VK-E masserekrutterer?

DeletedUser

Guest
Så dere inviterer folk hvis de sender dere en bra søknad og har en fin plasserining iforhold til dere?

Og for å komme inn må de?

Nå trekker du dine egne slutninger. Foreslår at du leser forumposten min en gang til. Jeg kommenterte BoS saken på forespørsel fra -King-, og sa ingenting om at vi på generelt grunnlag inviterer folk med bra søknad og plassering.

Spillere vurderes utfra interne retningslinjer rundt opptak.


:)
Mvh,
Evogad
 

DeletedUser

Guest
det at du oppfordrer kingsala til å sende en søknad betyr vel at "god posisjon" = 1 kontinent unna? :eek:
 

DeletedUser

Guest
han må da kunne komme med en liten morsom bemerkning på slutten hintet til king (som jeg er rimelig sikker på var myntet som en spøk) uten at folk skal ta det seriøst og evt (om det var hensikten) få den personen til og virke dummere enn han er?

(er i yakuza med king, så er rimelig sikker på at han ikke kommer til og komme;)

On topic: Takk for svaret fra dere i VK-E, da har vi ihvertfall fått avkrysset dette spm fra lista vår
 

DeletedUser

Guest
han må da kunne komme med en liten morsom bemerkning på slutten hintet til king (som jeg er rimelig sikker på var myntet som en spøk) uten at folk skal ta det seriøst og evt (om det var hensikten) få den personen til og virke dummere enn han er?

(er i yakuza med king, så er rimelig sikker på at han ikke kommer til og komme

On topic: Takk for svaret fra dere i VK-E, da har vi ihvertfall fått avkrysset dette spm fra lista vår

Joda, det var humoristisk ment. Ble nesten litt oppgitt over første responsen, hehe, så takk til Yakuza for at dere skjønner, og forklarer spøken :) Begynte nesten å lure på om det var noe vits å bidra så mye mer her på fellesen...


:) Ha en fortsatt wunderbar helg folkens!
Evogad
 

DeletedUser

Guest
oppgitt over meg?!?! usikker på om du reagerer på at jeg kaller BoS sin østfløy små-rar eller om du er redd for at King skal komme å banke deg :S
 

DeletedUser

Guest
Maset om masserekrutering er nesten verre enn sutringen om gråbyadling. Når folk masserekruterer er det 100% deres eget problem.

+over9000. Er ikkje noko å klage øve om det ikkje er noko du kan gjære med det in-game. Samme med gråbyadling, siden det fyrst blei nemnt. Om noken er så "n00b" :)rolleyes:) at dei adlar ein gråby, så kan jo dykk som er så "pr0" bare adle den tilbake, siden den som adla gråbyen er så "n00b".
 

DeletedUser

Guest
Inntresang topik har ikke sett dem før.

Jeg har aldri vert noen fan av BOS så var meget skeptisk da jeg så at jeg plutselig var i stamme med folk fra de lurte da på om jeg kunne stole på min egen stamme.

Det jeg slo meg til ro med er at de folka vi har i stammen vil krige mot DOGZ og det er den stammen jeg vil ta!!! og da spiller det ingen rolle om de folka finner på noe tull etter at vi har tatt ned DOGZ.

Grunnen til at det ikke spiller noen rolle er for det første at jeg mener jeg skal klare meg uansett og om folk tar meg ned etter vi har tatt ned DOGZ så spiller ikke det noen rolle for da har jeg gjennomført mitt mål på V3 og er egentlig klar for V5.

Jeg vil aliere meg med alle som har baller til og gå på de som har vert størst i V3 hele tiden som er mestere i propaganda og klarer å lure alle som har vært en trussel inn i allianse med seg selv.

Men jeg vil så klart ikke alliert meg med spillere som blokerer mot ett samarbeid med stammer som vil bruke sin energi på og ta ned DOGZ.

Så denne er adresert til yakuza har dere baller til og gå mot DOGZ og samarbeide om dette så send meg PM over hvilke spillere dere mener ødelegger for ett sånt samarbeid og grunnen til att de ødelegger for det.

Så skal vi ta opp i stammen om grunnen til at disse spillere blokkerer for samarbeid faktisk er en grunn til og kikke de.

Jeg mener personelig att det er 90% sjanse for att DOGZ spionen vi har i stammen kommer fra gamle BOS men dette gjør ikke det att jeg har problemer med og jobbe med de i fra gamle BOS som har samme innteresse som meg.


OG FJERNE DOGZ FRA V 3.
 

DeletedUser

Guest
Ikke i da er faktisk inne i mitt tredje døgn uten tar ett par uker til før jeg røyker noe annet enn rød mix.
 

DeletedUser

Guest
Tatt ned DOGZ og tatt ned DOGZ. Synes jeg ser den setninga over alt. Så kanskje det er på tide dere begynner da?

Vel, VK-E er i hvertfall på vei feil retning. DOGZ ligger Nord Øst for dere, ikke Sør Vest:)

Og en annen ting dnne verden er flat, så det går ikke å flykte lenger unna enn dere er nå.
 
Topp