We're bringing the water - at last!

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Lykke til Elite og Arica, jeg har mine penger satsa på Elite, men kan jo bli overraska...

På tide Elite valgte å komme å leke dem og istedet for å krangle om hvem som skal starte først x)

Lykke til alle sammen og håper den nåværende Jazcan kan kicke azz :p
 

DeletedUser

Guest
Beste krigs erklærings posten ever. lo godt når eg leste gjennom postene. lykke til begge parter. kommer til å bli intressant å se hvordan dette vil gå
 

DeletedUser

Guest
hohoho shaman og grim burna deg helt benny.

Hærlig ass, ellers likte jeg innlegget ditt glitter, men du kunne jo gjort setningene en smule kortere så normale mennesker også kan forstå tankegangen din:)

Når alt kommer til alt så tror jeg elite taper dette råtte rese, egentlig kun fordi det er de som bryr seg mest om stammen sin.

Hadde poke forstått at det er morsommere og ødlegge og være døv, enn og oppbygge og være hyggelig så hadde også law gått i krig, og verden 2 hadde sett helt anderledes ut.

Uansett, jeg gleder meg sikkerlig nå til å prøve lage kaos på verden 2, og er meget spent på om jeg faktisk kan se noen skuffende ansikter hos prikk meg. Jeg håper jo så klart det! Ikke?

Men nå er det musikkens dag, og fotball kamp på festninga, så jeg oppfordrer alle i oslo til å ha seg ut! :)

Balls out
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Lol :cool:" var visst ikke ett godt nok utrykk for mine følelser og meninger om denne topicen så jeg prøver igjen:

Lol :cool:

Eneste jeg kan si her er at AriCa fremdeles venter på en skikkelig krigserklæring, når den kommer skal vi gjerne svare på tiltale, men dette her var rett og slett svakt etter 3 måneder med småkriging med oss Elite, rett og slett for svakt...

Kort sagt: Lol :cool:

Edit: Bra du tok hintet :)

Edit2: Slutt å skrive i min post :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg vet hvordan det ser ut, Trym, lurte bare på hvorfor Wynja ikke tok det med.

Åja, og mitt kart, som hadde LAW69 farget med lilla, så mye kulere ut enn dine kart!
 

DeletedUser

Guest
Okay, da beklager jeg å ha forstyrret deg :)

Og om ditt kart var kulere enn mitt tviler jeg sterkt på ;)

On-Topic: Tipper Elite vinner :)
 

DeletedUser

Guest
mohaha, fuck drammen, selv om ormstunge er en av de desidert beste norkse artistene :)

Legend of master: Hehe det er jo mye morsommere og være unormal, enn og være som alle andre. Men jeg tror det viktigste er at du trives med den tilværelsen man selv søker:)

Tullball til side, det virker iallefall som mitt kaos forsøk på en verden som jeg aldri har hatt interesse for før, fungerer, i og med at jeg har fått 57 mails på verden 2 brukeren min:)

Nå må jeg rekke det fordømte toget, som alltid kommer før det skal ankomme. snakes
 

DeletedUser

Guest
mohaha, fuck drammen, selv om ormstunge er en av de desidert beste norkse artistene :)

Legend of master: Hehe det er jo mye morsommere og være unormal, enn og være som alle andre. Men jeg tror det viktigste er at du trives med den tilværelsen man selv søker:)

Tullball til side, det virker iallefall som mitt kaos forsøk på en verden som jeg aldri har hatt interesse for før, fungerer, i og med at jeg har fått 57 mails på verden 2 brukeren min:)

Nå må jeg rekke det fordømte toget, som alltid kommer før det skal ankomme. snakes

Å herregud..
Du joina TW bare for å drite deg ut foran 18730 spillere.. Gratulerer, du har nettop gjort det..
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
mohaha, fuck drammen, selv om ormstunge er en av de desidert beste norkse artistene :)

Legend of master: Hehe det er jo mye morsommere og være unormal, enn og være som alle andre. Men jeg tror det viktigste er at du trives med den tilværelsen man selv søker:)

Tullball til side, det virker iallefall som mitt kaos forsøk på en verden som jeg aldri har hatt interesse for før, fungerer, i og med at jeg har fått 57 mails på verden 2 brukeren min:)

Nå må jeg rekke det fordømte toget, som alltid kommer før det skal ankomme. snakes

Når jeg sa unormal, var det ikke positivt ment ;) Du trenger ikke være som alle andre for å være normal, men du er unormal på en annen måte... en negativ måte. :p
 

DeletedUser

Guest
Hehe, jeg tror noen tar dette forumet litt for seriøst, og det syntes jeg er utrolig morsomt og tulle med. At jeg ler alene på dette forumet er litt sånn, ett fett for meg. Man får det ikke morsommere enn man klarer og disce opp selv:) Godt tegn på det er hva 12 avisbunker og 3 idioter av noen kompiser klarte og gjøre i oslo's lokende bredde i går natt:)
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hehe, jeg tror noen tar dette forumet litt for seriøst, og det syntes jeg er utrolig morsomt og tulle med. At jeg ler alene på dette forumet er litt sånn, ett fett for meg. Man får det ikke morsommere enn man klarer og disce opp selv:) Godt tegn på det er hva 12 avisbunker og 3 idioter av noen kompiser klarte og gjøre i oslo's lokende bredde i går natt:)

Hva snakker du om? Hva er det disse kompisene greide?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror dette vil bli en jevn kamp.

måtte den beste vinne!

Jeg holder meg nøytral. Det vil si at jeg heier ikke på noen.
 
Topp