VK-E masserekrutterer?

DeletedUser

Guest
Tenkte jeg skulle forespørre noen fra VK-E om å uttale seg om de mange nylig rekrutterte BoS-spillerne.
Her i Yakuza pleier vi ikke se lett på at andre stammer rekrutterer våre framtidige adlingsmål, så det er fint om noen kommer på banen med en utfyllende forklaring på hva hensikten deres med disse rekrutteringene er, og hvorvidt dere har planer om å rekruttere flere i den nærmeste tida...

-King-
 

DeletedUser

Guest
Hehe, langdistansenukes må aldri undervurderes :cool:

For oss i Yakuza er det her en prinsippsak, og denne posten var vel mest for å vise at de ikke kan rekruttere spillere ubemerket.
Samtidig er det en påminnelse til alle stammer i vår umiddelbare nærhet om at det ikke vil bli tolerert hvis noen rekrutterer noen av våre adlingsmål i framtiden...
Et eller annet sted må jo vi plukke noen lette byer mellom slagene også :D

Har jo en internkonkurranse gående med pølse, så kanskje jeg skal starte opp med noen byer der borte bare for å statuere et eksempel?
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Er jo litt loven og det da. Man rekruterer ikke folk som er i krig.
Selv om flere i v3 gjør dette. Er vel poengene som teller mest???
 

DeletedUser

Guest
Kan vel kanskje si litt om denne saken jeg da :)

~VK-E~ har i de siste dagene inngått en avtale med BoS om å ta inn spillerne i østdelen av verdenen. For at BoS skal kunne konsentrere seg fullt om vesten. Samtidig får ~VK-E~ en addition til clusteret sitt. Altså slår begge stammer 2 fluer i ett smekk.

Ikke så alt for dumme disse folka (LES: lederne) altså. Kunne ønske jeg kunne si det samme om kvaliteten på spillerne i ~VK-E~.
Stammen nevnt ovenfor hadde for noen dager siden en angrepsoffansiv mot meg, og jeg ble overrasket over hvor newbz de faktisk var. Kan nevne i fleng deftropper som nuker, 9 adelsangrep mot samme by, adelstog uten å ha speidet byen(e) på forhånd m/m.
Får håpe BoS hever nivået litt i stammen!
 

DeletedUser

Guest
adelstog uten å ha speidet byen(e) på forhånd m/m.
pfft, speidarar er for pingler, 1 nuke forteller om byen er tagbar eller ikkje :p

Ellers så kan det jo vere verdt å nevne, og kanskje interessant å vite for spelarane i vk-e, at leiinga i vk-e for få dagar sidan kontakta oss for å foreslå ein merge... Men ikkje for alle i vk må vite, berre for dei 10 beste i stammen. Må vere digg å vere i ein stamme der leiinga er villig til å ditche resten for å få vere med i den største stammen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Potensiell stamme for fiendelista? Venner av BoS er ikke venner av meg hvertfall...
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
http://www.no.twstats.com/no3/index...82DA11&zoom=200&centrex=500&centrey=500&fill=


De er langt unna da;)
Men DOGZ, grenser mot ~VK~ Fam,
Spørs hvordan de reagerer...

tror du må oppdatere deg litt i v3 trådene hvor da det nevnes at VK kriger mot dogz, eller iallefall synes jeg det kom frem rimelig klart her:

Kan vel kanskje si litt om denne saken jeg da :)

~VK-E~ har i de siste dagene inngått en avtale med BoS om å ta inn spillerne i østdelen av verdenen. For at BoS skal kunne konsentrere seg fullt om vesten. Samtidig får ~VK-E~ en addition til clusteret sitt. Altså slår begge stammer 2 fluer i ett smekk.

Ikke så alt for dumme disse folka (LES: lederne) altså. Kunne ønske jeg kunne si det samme om kvaliteten på spillerne i ~VK-E~.
Stammen nevnt ovenfor hadde for noen dager siden en angrepsoffansiv mot meg, og jeg ble overrasket over hvor newbz de faktisk var. Kan nevne i fleng deftropper som nuker, 9 adelsangrep mot samme by, adelstog uten å ha speidet byen(e) på forhånd m/m.
Får håpe BoS hever nivået litt i stammen!

og for å forenkle det.. vidvandre / --fuzzball er DOGZ medlem ;)
 

DeletedUser

Guest
pfft, speidarar er for pingler, 1 nuke forteller om byen er tagbar eller ikkje :p

Pøh, enkelt for deg å si, du som har så mange byer = mange nukes :p

De som er litt mindre burde være mer forsiktig med nukene sine ;)
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Pøh, enkelt for deg å si, du som har så mange byer = mange nukes :p

De som er litt mindre burde være mer forsiktig med nukene sine ;)

hehe, bruker samme taktikken som dommola jeg.. ihvertfall ofte x).. kan gjøre vondt til tider, men det gjenoppbygges
 

DeletedUser

Guest
Kan vel kanskje si litt om denne saken jeg da :)

~VK-E~ har i de siste dagene inngått en avtale med BoS om å ta inn spillerne i østdelen av verdenen. For at BoS skal kunne konsentrere seg fullt om vesten. Samtidig får ~VK-E~ en addition til clusteret sitt. Altså slår begge stammer 2 fluer i ett smekk.

Ikke så alt for dumme disse folka (LES: lederne) altså. Kunne ønske jeg kunne si det samme om kvaliteten på spillerne i ~VK-E~.
Stammen nevnt ovenfor hadde for noen dager siden en angrepsoffansiv mot meg, og jeg ble overrasket over hvor newbz de faktisk var. Kan nevne i fleng deftropper som nuker, 9 adelsangrep mot samme by, adelstog uten å ha speidet byen(e) på forhånd m/m.
Får håpe BoS hever nivået litt i stammen!

Angriper deg med defftropper, men stacken min rører de ikke.. Neeeei.
Bastards :eek:
 

DeletedUser

Guest
Hadde savnet en utalelse fra ~VK-E~-ledelsen i denne tråden, tør de ikke? :)
 

DeletedUser

Guest
Naturlig sammenslåing.

Tenkte jeg skulle forespørre noen fra VK-E om å uttale seg om de mange nylig rekrutterte BoS-spillerne.
Her i Yakuza pleier vi ikke se lett på at andre stammer rekrutterer våre framtidige adlingsmål, så det er fint om noen kommer på banen med en utfyllende forklaring på hva hensikten deres med disse rekrutteringene er, og hvorvidt dere har planer om å rekruttere flere i den nærmeste tida...

-King-

Hei -King-

Hensikten med det du kaller rekruttering, men det vi kaller sammenslåing med BoS øst, er ingen hemmelighet. Geografi var viktig i denne prosessen, og det faktum at de har gått inn i vår stamme kom som en naturlig sammenslåing utfra beliggenhet. Vi anser det som viktig å ha en sterk kjerne å gå utfra da det finnes mange dyktige motstandere her.
Det er en naturlig del av spillet å gjøre sitt for å styrke sin posisjon.

Du lurer også på om vi har planer om å rekruttere flere i den nærmeste tida? Vi søker alltid å styrke vår posisjon, og rekruttering er en del av dette.
Ønsker du en plass i stammen, så får du sende søknad. ;-)


Mvh,
Evogad
 

DeletedUser

Guest
Så dere inviterer folk hvis de sender dere en bra søknad og har en fin plasserining iforhold til dere? :)

Og for å komme inn må de?
 
Topp