Vurder en V4 spiller

DeletedUser

Guest
Tokk denne fra en V3 tråd, faktisk en ganske så god ide ;)

Poeng:
ODA:
Rykte:
Stamme:


Skala:

1: Vurdert Trivian?
2: Simcity?
3: Under middels
4: OK
5: Middels
6: Over snittet
7: Bra
8: Veldig bra
9: Latterlig god
10: Galskap
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hehe moro, hvem blir den første til å vurdere og bli vurdert? gleder meg til å se :cool:
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg drar fram ghost68 som eksempel her. (noterer meg at vi er uenige i 10ern, SM)

Poeng: 10, den eneste som skiller seg ut på topp 15 lista, rank 2. Dette har han klart med motstandere, enormt bra jobba.

ODA: 8, mulig at det er US som roter til hele denne, men han har jo over det dobbelte poengene dine. Men det er slettes ikke ille i forhold til resten=)

Rykte: 9, baller har han da. Regner med at Varg har forsøkt å hente inn deg også, men du står fortsatt utenfor. Kudos

Stamme: 7, helt fersk stamme. Hvor mange slutter på onsdag?

9: Latterlig god
 
Sist redigert av en moderator:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jojojojjo!! la meg!!!11!!

Poeng: 3, du har da logget på fler enn 3 ganger..

ODA: 1, den er hele 0 poeng.

Rykte: 2, nix hørt om. liten bonus for "(Baron)"

Stamme: 2, 10% av OD er iallefall ODA..

2: Simcity?

Beklager at denne ble litt i slemmeste laget, men hva regnet du med?

Siden Bambam ikke er på V4, så ber jeg dere vurdere Blackburn. Nei, jeg er ikke han. Plukket bare den personen som skiller seg ut på topp 20-.-

Og jeg ber dere ikka spamme ned denne tråden uten at dere kommer med en vurdering av den over... Noffe er stille for tiden, så vi burde virkelig klare dette..
 

jonaks97

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
fin vurdering, men jeg må si at jeg ble adla for en stund siden og jeg bygger meg opp igjen :D
 

DeletedUser

Guest
noen som gidder å vurdere meg? :D

hmm, jeg skal prøve. Får bare unnskylde om jeg tar feil i denne vurderinga :)

Poeng: 4, helt ok.

ODA: 4, passer nesten perfekt med poengsummen.

Rykte: 1, ikke hørt om.

Stamme: 5, stammen kan jo være den overlever en stund til. :)

4: OK, du er en helt OK spiller. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hvilket nick du er under nå ;)

Men kan prøve om Arnold får en liten vurdering... Lurer på om jeg kjører Solo på V5, noe stammer orker jeg ikke. 120 folk å passe på, blir som en barnehage...
 

DeletedUser

Guest
Men samtidig var jeg faktisk litt keen på å teste ut det nye militærleir opplegget. Shait, Bact to topic!
 

DeletedUser

Guest
noen som gidder å vurdere meg? :D

Hmm, har så vidt truffet deg litt IG, så kan prøve.

Seba-den-nye

Poeng:OK.
ODA:Middels.
Rykte: Blir bare OK her og. Har ikke hørt eller sett noe rykte om deg, men du skrek nå hvertfall etter støtte da jeg sendte litt fakes på deg, og ellers ikke sett så mye til deg, bortsett fra litt stackede byer.
Stamme: Middels.
 

DeletedUser

Guest
Ikke noe vits å be folk vurdere meg, en ren tier der vel? ;) :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha, dette så morsomt ut :p kem vil vudere meg :) og nei Jeeey :p du kommer bare til å være slem :) fordi jeg plager deg litt Ingame:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Så var det meg? Komplett takk. :rolleyes:

Det skal bli!




Poeng: 0, nedadlet gitt! :eek:

ODA: 2, fikk kontoen og vokste kun et par hundre tusen poeng. OK ODA.

Rykte: 4, Flink til og sitte mye på pcen og skrive ting og tang på forumet.

Stamme: Vet ikke hvilke stamme du befinner deg i nå, er det fremdeles ER eller? :rolleyes:

4: Du er en spiller som setter av mye tid til tribalwars, skulle ha sett deg spille reelt og under nofjon1 istedefor og lure til deg kontoer med historie.
 

DeletedUser

Guest
Vurdering

Noen som kan vurdere meg? =)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Noen som kan vurdere meg? =)


Poeng: 8 - Har hatt en tøff posisjon i V4 og alltid vært omringet av fiender. Vokser jevnt og greit til tross!
ODA: 7 - Ligger ikke helt i toppen på OD-A, men har derimot mye mer OD-D.
Rykte: 10 - Vet han er hatet av mange, gir vell god nok grunn for en topp-plassering..
Stamme: 7 - Pals/ER. En stabil stamme som har holdt seg på toppen.

Vurdering:

8: Veldig bra



Er ikke litt av poenget med tråden at den neste som poster vurderer den ovenfor osv, i stedet for at folk skal be om å vurderes btw?
 

DeletedUser

Guest
Er ikke litt av poenget med tråden at den neste som poster vurderer den ovenfor osv, i stedet for at folk skal be om å vurderes btw?

Dette er noe som burde bli redigert inni første posten. Jeg er forsovet enig, selv om det burde være mulighet for at folk kan velge å kommentere andre spillere fritt.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Nu vel. Over til JB da. Spilleren har vært inaktiv i det siste men velger å se bort i fra dette når jeg kommenterer. Vi også tillegg at det er meget streng vurdering fra min side.

Poeng:7 - 2.527.058/29 plass. Ikke i toppen, men har fått litt motstand basert på ODD'en.
ODA: 3 - 14,70 Mio/27 plass. I forhold til poeng og tid v4 har pågått så er dette i minste laget.
Rykte: 9 - En spiller som er litt av det stille typen når det gjelder offentligheten. Av de som kjenner spilleren, har et inntrykk av spilleren og/eller kriget mot spilleren. Så har de fleste et positivt inntrykk av spilleren.
Stamme: 7 - Merget seg opp til andre plassen igjen. Stammen har utifra min viten mange av de samme prinsippene som PALS originalt hadde. Sliter endel med aktivitet. Har endel spillere som kan sitt og endel spillere som er helt håpløse. Overalt så er stammen bedre enn mange andre stammer.

The math never lies: (7+3+9+7)/4 ≈
Overalt: 7
 
Topp