Why So Serious? byr opp til kamp!

DeletedUser

Guest
Få deg et godt speedteam, så blir det match på deg, da både "dere" og "samt allmenn fornuft må tilsi at dere kan gi oss en match" ikke oppfylles ;)

Ikke det at jeg spiller speed eller gidder å bruke helgene mine på det, men synes det bare virker litt mindreverdig å avfeie spillere slik. Ikke bare er det cocky, men dere kunne jo hjulpet fyren til å finne et lag, mye mulig han har kjempepotensiale til å bli flink og utfordre dere. Kjedelig å se .no bestå av færre og færre spillere når idiotisk oppførsel som det der knekker håpet til de som faktisk vil prøve.
 

DeletedUser

Guest
Er det unnskyldningen vi skal få høre etter kampen WySoSe byr opp til også?

Tviler, fordi her spilte 2 stk alene og da er det som regel bare for å kødde rundt, men når vi spiller samla, så vil dere ikke høre den unnskyldningen ;)
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg vill spille, Men vet ikkje hvem som har lag. Og glitter kunne jeg ikkje med så har prøvd :( men blir ikke noe på meg ;( sukk
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Ikke det at jeg spiller speed eller gidder å bruke helgene mine på det, men synes det bare virker litt mindreverdig å avfeie spillere slik. Ikke bare er det cocky, men dere kunne jo hjulpet fyren til å finne et lag, mye mulig han har kjempepotensiale til å bli flink og utfordre dere. Kjedelig å se .no bestå av færre og færre spillere når idiotisk oppførsel som det der knekker håpet til de som faktisk vil prøve.

Når det er mange som lager lag så bør han greie det selv. Vi utfordrer lag, og når en spiller sier at han vil spille mot oss så får han finne seg et lag. Jeg gidder ikke å sette sammen lagene, det får de som spiller mot seg gjøre. Jeg knekker ikke håpet, jeg bare sier at han får følge de reglene som vi har, og at jeg ikke har noen tid til "ekstra spesial hjelp" fordi at han er ny/uerfaren.
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke helt problemet her. Dette er jo bare for gøy. Om du som spille får tak i 5 spiller,e så utfordre oss 5vs5 da? Dette er bare for gøy og får å få litt kamp. Er mye, mye morsommere så spille i en "konkurranse" enn å loke rundt på vanlige speedrunder.

Når det gjelder linker til rapporter og speedseire - javel, for dere tror ikke vi har det samme? Vi kan da liste opp en haug med seiere vi også om vi gidder det? Bruk tiden på å finne den linken til å spørre noen stk på skype om de gidder å joine da vel.

Ikke det at jeg spiller speed eller gidder å bruke helgene mine på det, men synes det bare virker litt mindreverdig å avfeie spillere slik. Ikke bare er det cocky, men dere kunne jo hjulpet fyren til å finne et lag, mye mulig han har kjempepotensiale til å bli flink og utfordre dere. Kjedelig å se .no bestå av færre og færre spillere når idiotisk oppførsel som det der knekker håpet til de som faktisk vil prøve.

Hehe. På Glitterbloggen mente Are at vi var alt for "snille" og måtte virke mer overlegne. Du mener det motsatte. Hva skal man da gjøre???
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Såeh... Siden ingen av dere småjenter tør å svare glitter på skype, så lurte jeg på om fredag 18/11 passer for WySoSe.

Tør dere eller tar dere det for alvorlig?
 
Topp