We're bringing the water - at last!

DeletedUser

Guest
Ouch.... :p

Side 1:
Tribes: AriCa
Players:

Side 2:
Tribes: Elite
Players:

Timeframe: 06/06/2009 08:58:00til01/01/2010 20:02:00

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1,790
Side 2: 658
Forskjell: 1,132

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 16,461,999
Side 2: 6,296,508
Forskjell: 10,165,491

image.php
 

DeletedUser

Guest
Bumping uten noe nytt å si er faktisk offtopic spam...

Nope. Grimlock kom jo med noe "nytt".

Men alt jeg skrev var å bring up this (my, glitter sin) page. Kommer glitter på banen å forklarer hvorfor Elites voldsomme hav, som skulle skylle alle katter i Kattelandet i øst bort, ikke fungerer?
 

DeletedUser

Guest
Elite har alltid hatt det i kjeften, det er ikkje så mykje som har forandra seg. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Elite har alltid hatt det i kjeften, det er ikkje så mykje som har forandra seg. :mad:

Du er ikke akkurat så god du heller.. Husker våres lille ''fight'' som endte med at jeg fikk 4 byer pluss masse meldinger om hvor utrolig teit jeg var :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe du var flink der ja. Du angreip då eg heldt på å flytte IRL, var ikkje innpå tribalwars på fleire dagar og hadde gløymt kv, og då klarte du å adle byar av meg! Imponert. :rolleyes:

Forresten så sendt ikkje eg meldingar til deg etterpå.

Men snart kjem kattane opp til deg for å fange mus, då skal eg ta tilbake det som var mitt + litt til.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
*fjernet* King Roska! Tok han fire byer av deg? Du har 389 landsbyer og han tok fire. Du må være knust??! Shit ass.. Fire landsbyer.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Var vel heller det å "ha det i kjeften" som var greia, når Luxury fikk så mange meldinger om hvor teit han var.
 

DeletedUser

Guest
Hehe du var flink der ja. Du angreip då eg heldt på å flytte IRL, var ikkje innpå tribalwars på fleire dagar og hadde gløymt kv, og då klarte du å adle byar av meg! Imponert. :rolleyes:

Forresten så sendt ikkje eg meldingar til deg etterpå.

Men snart kjem kattane opp til deg for å fange mus, då skal eg ta tilbake det som var mitt + litt til.

Hvorfor i huleste angriper du med meg over 50 nukes om du holdt på å flytte? Hadde du ikke forventet å få tilbake eller?

Husker du tullet mye om at jeg måtte ha kaffen klar til troppene dine og sånt, og da tok jeg liksegodt noen byer av deg, og sendte ett sitat fra din egen profil:

''Never start a war you aint sure to win!''


Hmm, jeg er som regel vant til å fange mus jeg, men det er vell muligens i en annen sammenheng..
 

DeletedUser

Guest
Dette hugser ikkje eg noko av, så då må eg ha hatt ein kv likevel - som har vore stor i kjeften! Eg hadde fult av rapportar etterpå som eg ikkje tok meg tid til å sjå gjennom. Men eg registrerte at eg hadde mista nokre utpostar som sto igjen etter NoVi-tida, som eg ikkje akkurat stacka heller. ;)
 

DeletedUser

Guest
Dette hugser ikkje eg noko av, så då må eg ha hatt ein kv likevel - som har vore stor i kjeften! Eg hadde fult av rapportar etterpå som eg ikkje tok meg tid til å sjå gjennom. Men eg registrerte at eg hadde mista nokre utpostar som sto igjen etter NoVi-tida, som eg ikkje akkurat stacka heller. ;)

Hmm, så nå hadde du KV likevel? Rart at dere hadde helt like skrivemåte og sånt også da? :p
Gode gamle AriCa.
 

DeletedUser

Guest
Nesten som om du, Luxury, ikke skulle fått lov til å kalle 4 byer med flertall siden vi har kommet så langt i denne verdenen... Men uansett er det snakk om 4 usle byer.. Hvor frekk var Roska da (eller KV'en)? Sa han; Luxury, du er teit eller?

Eneste som er teit her, er denne ubrukelige diskusjonen. Snakk om 4 byer og et skjellsord som: "teit". La oss opprette en egen tråd, slik at vi får diskutert dette :p



Dette er dessuten off topic. Hva med å diskutere din leders og din stammes store erklæring? "Cos we can"? Hoho :D
 

DeletedUser

Guest
Nesten som om du, Luxury, ikke skulle fått lov til å kalle 4 byer med flertall siden vi har kommet så langt i denne verdenen... Men uansett er det snakk om 4 usle byer.. Hvor frekk var Roska da (eller KV'en)? Sa han; Luxury, du er teit eller?

Eneste som er teit her, er denne ubrukelige diskusjonen. Snakk om 4 byer og et skjellsord som: "teit". La oss opprette en egen tråd, slik at vi får diskutert dette :p



Dette er dessuten off topic. Hva med å diskutere din leders og din stammes store erklæring? "Cos we can"? Hoho :D

Skal love deg at jeg fikk flere gloser mot meg enn teit. Fikk høre at jeg var så forpult selvopptatt og masse i den duren der. Rett før jeg rapporterte det..

Og for SISTE gang, det handler jo ikke om de fire byene, hvor mange ganger skal jeg si det?!
Diskuter så mye du vil, V2 er ikke vunnet av noen som helst.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det har du helt rett i - ingenting er vunnet enda..

Men synes ikke også du det er litt moro mtp glitters krigserklæring hvor "havet" Elite skal drukne alle katter..? :p
 

DeletedUser

Guest
Det er ganske langt tilbake. Kan hende eg ga deg ei skjennepreike etterpå eller så var det kv, har sikkert angrepe deg før også som du seier. Eg loggfører ikkje tribalwars akkurat. Men uansett kor mykje du vrir på det så styrte ikkje eg kontoen då du adle dei fire byane etterpå. Byane låg oppi nord, heilt åleine utan å vere stacka og rett ved siden av clusteret ditt. Så viktige var dei byane mine.

Men no må vi ikkje spore av her. Eg likar å krangle men ikkje å øyddeleggje trådar! :mad:
 
Topp