener at jeg/vi er bedre enn motparten, da ville jeg heller ha bevist det på en ærlig måte.

Det kan godt hende du som enkeltindivid hadde valgt å unngå å se på info(dvs at om noen sendte deg en melding og sa at xxx|yyy var reservert så hadde du ikke stacket den(noe jeg tviler på btw, men det får så være))og dersom du hadde gjort dette så synes jeg du fortjener litt skryt for å være Ærlig og Rederlig.

Vel, jeg sikter ikke bare til deg, men isåfall er du en av få som ikke har kommentert det. Du nevner selv årsaken, nemlig at du ikke har innsikt i hvem som har brukt hva. Hadde du visst hva slags summer det er snakk om for enkelte ville nok du ha kommentert det også.

det ville jeg ikke, på samme måte som jeg ikke sier vi er bedre enn dere osv. Dette er fordi PP er en del av spillet og alltid vil forbli en del av spillet, på samme måte som spioner er det, derfor synes jeg det blir kjedelig i lengden når vi ser den samme diskusjonen og de samme klagene hver verden. Det kommer ikke til å forsvinne, så det er bare å akseptere det og å være ekstra fornøy når man faktisk vinner mot folk som benytter seg av pp eller spioner på en ærlig og redelig måte :)

Det har jeg heller aldri skrevet. Men det er ett av hovedargumentene fra motstanderne våre som trekkes frem for å forklare hvorfor vi leder så overlegent. På samme måte som noen her har kommentert deres bruk av spioner den siste tiden.

Og jeg synes begge sidene har like feil når de klager, because reasons(nei men les kommentaren min over)

Enig. Synes dog det blir feil å argumentere med at dere bruker spioner fordi noen her bruker PP, særlig på grunn av det du skriver (at det gjelder folk i KoD også). Kommentaren min var vel mer rettet til andre, siden de mener at de er så mye bedre enn oss - hvorfor kan de ikke da bevise det uten spioner?

Igjen, både spioner og PP er og forblir en del av spillet, og jeg er helt enig at det er bullshit at vi bare bruker spioner fordi dere bruker PP, fordi jeg er enig i det du sier med at vi hadde brukt dem uanz, når det kommer til Å bevise ting uten spioner, så er det jo en Fin Fantasi, men i virkeligheten våger jeg å tvile på at det vil komme en verden hvor ikke en eller begge sidene prøver å skaffe seg fordeler gjennom både spionering og PP, men jeg synes dette er en naturlig del av TW og at det bare gjør det hele mere spennende, med at man hele tiden må være forsiktig, både når man deler info, og når man prøver å readle(fordi muren plutselig er i lvl 20 etter 5 min)

"Meldingen du har skrevet er altfor kort"

Yep ^^

Sekstegn
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Det kan godt hende du som enkeltindivid hadde valgt å unngå å se på info(dvs at om noen sendte deg en melding og sa at xxx|yyy var reservert så hadde du ikke stacket den(noe jeg tviler på btw, men det får så være))og dersom du hadde gjort dette så synes jeg du fortjener litt skryt for å være Ærlig og Rederlig.

Det er mulig, men som sagt kommer det an på angivelsene. Hadde jeg følt meg overlegen hadde jeg jo gjort mitt beste for å spille ærlig.

det ville jeg ikke, på samme måte som jeg ikke sier vi er bedre enn dere osv. Dette er fordi PP er en del av spillet og alltid vil forbli en del av spillet, på samme måte som spioner er det, derfor synes jeg det blir kjedelig i lengden når vi ser den samme diskusjonen og de samme klagene hver verden. Det kommer ikke til å forsvinne, så det er bare å akseptere det og å være ekstra fornøy når man faktisk vinner mot folk som benytter seg av pp eller spioner på en ærlig og redelig måte

PP er en del av spillet ja, men selv synes jeg de mengdene som blir brukt er med på å ødelegge det. Jeg tenkte ikke på klaging ang. PP-bruk, men kommentering generelt. Det er naturlig å kommentere noe når det går så langt utover standardgrensene. Hadde en i klassen din brukt 5000 kroner hver dag hadde det selvfølgelig blitt kommentert på ett eller annet vis, ikke noe galt med det.

Og jeg synes begge sidene har like feil når de klager, because reasons(nei men les kommentaren min over)
Forsåvidt. Det jeg reagerer på rundt deres spionbruk er at de samtidig de mener at de er så mye bedre enn oss - noe som til dels motsier seg selv. Hvis ikke hadde jeg faktisk ikke brydd meg i det hele tatt, da jeg hadde forstått at de måtte gjøre noe på grunn av enkelte PMS-spillere sitt PP-bruk i starten som gir store forsprang. Da er det også naturlig å si ja til den infoen man får. Det jeg reagerer på ang. PP-bruken er ikke bruken i seg selv, men mengden som er langt over grensa til latterlig noen steder. Jeg er helt enig i at PP er en del av spillet (vanskelig å argumentere mot det), men sammenlign det med et par lag i fotballen. Pengebruk er jo en viktig del der, men er det likevel riktig å bruke så enorme summer? Bare se hva slags rykte maaaaange av disse klubbene har fått (City, PSG ++). Skal vel sies at et flertall av klagene kommer fra folk som heier på klubber uten penger, som ikke hadde brydd seg om det hadde gjeldt deres egen klubb. Er vel kanskje slik på TW også? :p

Igjen, både spioner og PP er og forblir en del av spillet, og jeg er helt enig at det er bullshit at vi bare bruker spioner fordi dere bruker PP, fordi jeg er enig i det du sier med at vi hadde brukt dem uanz, når det kommer til Å bevise ting uten spioner, så er det jo en Fin Fantasi, men i virkeligheten våger jeg å tvile på at det vil komme en verden hvor ikke en eller begge sidene prøver å skaffe seg fordeler gjennom både spionering og PP, men jeg synes dette er en naturlig del av TW og at det bare gjør det hele mere spennende, med at man hele tiden må være forsiktig, både når man deler info, og når man prøver å readle(fordi muren plutselig er i lvl 20 etter 5 min)
Vet ikke hvor enig jeg er her, men det er nå så. Uansett synes jeg generelt den ene siden bør holde seg for god til slikt om sidene er noenlunde likestilte, og den andre siden åpenbart holder seg unna spionasje. I dette tilfellet er det som nevnt annerledes, i og med at vi har et relativt stort forsprang, som skyldes både det ene og det andre. Uansett er vi vel ganske enige nå.
ddedfeghy5tj
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
har alltid trodd, og tror fortsatt at spioner har vært en del av spillet? er jo bare en speider i level 100?:D
 
Topp