WC and Core – When backstabbers unite

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Så han har bygget opp core, men er ikke del av styret? Nice.

Alle rekruteringpostene bol får er iallefall fra han :)
 

DeletedUser

Guest
Så han har bygget opp core, men er ikke del av styret? Nice.

Alle rekruteringpostene bol får er iallefall fra han :)

Som sagt, at han sier han har bygd opp Core er hans eget syn på saken, han snakker ikke for Core, deal with it.
 

DeletedUser

Guest
fasaden slår sprekker :eek:

brann; du har jo fått action nå, så du har vel egentlig fått det som du ville :) selv om det kanskje ikke ble helt som du hadde tenkt.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Hva sier dere nå? Brann? Fuzz? Grim? Jeg ville bare vært stille nå hvis jeg var dere. Glitter overkjørte dere der
 

DeletedUser

Guest
Jeg poster ikke fordi jeg ikke ser hensikten i den posaten Glitter la ut. Ettersom Opel sier at Njal ikke er med i ledelsen i Core har ikke den posten en mening, bare et enkelt medlems synspunkt.

Jeg gadd nå ikke lese hele den lange msn-samtalen som Glitter la ut, men jeg ser ingen steder hvor IB nevnes i en angrepssammenheng.

Brann har allerede sagt at han planla angrep mot BOL, men bevisene for at WC påstått har planlagt angrep mot IB mangler fortsatt.

*Jeg vil påpeke at jeg ikke spiller på v1, men liker å kverulere som Glitter så fint kaller det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg poster ikke fordi jeg ikke ser hensikten i den posaten Glitter la ut. Ettersom Opel sier at Njal ikke er med i ledelsen i Core har ikke den posten en mening, bare et enkelt medlems synspunkt.

Jeg gadd nå ikke lese hele den lange msn-samtalen som Glitter la ut, men jeg ser ingen steder hvor IB nevnes i en angrepssammenheng.

Brann har allerede sagt at han planla angrep mot BOL, men bevisene for at WC påstått har planlagt angrep mot IB mangler fortsatt.

*Jeg vil påpeke at jeg ikke spiller på v1, men liker å kverulere som Glitter så fint kaller det.

IB er da også en del av ALLE. Kan forsåvidt spørre male fint om han kan legge ut logg hvor brann ber dem være med å ta ut Magic dude f.eks. han er som kjent i IB.
 

DeletedUser

Guest
IB er da også en del av ALLE. Kan forsåvidt spørre male fint om han kan legge ut logg hvor brann ber dem være med å ta ut Magic dude f.eks. han er som kjent i IB.

Legg den ut, værsåsnill. Da får vi klarhet i dette.

Male nevnte det på msn, men hvis du har den samme loggen så kan vel du legge den ut?
 

DeletedUser

Guest
Legg den ut, værsåsnill. Da får vi klarhet i dette.

Male nevnte det på msn, men hvis du har den samme loggen så kan vel du legge den ut?

Jeg har det bare kopiert fra han og inn på min msn, vet ikke helt om det er så mye poeng i at jeg legger det ut, iom at jeg ikke var i samtalen.
 

DeletedUser

Guest
Hyggelig at folk setter pris på meg ;)

En allianse er en allianse.
Angriper man en, angriper man alle.
 

DeletedUser

Guest
Dette var morsomt.

Den diskusjonen med Brann... hva med den? Jeg ser ikke hvordan det endrer noe som helst.

Njal har gjort en utrolig god jobb med å rekrutere spillere til Core, i tillegg til diverse andre saker. Han er derimot ikke en baron eller hertug... for øyeblikket. Hvis du derimot skal ta alt alle sier helt seriøst kommer man nok til å å alvorlige problemer med å få verden til å gi noe særlig mening. Men for all del, ikke la meg stoppe noen i det... :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
If so, kan du bevise at bol planla å angripe core og wc først?

LOL, les no postene før deg i det minste før du slenger ut med noe mer våss nå.


