Er ikke litt av poenget med tråden at den neste som poster vurderer den ovenfor osv, i stedet for at folk skal be om å vurderes btw?
Dette er noe som burde bli redigert inni første posten. Jeg er forsovet enig, selv om det burde være mulighet for at folk kan velge å kommentere andre spillere fritt.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Nu vel. Over til JB da. Spilleren har vært inaktiv i det siste men velger å se bort i fra dette når jeg kommenterer. Vi også tillegg at det er meget streng vurdering fra min side.
Poeng:
7 - 2.527.058/29 plass. Ikke i toppen, men har fått litt motstand basert på ODD'en.
ODA:
3 - 14,70 Mio/27 plass. I forhold til poeng og tid v4 har pågått så er dette i minste laget.
Rykte:
9 - En spiller som er litt av det stille typen når det gjelder offentligheten. Av de som kjenner spilleren, har et inntrykk av spilleren og/eller kriget mot spilleren. Så har de fleste et positivt inntrykk av spilleren.
Stamme:
7 - Merget seg opp til andre plassen igjen. Stammen har utifra min viten mange av de samme prinsippene som PALS originalt hadde. Sliter endel med aktivitet. Har endel spillere som kan sitt og endel spillere som er helt håpløse. Overalt så er stammen bedre enn mange andre stammer.
The math never lies: (7+3+9+7)/4 ≈
Overalt: 7