Vurder en V4 spiller

DeletedUser

Guest
Rooku , omg sier jeg bare. Alle stammer som vet hvordan man spiller tw lever på stackene sine eller dodge. Kanskje ikke du som skryter av at du stacka med off tropper på ig profilen din :rolleyes:

"Alle stammer som vet hvordan man spiller tw lever på stackene sine eller dodge"
Mhm, den vanskeligste delen av Tribal Wars dette ja. Hva med den delen og være stort sett tom for tropper og leve på sniping og readling? Å kunne å sende ut en offansiv?

Pfft, drastiske tiltak må til om man ikke har def. :mad:
 

DeletedUser

Guest
"Alle stammer som vet hvordan man spiller tw lever på stackene sine eller dodge"
Mhm, den vanskeligste delen av Tribal Wars dette ja. Hva med den delen og være stort sett tom for tropper og leve på sniping og readling? Å kunne å sende ut en offansiv?

Pfft, drastiske tiltak må til om man ikke har def. :mad:

Der sier du jo akkurat det jeg vil frem til. At VI i 7BULLS har knust alt av deff tropper hos dere. Det sier vel at vi er off tropper det eller ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Rooku , omg sier jeg bare. Alle stammer som vet hvordan man spiller tw lever på stackene sine eller dodge. Kanskje ikke du som skryter av at du stacka med off tropper på ig profilen din :rolleyes:

Du har jo ikke peiling.. stor forskjell på stack som du må flytter frem og tilbake og stack som du har fra safe byer langt borti langtvekkistan og kan stå der konstant.
 

DeletedUser

Guest
Der sier du jo akkurat det jeg vil frem til. At VI i 7BULLS har knust alt av deff tropper hos dere. Det sier vel at vi er off tropper det eller ? :rolleyes:

Det sier vel heller at alt ligger i fronten og deres overlegenhet i både landsbyer, tropper og poeng.
 

DeletedUser

Guest
Du har jo ikke peiling.. stor forskjell på stack som du må flytter frem og tilbake og stack som du har fra safe byer langt borti langtvekkistan og kan stå der konstant.

Så trenger vi heller ikke stacke hele fronten vår mot SDDN heller da dere er ganske noobs.. :p

Rooku : Flere som ligger i fronten vår og vi plokker byer fra dere alle :rolleyes:
 

The Bird

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
Jadajada.. Ikke noe poeng i å vurdere deg egentilig :p

ghostwarrior137

Poeng: 2/10. Grunnen til du får 2 istedenfor 1 er at du har en jevn og god vekst nå, men siden kontoen ble opprettet 8 juli i fjor så blir det ikke noe bedre. Ser og at kontoen har mistet en del..
ODA:2/10 Veldig god ODA i forhold til poeng nå, men så har kontoen eksistert ganske lenge. Derfor blir det ikke noe særlig bedre enn 2.. ;)
Rykte: 1/10, aldri hørt om deg.
Stamme: 1/10, ja.. Ikke noe særlig stamme.



1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

DeletedUser

Guest
Men hver by som stackes er det jo 6-10 byer i, og hvilken del av fronten vår er ikke stacket? :D:D
 

DeletedUser

Guest
Jadajada.. Ikke noe poeng i å vurdere deg egentilig :p

ghostwarrior137

Poeng: 2/10. Grunnen til du får 2 istedenfor 1 er at du har en jevn og god vekst nå, men siden kontoen ble opprettet 8 juli i fjor så blir det ikke noe bedre. Ser og at kontoen har mistet en del..
ODA:2/10 Veldig god ODA i forhold til poeng nå, men så har kontoen eksistert ganske lenge. Derfor blir det ikke noe særlig bedre enn 2.. ;)
Rykte: 1/10, aldri hørt om deg.
Stamme: 1/10, ja.. Ikke noe særlig stamme.



1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap

Haha var noob før og ikke så aktiv når jeg lagde kontoen men så ble jeg adla men det er min første bruker ever!!! Så etter restart har jeg kommet meg :)
 

DeletedUser

Guest
Så trenger vi heller ikke stacke hele fronten vår mot SDDN heller da dere er ganske noobs.. :p

Rooku : Flere som ligger i fronten vår og vi plokker byer fra dere alle :rolleyes:

Det ser vi ja.. gleder meg til når dere må begynne å snipe for å beholde byene deres, om den tid kommer :)
 

DeletedUser

Guest
The Bird

Poeng: 9/10
OD: 8/10
Rykte: Har ikke spil serlig med deg men god er du nok 7/10
Stamme: BNP, merga med EASY 7/10

Hadde forklart mere i ting vidt det hadde vært lettere i skeive på denne greia
 

DeletedUser

Guest
Poeng: 6 - ikke verdens beste.
ODA: 8 - god ODA i forhold til poeng.
Rykte: 10 - Hvem har ikke hørt om Tore på Sporet?
Stamme: 5 - Ikke verdens beste, nei, men duger!


Gjennomsnitt 7 - bra.
 

DeletedUser

Guest
Totalwar

Poeng: 244? 1/10
ODA: .... 1/10
Rykte: Sykt bra spiller fra V5 :) 8/10
Stamme: Samme som meg :D <3 10/10
 
Topp