Neimen se her, kverulantene har samlet seg. :)

uansett. Litt snask.

hmmm,
Den loggen stemmer sånn sikkert. gadd ikke lese igjennom alt, bare smugleste, for vet sånn ca. hva som står der.
Og ja, jeg visste den kom ;)
Hmmm, for å forklare den der da, så kan jeg vel si at jeg allerede da visste at dere var higen på å ha Core, så sånn sett så var det et lite spill for å få dere imot resten. Og ja, det jeg sier det er overhode ikke offisielt, ettersom jeg tar det meste WC gjør opp med JP først. Og du kan vel spørre han om han har visst noe om den saken der... ;)

Og ja, det har enda ikke vært en krig i v1 med deres øyne ...
Renegades vs "alliansen" vil ikke jeg kalle en krig med tanke på dere, for dere har hele veien der hatt full kontroll, selvom dere ikke alltid har gitt uttrykk for det, noe som bare har vært et dårlig spill for galeriet som dessverre så altfor mange har gått på. Spilt safe....kanskje litt pinglete? og kjedelig?...men safet....som ein skal kunne akkseptere.


IB er da også en del av ALLE. Kan forsåvidt spørre male fint om han kan legge ut logg hvor brann ber dem være med å ta ut Magic dude f.eks. han er som kjent i IB.

ahahahahaha. Magic Dude ville jeg heller tatt selv. Var jo kanskje derfor jeg spurte han om han ville ha 1vs1, slik at ikke vi trengte å blande inn alle andre stammer rundt oss. ;)
 

DeletedUser

Guest
ahahahahaha. Magic Dude ville jeg heller tatt selv. Var jo kanskje derfor jeg spurte han om han ville ha 1vs1, slik at ikke vi trengte å blande inn alle andre stammer rundt oss. ;)

Jeg hadde gjort det ganske bra trur eg :D
Men du har nok overtaket siden du har 2 spillere på en konto som da resulterer til en konto med 24/7 overvåkning.

Du har også ca 100 (+ -) O byer, mens jeg har et par fler, så du hadde nok svidd av O byene dine før vi hadde starta :eek:

Det var også du som angrep meg først i denne krigen. I det siste er det vel også du som har tapt mest her av oss to ;)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg hadde gjort det ganske bra trur eg :D
Men du har nok overtaket siden du har 2 spillere på en konto som da resulterer til en konto med 24/7 overvåkning.

Du har også ca 100 (+ -) O byer, mens jeg har et par fler, så du hadde nok svidd av O byene dine før vi hadde starta :eek:

Det var også du som angrep meg først i denne krigen. I det siste er det vel også du som har tapt mest her av oss to ;)

Hmmm, om du liksom er så god som du absolutt skal ha det til så hadde du vel lett tatt meg, for jeg er jo den største nuben her inne i dem flestes øyne. Og ofc, jeg hadde bedt JP om å ta fri, leve singelivet osv. kun for å ta deg 1vs1, men du, som vanlig, turde ikkje.

100+- i byer betyr sykt lite i en sånn 1vs1 krig. xD

Hmm, vi spiller enda ikke 1vs1, og jeg har da enda ikke angrepet deg, for det var nok JP, og jeg har heller ikke tapt noen tropper for deg, for jeg har dodet alt du har sendt... eller vent, når jeg tenker meg om så er jeg i pluss ovenfor deg, for jeg drepte noen scouts ifra deg :)
haha
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
penge mine er på MD, brann trenger hjelp til å spille kontoen sin og det sier noe. sånn som det er nå så er det jo 2 vs 1
 

DeletedUser

Guest
du har dodget en god del ja. Men jeg har tatt tropper av deg også ;)
Faktisk en O by også :eek:
Noe som jeg ble veldig overasket over siden du er så god :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Alle gangene? :rolleyes:

Har sendt flere angrep, og mange er ikke dodget...

Men.. em.. Det bare beviser at du ikke er like skilla? :eek:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp