W3?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Noen som har peiling på om W3 skal komme i nermeste framtid ? Hadde vært kult å hatt en verden med speed 2 :D
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er allerede en post om det :) men alle håper vel på at det kommer enda en server snart. Til jul kanskje, hvis admin gidder :) Speed 1.8-2 er bra. Med paladin våpen, alle enheter osv
 

DeletedUser

Guest
Ja det hadde jo vært noe bra om det hadde vert 1.8-2 som du sier.. Tror mange hadde startet på det også fordi jeg har spillt både på W10 og W25 på www.tribalwars.net og der er suksessen med speed 2 stor :- D
Men skulle vært fint om man kunne vist sånn ca når den skulle komme, om den kom
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja det hadde jo vært noe bra om det hadde vert 1.8-2 som du sier.. Tror mange hadde startet på det også fordi jeg har spillt både på W10 og W25 på www.tribalwars.net og der er suksessen med speed 2 stor :- D
Men skulle vært fint om man kunne vist sånn ca når den skulle komme, om den kom

Jeg spiller på w25, og liker serveren bra :) Bare enhet speeden som er forbaska. Alt for rask. Den burde vært som på v2: 0.625
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns det hadde vært best om det kom en 1.8 elns :p midt imellom det som er for treigt og det som ikke er, men bare Når kommer den ?
 

DeletedUser

Guest
Er det så morsomt da :confused: speed er jo mye kjekkere en å spille slowmo i 100 år? :p

Jeg for min del kan ikke fordra speed 2. Foretrekker speed 1 eller .75, selv om jeg tviler på at jeg får en .75. Så slipper jeg å ta på sitter bare fordi jeg skal spille hl2dm eller wow D:
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker speeden på v2 jeg..

1.6 er jo passe det..

Eneste jeg syntes er vanskelig emd det er å finne en verden som passer med unitspeeden på TW++ :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg liker speeden på v2 jeg..

1.6 er jo passe det..

Eneste jeg syntes er vanskelig emd det er å finne en verden som passer med unitspeeden på TW++ :p

Det er jo bare å endre på unitspeeden på TW++?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Det vet i allefall ikke jeg hvordan jeg gjør..hvis noen vet det hadde det vært flott om de kunne dele det med oss..
 

DeletedUser

Guest
har hørt rykter om at den kommer litt før juleaften...

stemmer det?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp