W75 net. En unified stamme mellom Norge, Sverige og Danmark

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Da er det bare 4 dager igjen til vi starter på verdenen, så aller siste sjanse å hive seg på lasset!
 

DeletedUser

Guest
De som har lyst til å være med, som ikke har kontaktet meg enda, bør gjøre det snarest. Begynner å bli fult nå. Memberlimiten er på 35 brukere.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Starta litt tidlig jeg og, hører med de andre på konto om de skal starte egen eller ikke.
Likte uannsett ikke holdningen til Svenskene, så godt mulig jeg fortsetter på eget løp, moa du må gjerne si ifra om du starter en stamme
 

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Svenskene er veldig seriøse, derav holdningen. Ja, de har temperament, noe som ikke alltid er like greit. Men som regel tar det ikke lengre tid enn noen timer, toppen en dag, til de har roet seg ned, og beklager alt. Har spilt med flere av disse på W73.

Selv synes jeg ikke det var noe å forlate stammen av, ettersom det har vært klart i flere dager at vi skulle ta en 26 timers late-start. Du er hjertelig velkommen tilbake i stammen, hvis du restarter kl. 1200 ST(1300 norsk tid) i Nord-Øst. Ser frem til, og håper, at du velger å restarte! :)
 

DeletedUser

Guest
De som er inne, men ikke er i stammen. Send Shaman Matozan en post.
 

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Vi har kommet godt igang, og aktiviteten er stor. Stammen består foreløpig av 33 kontoer :)

Vi har fortsatt plass til flere, både som duals og egne kontoer!
 

DeletedUser

Guest
er det en ledig konto her? kunne gjerne tenkt meg å spille på .net i en skandinavisk stamme:D
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Tror jeg fikk den eneste eierløse kontoen for noen dager siden men tror det kun er folk som trenger dualer atm. Men bare å kontakte han jin på skype (jinzanmato) så kan han sikkert hjelpe deg :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Tror jeg fikk den eneste eierløse kontoen for noen dager siden men tror det kun er folk som trenger dualer atm. Men bare å kontakte han jin på skype (jinzanmato) så kan han sikkert hjelpe deg :)

Hvis dere ikke får kontakt med Jin, så er også jeg tilgjengelig, og kan føre det til enten Jin eller hertugen i stammen ;)
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Kunne trengt en dual så vis noen er intressert i og joine å spille med meg ta kontakt (SÅ LENGE DU ER AKTIV OG SATSER) ^^
 
Topp