WC and Core – When backstabbers unite

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: FKR TNR
Players:

Side 2:
Tribes: WC
Players:

Timeframe: Siste 48 timer


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 75
Side 2: 4
Forskjell: 71

image.php



Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 690,667
Side 2: 41,274
Forskjell: 649,393

image.php
 

DeletedUser

Guest
...japp, det er en imponerende innsats av Renegades. Gøy å se at noen på den andre siden vet hva de driver med.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Jeg må inrømme det var vittig og lese hva folk har skrivet.
mest av den skjepp høye forventingen BOL har når de samler 3 av de største familie stammen i verden for å ta ut 2 relative små stammene

Å derfor skryter av en ledelse på hele, (merk dere dette) HELE 6byer.



Jeg må ærligvis rettfergjøre at det er ganske pysete.



Om jeg hadde vært Renegades,så hadde jeg blitt med der de er nå, så er det en vinn, vinn sitvasjon for de uansett.

Det som skuffer meg mest egentlig er at IB velger dem's side, noe jeg ville sagt er noe av det pysete slaget jeg har fått. EN så høy respektert og farlig stamme. Faktisk velger å følge andre, pff.

Dere kommer kanskje til å ligge på 1st.

men dere kommer aldri til å være bedre en Core på å fight'e..


Venligst avstå fra å skrive innlegg om en sak du ikke kan noen ting om, Core og WC var de som satt i gang hele den greia her ved å yppe på seg IB og BOL, men de hadde ikke ventet at renegadene skulle ta den sistnevnte siden.

Til nestegang, undersøk litt mer før du blir en viktig-per som tror han er smartere enn alle andre.
 

DeletedUser

Guest
ikke ta den a LO, jeg liker deg veldig godt :p
dere vet like godt som oss at dere hadde planer hele tiden om å angripe oss

Nå har jeg hørt dette frem og tilbake, Brann har kommet med bevis om at dere hadde planer om å angripe Core. Hvis dere har info om at WC & Core sammen hadde tenkt å angripe BOL før den datoen brann ga i samtalen, så har dere rett.

Men dere trenger bevis, har dere det i det hele tatt?
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Nå har jeg hørt dette frem og tilbake, Brann har kommet med bevis om at dere hadde planer om å angripe Core. Hvis dere har info om at WC & Core sammen hadde tenkt å angripe BOL før den datoen brann ga i samtalen, så har dere rett.

Men dere trenger bevis, har dere det i det hele tatt?

det finnes en del poster, msn samtaler osv ;)
 

DeletedUser

Guest
De samtalene Phenix snakker om er nok fra etter den datoen du nevnte, Fuzzy :D Men du kan like gjerne gi opp å prate fornuft til han, jeg tror han er litt lettere hjernevasket. Eller bare ikke spesielt intelligent. Eller begge deler :)
 

DeletedUser

Guest
De samtalene Phenix snakker om er nok fra etter den datoen du nevnte, Fuzzy :D Men du kan like gjerne gi opp å prate fornuft til han, jeg tror han er litt lettere hjernevasket. Eller bare ikke spesielt intelligent. Eller begge deler :)

Bah, jeg liker ikke folk som påstår at de har rett men ikke har bevis som backer det...

Sikkert bare meg det da, jeg er jo en ganske spesiell person.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Nå har jeg hørt dette frem og tilbake, Brann har kommet med bevis om at dere hadde planer om å angripe Core. Hvis dere har info om at WC & Core sammen hadde tenkt å angripe BOL før den datoen brann ga i samtalen, så har dere rett.

Men dere trenger bevis, har dere det i det hele tatt?

Så ærlig som jeg selv er så kan jeg selv si at vi har hatt tanker om å ta BOL ja, men vi hadde aldri noen tanker om å ta IB, som dem absolutt skal ha det til. ;)
 

DeletedUser

Guest
Så ærlig som jeg selv er så kan jeg selv si at vi har hatt tanker om å ta BOL ja, men vi hadde aldri noen tanker om å ta IB, som dem absolutt skal ha det til. ;)

Da kom det en innrømmelse der, fint, mer info ut i lyset av offentligheten.

Nåh, Phenix, har du bevis for IB-saken?
 

