We're bringing the water - at last!

DeletedUser

Guest
Skal love deg at jeg fikk flere gloser mot meg enn teit. Fikk høre at jeg var så forpult selvopptatt og masse i den duren der. Rett før jeg rapporterte det..

Rart at det ikkje fekk konsekvensar for kontoen min då. Eg må ha hatt kv, slik uttrykkjer ikkje eg meg! Den er grei! :D
 

DeletedUser

Guest
Burde nesten ha laga eigen tråd for meg sjølv no føler eg. Kven er du ingame mor? Veit at eg snakka med ein kv då eg angreip jakter etter vikinger... :mad:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nei mener å huske at du sa at AriCa ikke skulle offentliggjøre det brevet siden man ikke visste hvilken vei det ville slå..

Og som trofast medlem av AriCa (Inntil videre) Så velger jeg å lytte til dine råd og formaninger :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, vet faktisk ikke hva du snakker om nå.. Mener du brevet som Jazcan sendte våre allierte om at AriCa skulle dolke alle i ryggen og kjøre Elite-style? For det offentliggjorde jeg jo.
 

DeletedUser

Guest
Gåsa satt KV for Jakter etter vikinger for noen måneder siden, mens bl.a Roska angrep ham. Da latet Gås som om han var mora til Jev og ba oss i AriCa innstille angrepene siden "gutten" (Jev) måtte legge seg...
 

DeletedUser

Guest
... Og snille som vi var, så innstilte vi alle angrep.. Elite er seg selv like. De gjør dirty business, og vi er godhjertet og naive... :p
 

DeletedUser

Guest
javisst, dere er engler. kan jeg få joine stammen deres?? ;)
 

DeletedUser

Guest
javisst, dere er engler. kan jeg få joine stammen deres?? ;)

Hehe, jeg tror nok ikke at vi bet på kødden fra Gås. Vi visste riktignok ikke hvem som skrev det brevet, men vi var hundre prosent sikre på at det ikke var moren :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hehe, jeg tror nok ikke at vi bet på kødden fra Gås. Vi visste riktignok ikke hvem som skrev det brevet, men vi var hundre prosent sikre på at det ikke var moren :)

Det må jo være lov å dra en spansk en når man er trøtt og vil sove... Dessuten så var jo Roska hyggelig nok til å gi seg med angrepene når a mor blei så fortvilt...

Men jeg tar gjerne på meg den tvilsomme æren å være Elite's mest slemme spiller, og siden jeg er i AriCa nu så kan det jo falle seg slik at folk synes vi bedriver skittent spill med tiden og at alle går imot oss ;)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Deeeilig Are,bare du kan finne på å dra en sånn spøk,synes denne var konge.Kreed for oppfinsomheten,den var virkelig bra:)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Takk takk Granpa :)

Synes det så absolutt det er en del av spillet å kunne la være å bruke troppene, mens kjeften tar seg av jobbinga... Er jo det som er den store sjarmen med spillet etter min mening :)
 

DeletedUser

Guest
Takk takk Granpa :)

Synes det så absolutt det er en del av spillet å kunne la være å bruke troppene, mens kjeften tar seg av jobbinga... Er jo det som er den store sjarmen med spillet etter min mening :)


Jeg lo fælt av den der are :) Konge!
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
uheldigvis har dere grim som wolverine som skremmer vekk all selen og dere blir slaktet av elite krigerne ;)
 

vorin3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Støtter den..

LoL :cool:

Vi har våre metoder for å unngå vann:cool:

funny-pictures-cat-has-a-torpedo.jpg

syn at dere har wolverine som spiser opp selen slik at dere ikke har noe å flyte på
 
Topp