WARNING: Zippy tar det han vil ha uansett stamme

DeletedUser

Guest
Torg13 i dag klokken 09:15
Hei "nabo".
Er IP fortsatt i konflikt med DN?
Jeg ble jo kastet ut av DN fordi jeg var kritisk til ledelsen av stammen (særlig Fan av Sylfida). Det fikk han til å kaste meg ut og angripe meg mens jeg var på ferie (cruise i høstferien). Jeg sa nei til at han skulle få bruke kontoen min til å sikre seg selv fordeler.

Nå angriper han igjen. Dersom du er interessert kan vi etablere en allianse eller et samarbeid.

mvh Torg13
......
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Grunner for at spiller blir kicket er som følger:

1. Lite aktiv.
2. Ikke adlet by siden 30 August
3. Søkte seg til Forte
4. Dette kan ha ført til at han i stedenfor skulle operere som spion
5. Nekter kontosjekk
6. Deltar ikke på operasjoner og gir heller ikke tilbakemelding på dem. Lettere sagt ignorerer dem.
7. Dratt på cruise uten å gidde å sette kv. Rød prikk

Grunner for å la han bli var:

1. Støttet [coord]518|509[/coord] når DON adlet den og fikk incs. (10 dager etter søknad.)
2. Ingen direkte bevis for å drive med spioneri(, men søknad har vi direkte bevis på).


Tror nok det var litt feil det han sa ;)

Å være kritisk til ledelsen er ikke farlig her i DN og vi har opplevd det før og, men det er vel bare Torg13 som har blitt kicket, så det drar vel sannsynligheten ned for at det er det som er tilfellet her?

Også til at jeg angrep han: Vi angriper ikke folk for å få mest mulig motstand, er det fare for spion/søke seg til andre stammer så er dette en risiko man tar i mine øyne. At jeg skulle sikre egne fordeler for han stå for, jeg skulle grave litt mer om det med spioneri.
 

DeletedUser

Guest
Virkelig morsomt...lol

@ Zippy: Du visste han var på ferie og at han hadde prøvd å få tak i KV, bryr meg lite om hva du skriver om det.
Alle med noe mellom ørene skjønner jo lett at du gjør hva som helst for å vri deg unna den.

For pertentlig...faaaaaail!
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
han prøvde faktisk IKKE å skaffe seg kv. ingen forumposter, ingen meldinger til stamme medlemer heller.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Virkelig morsomt...lol

@ Zippy: Du visste han var på ferie og at han hadde prøvd å få tak i KV, bryr meg lite om hva du skriver om det.
Alle med noe mellom ørene skjønner jo lett at du gjør hva som helst for å vri deg unna den.

For pertentlig...faaaaaail!

Jeg sa nei til at han skulle få bruke kontoen min til å sikre seg selv fordeler.

Quote fra post 1....

D.v.s Zippy prøvde å vere kv for Torg?
ZIPPY PRØVDE Å HJELPE OM DETTE STEMMER!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Virkelig morsomt...lol

@ Zippy: Du visste han var på ferie og at han hadde prøvd å få tak i KV, bryr meg lite om hva du skriver om det.
Alle med noe mellom ørene skjønner jo lett at du gjør hva som helst for å vri deg unna den.

For pertentlig...faaaaaail!

1. Han prøvde ikke å få tak i kv.
2. Jeg spurte om kv for å sjekke litt i forhold til spioneringen.
3. Han ville ikke sette opp noen i stammen, noe som styrket mistankene mine.

Hva skal jeg vri meg unna? Vi hadde gjode grunner ;)
 

DeletedUser

Guest
@ Zippy: Synes at årene dine blir leeeeeengere og leeeeeeeeeengere eller er det nesa di som vokser?
 

DeletedUser

Guest
Årene til båten, tror jeg hun mener ;)

Dog, jeg må nesten si meg enig med grunnlaget til Zippy. Av det som er lagt frem av informasjon, så er det ingen spesiell grunn til å la en spiller være igjen i en stamme. Det er adskillig flere ting som som peker på å la en sånn spiller bli sparket ut av en stamme, enn la han bli.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tror det Rose mener er at jeg burde ha ventet til at han kom tilbake fra cruiset så han kunne gjøre motstand bare.
Noe som i mine og ledelsens øyne ble feil med det grunnlaget vi hadde på han og hans svik/innaktivitet i stammen.
 

DeletedUser

Guest
@ Zippy: Synes at årene dine blir leeeeeengere og leeeeeeeeeengere eller er det nesa di som vokser?

Når du først hiver ut beskyldninger så får du jaggu argumentere bedre for deg eller komme med bevis. Om dette i så tillfelle skulle være et så stort svik så får Torg13 selv uttale seg og fortelle fakta.
Tror nok heller egoet ditt har vokst deg over hue og det begynner å slå stammen din i bakhue , så da må du begynne å hive ut dritt om andre !
Ta heller å spark fra deg på slagmarken du.....:D
 
Topp