W75 net. En unified stamme mellom Norge, Sverige og Danmark

DeletedUser

Guest
Mornings!

Jeg herved annonserer oppbygningen av en skandinavisk stamme for kommende W75 på net, en server hvor det ikke dreier seg om annet enn vanlig premium konto, farm assistent og account manager. Etter å ha spilt på W73, hvor jeg tilfeldigvis befant meg i samme område som en Svensk stamme, så har vi kommet frem til dette.

Ble helt skjokkert over nivået av tribalhugging på W73, og vi Nordmenn og Svensker var for få og uorganiserte til å gjøre noe med det. Denne gangen vil vi skandinavere vise disse huggerne fra Øya og Statene hvordan man egentlig skal spille dette spillet. W74 ble nettopp åpnet, så det er en 3-5 måneder til W75 åpner. Men nå blir det gjort vesentlige forbredelser, så starter prosessen allerede nå. Jeg kan love med en gang at det blir en masse kriging, som man egentlig skal gjøre på tribalwars.

Interessert? Bare gi en lyd fra deg her, send en forum pm eller kontakt meg på skype (JinZanmato)

Det anbefales å stille opp med dual. For her blir det seriøst, vesentlig aktivitet kreves for .net er utfordrende, daukjøtt overlever ikke lenge der. Men for de av dere som ser etter en skikkelig utfordring, er dette perfekt.

- Jin
 

skjj

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg slenger meg med her!

Spiller med flere av de svenske som skal være med i premaden for øyeblikket, på w73, og har bare gode ord å si om gjengen. Utrolig organisert, og seriøs ledelse, blandet med et spillere fra det øverste sjiktet fra .se!

Hvis man endelig vil ha en skikkelig utfordring, er det noe annet enn .no som trengs.

Vi er allerede 35 stk som skal spille, hvorav de fleste er svenske. Det er på tide å vise hva .no har å by på!
 

DeletedUser

Guest
Vi får se hvor lei jeg er av spillet på den tida. Men om det er noen innstillinger som kan lokke meg til å fortsette litt til, så er det slike som man har på .net iallefall. Her på .no er det dødfødt å tro at dette pp-maset skal avta.
 

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Om 3-5 måneder satser jeg på at motivasjonen min til å spille TW er kommet tilbake, så jeg hiver meg på. :)
 

DeletedUser

Guest
Se her ja. Akkurat når jeg begynte å miste trua på .no ;)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Er en mulighet for at jeg hiver meg på, but first - let me take a selfie!

4a842d4f556f2a323f3ad9cf6c50992a.png
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vi får se hvor lei jeg er av spillet på den tida. Men om det er noen innstillinger som kan lokke meg til å fortsette litt til, så er det slike som man har på .net iallefall. Her på .no er det dødfødt å tro at dette pp-maset skal avta.

Jeg kan sikkert være din dual, hvis jeg skal spille da.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Hvis noen trenger en dual kan jeg slenge meg på, men orker ikke å styre enda en konto på .Net alene med det første :)
 

DeletedUser

Guest
43 spillere totalt nå, mange av dem på dual kontoer. Ser bra ut nå, fremdeles god tid til den serveren åpner :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Jeg tar dere alle, fordi man trenger 20 duals på nohaul verdener! (<--- IRONI)
 
Topp