DeletedUser

Guest
Så ærlig som jeg selv er så kan jeg selv si at vi har hatt tanker om å ta BOL ja, men vi hadde aldri noen tanker om å ta IB, som dem absolutt skal ha det til. ;)

Så ærlig som du er ja... Du ytret vel aldri at du skulle personlig adle Magic Dude heller du da? Fordi han hadde blitt så arrogant etter å ha vært i IB?

Men altså, for min del kan dere krangle om hvem som sa hva. Om det gjør ting enklere for dere så kan jeg ta på meg skylda for å ha starta hele krigen. Men det ville vært altfor selvsentrert å gjøre da jeg ikke tror v1 snurrer med meg som midtpunkt.

Fakta er at nå er det krig. Jeg kommer til å gjøre det jeg kan sammen med Renegades for å realisere de planer vi har for Core og WC. Så kommer sikkert Bol og IB til å gjøre det samme. Et valg er sikkert tatt hos den respektive stamme og det vil bli handlet utifra det.

Men uansett så er det krig som sagt, og jeg kommer ikke til å henge innpå forumet her å pirke på detaljer som i bunn og grunn ikke betyr noenting da krigen raser. Da vil jeg heller spille TW for the love of the game. Dette er et krigsspill, så da akter jeg å krige til siste by er tatt, eller jeg er noblet bort fra v1.

Uansett side eller allianse eller hva. Lykke til i krigen alle sammen og husk å kose dere med spillet og kriginga!

Måtte Fru Fortuna se på dere alle med milde øyne.

Maleficare ~ Sound the charge! Into glory ride!! Now let us do or die!
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Da kom det en innrømmelse der, fint, mer info ut i lyset av offentligheten.

Nåh, Phenix, har du bevis for IB-saken?

og ofc, vi har være grunner for våres planer.

som f.eks. at BOL ville ta Core.




Om vi da hadde tatt BOL's parti, så hadde jo det kun gått utover oss selv. Ettersom Core hadde fyrt alt avgårde imot oss.

Andre grunner er jo blant annet at vi var dritt lei "skal ha attituden" til et par stammer. osv.osv.

Kunne sikkert fortsatt til i morra tidlig, men nå, er det nobletid :)
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Så ærlig som du er ja... Du ytret vel aldri at du skulle personlig adle Magic Dude heller du da? Fordi han hadde blitt så arrogant etter å ha vært i IB?

Men altså, for min del kan dere krangle om hvem som sa hva. Om det gjør ting enklere for dere så kan jeg ta på meg skylda for å ha starta hele krigen. Men det ville vært altfor selvsentrert å gjøre da jeg ikke tror v1 snurrer med meg som midtpunkt.

Fakta er at nå er det krig. Jeg kommer til å gjøre det jeg kan sammen med Renegades for å realisere de planer vi har for Core og WC. Så kommer sikkert Bol og IB til å gjøre det samme. Et valg er sikkert tatt hos den respektive stamme og det vil bli handlet utifra det.

Men uansett så er det krig som sagt, og jeg kommer ikke til å henge innpå forumet her å pirke på detaljer som i bunn og grunn ikke betyr noenting da krigen raser. Da vil jeg heller spille TW for the love of the game. Dette er et krigsspill, så da akter jeg å krige til siste by er tatt, eller jeg er noblet bort fra v1.

Uansett side eller allianse eller hva. Lykke til i krigen alle sammen og husk å kose dere med spillet og kriginga!

Måtte Fru Fortuna se på dere alle med milde øyne.

Maleficare ~ Sound the charge! Into glory ride!! Now let us do or die!

tenker vi setter strek med det der jeg
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Noe som understreker at du egentlig ikke har beviser til noen av sakene.

Takk for at vi fikk oppklart det.

nei vel, vil ikke sette strek der

om du ikke greide lese de innleggene som var skrevet her kan jeg fortelle deg det, så får vi håpe du forstår det uansett hvor trangsynt du er.

Brann2006 skrev:
Så ærlig som jeg selv er så kan jeg selv si at vi har hatt tanker om å ta BOL ja, men vi hadde aldri noen tanker om å ta IB, som dem absolutt skal ha det til.

Det betyr, ja vi hadde planer om å angripe BOL

og som du kanskje vet har IB og BOL et tett sammarbeid og er høyst allierte, noe som betyr at vi hjelper hverandre i krig.

Og du som vil ha bevis på alt, har du sett beviser på at WC eller Core, IKKE hadde tenkt til å angripe BOL eller IB?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp