W3?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jeg har hørt at man kan få ridende adelsmenn (15 min per felt) med stallen i lvl 25. Foreløpig har det bare blitt testet ut på .nl, men skal se om jeg finner annonseringen der. ;)

edit: Ja, der fant jeg den http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?t=12895
Scroll til bunnen av innlegget og klikk "tonen", det andre er bare nederlandsk skvidderskvadder.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Actually I'd prefer the norwegian servers to be norwegian. Especially you aren't welcome, you don't even live in US so we could use you as a nightsitter:mad:

I wouldn't threat if I was you, you should be able to keep up with me this time, after all you're in the same league as me, right? ;)

Well, I won't be joining, no, I don't have any of my team with me anymore to make it exciting, they all fucked off and left me, so now I have to play alone. :(
 

DeletedUser

Guest
I wouldn't threat if I was you, you should be able to keep up with me this time, after all you're in the same league as me, right? ;)

Well, I won't be joining, no, I don't have any of my team with me anymore to make it exciting, they all fucked off and left me, so now I have to play alone. :(

Threats? Same league? Lol wut?
 

DeletedUser

Guest
Back To Topic Etter Lang Off Topic Samtale Med MissKathy...

Noen Som Vet Når V3 Åpner?

Veit ikke om han mente det eller ikke, men DosX sa i går at han skulel se om hanfikk åpnet den før nye adminen tar over..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp