Nedstemt/ikke mulig Vis antall angrep på byer i oversikten.

DeletedUser

Guest
Kunne det vært mulig å legge inn hvor mange angrep hver enkelt by har?
Det kommer jo allerede et ikon for by under angrep på oversiktene. Det jeg ønsker er at det i tillegg kommer et antall for hvor mange ikke ignorerte angrep som kommer på hver enkelt by.
Jeg tenker det kan bli noe av den samme utformingen som dette forslaget, bare med ikon for angrep på toppen og et antall angrep som kommer på byen. Dette burde også være mulig å sortere.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kanskje et tall foran eller bak øksa som dukker opp foran bynavnet i oversikten når en by blir angrepet?
 

DeletedUser

Guest
mens vi er igang, kunne vi kanskje også hatt et tall over hvor mye støtte som kommer inn til byen?

støtter selvsagt forslaget til trådstarter også!
 

DeletedUser

Guest
Var akkurat slik jeg tenkte.

Rettelse: det var vel egentlig ikke slik jeg tenkte likevel. Det kunne vært en kolonne med angrepsikon på toppen og antall angrep ved radene for byene. Da er det også mer ryddig å implementere redswan sitt forslag:

mens vi er igang, kunne vi kanskje også hatt et tall over hvor mye støtte som kommer inn til byen?

støtter selvsagt forslaget til trådstarter også!

Ikke så veldig dumt :)
 

DeletedUser

Guest
er ikke umulig, fordi vi kan legge til en funskjon som gjør at vist man holder over angreps iconet som henger over byen i Ikoner, så kan man få opp hvor mange angrep som du har på deg i akkurat den byen! :)

noe lignende er gjordt i farme asistent
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Men det blir jo ikke å gjøre det noe lettere og se hvor du har masse innkommende akkurat, noe som var poenget med forslaget såvidt jeg forsto det. For å da finne ut av hvor mange innkommende en by har, så må man holde musepekeren over alle landsbyene hvor du har innkommende for å se hvor du har mest - da forsvinner hensikten såvidt jeg ser det.
 

DeletedUser

Guest
det er jo fortsatt raskere å bare holde musen over ikonet, enn å gå inn på byen for så å se antallet.
 
Topp