Besvart Vist man blir adlet på Casual?

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Hei

Jeg tenkte litt på hva som skjer vist man blir adlet bort på Casual, får man da tilbud om

1. Starte på nytt på casual med siste byen sin?

2. Ny casual? Et 3 liv? :D

3. Man er rimmet? :(

Mvh ingmo
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Du kan ikke bli rimmet på casual. Du vil alltid sitte med minst en by.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Nope. Det er en verden som gir spillere som ikke er så godt kjent med spillet, en mulighet til å lære spillet litt bedre å kjenne før dem hopper inn til ulvene igjen. :)
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
ah, i see. resettes den på noen måte da, siden noen av spillerene der kommer jo til å bli fryktelig store etter vert og da kan jo poenget med denne serveren bli borte?
 

DeletedUser

Guest
Ossen kommer man seg inn på Casual? Siden det står ikke hos meg.
 

DeletedUser

Guest
Du kan ikke bli rimmet på casual. Du vil alltid sitte med minst en by.

Hmmm, jeg synes egentlig dette var et litt tynt svar. Kan du ikke gå litt dypere her? Det jeg da er ute etter er feks om man rett og slett ikke kan angripes/miste siste byen eller om man vil restarte med samme byoppsettet som siste by før man blir adlet... eller hva som skjer :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Hmmm, jeg synes egentlig dette var et litt tynt svar. Kan du ikke gå litt dypere her? Det jeg da er ute etter er feks om man rett og slett ikke kan angripes/miste siste byen eller om man vil restarte med samme byoppsettet som siste by før man blir adlet... eller hva som skjer :)

Det første svaret mitt svarte egentlig på spørsmålet ditt allerede. Du kan ikke bli rimmet på casual, altså miste alle byene dine sånn at du er nødt til å starte på nytt. Den byen du starter med kan ikke adles, men den kan angripes av andre spillere. :)
 

DeletedUser

Guest
litt kjedeligom noen tømmer deg for tropper og holder degnede med å farme deg konstant da :p
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
litt kjedeligom noen tømmer deg for tropper og holder degnede med å farme deg konstant da :p

Milits:S Du kan også bar bli angrepet av personer som er mellom 80% og 120% av din egen størrelse. Dette betyr at en stor spiller kan angripe spillere som er mindre enn seg, men den spilleren som er mindre, kan ikkje angripe tilbake:( #fail
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
har merket de fleste ikkje bruker milits selv om det e mulig.
 
Topp