W71 / .Net

DeletedUser

Guest
Hei folkens nå har verden 71 nettopp startet på .net. Og vi håpet på å få med noen norske spillere.. Vi har allerede tre stykker men kunne vært greit med noen flere.. Vi er alle veldig erfarene spillere og kommer til å satse høyt! Er på tide å vise hva vi kan på en mye større verden...

Innstillinger:
http://forum.tribalwars.net/showthread.php?266793-Start-of-World-71&p=6788986#post6788986

Et godt tips er å starte i Sør-Øst

Med vennlig hilsen Jørn / Bradolf Pitler, Sander / Honour og Ole / TrAnxZ

Ps: Gjerne add meg på skype for mer info.. (Selfins93) Vi har også en egen chatt der.
 
Sist redigert av en moderator:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Så 10 på en skala fra 1 til 32? Not too bad.


Personlig startet jeg sånn en haug med timer for sent, så ble jeg banned i 24 timer fordi det er tradisjon, så ble jeg unbanned og nå er jeg i gang. Kontakt stammen 9GERS ingame for a good time!

Jeg heter ANALBEADSANDNICESPRITES fordi jeg er en umoden tenåringskid.

EDIT
Modsa skiftet navnet mitt til The Nuke Next Door


EDIT 2
Banned igjen. Dette går mot ny rekord.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ditt bøllefrø.

Starta opp der selv, siden det var no-haul, men det er rimelig kjedelig :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Unbanned igjen nå, og går mot 1 time aktiv spilling uten å få problemer med modsa. Det er definitivt ny rekord.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Tror det går på at modsa på .net er litt følsomme. Mulig det har bittelitt med at Joakim teaser dem litt også. (wasntme)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Mye rart jeg gjør som er galt, jeg ble permabanned på forumet også i dag. Det er vel mye rett i at jeg kanskje teaser dem litt. Jeg avsluttet blant annet første IG ticket ved å be dem om å skifte navnet mitt til noe annet IG (uten at jeg måtte betale PP, siden det er kjedelig å måtte betale PP) og fikk rett og slett "Nei." som svar. Så jeg svarte følgende:

The Nuke Next Door 2013-09-18 16:12:53
Oh well. Back to rule breaking, then.

Until next time, The Nuke Next Door blast off at the speed of liiiiiiiiiiiiiight.

*pling*
Kanskje ikke så rart at jeg fort ble banned på ny... Begynner å få sympati for Team Rocket i Pokèmon.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
snart 40k på w71 :) men dæven nu ble jeg kicket fra en "1mill" drittstamme. Lederne var frekke små drittunger og slengte dritt mot meg overalt, slengte samme tilbake en gang og voila kicka. GJ T.I.

Men trur jeg vil så som seirende siden de er dårlige som fy ;)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ga bort byene til en venn jeg fikk i w71 :) Samt du ble og rimma om det ikke er feil? T.I. var for følsom, og så angrep jeg dem som bare fy på forumet siden ledelsen egentlig ville adle alt og be oss drepe alt på stacks i front :p
 

DeletedUser

Guest
Ga bort byene til en venn jeg fikk i w71 :) Samt du ble og rimma om det ikke er feil? T.I. var for følsom, og så angrep jeg dem som bare fy på forumet siden ledelsen egentlig ville adle alt og be oss drepe alt på stacks i front :p

Ble en litt kjedelig verden etterhvert.
 
Topp