Windows Movie Maker

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har et problem. Nå er jeg endelig ferdig medålage en film, men så får jeg ikke laget film fil av den. Noen som kan hjelpe? Hadde satt stor pris på det!:jforvirret:

utennavng.png

Jeg har nok disk plass og alt det som står der, har også prøvd å lagre den på forskjellige steder.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
1. Du har sletta eller flytta noen av filene du bruker i videoen.
2. Du har ikke nokk plass på harddisken til å lagre en ny film.

Lykke til <3
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
3. Det stemmer over hode ikke :(

Da ville det komme sånne røde X'er vettu. å jeg har sjekket atalle filene er der.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg tenkte jeg kunne bare bruke det, siden alt jeg skulle var å klippe sammen noen enkle klipp, så slapp jeg å installere noe annet program. Erdet ingen som har hvert borti dette og vet svare på det? Når jeg søker etter det på google er det mange som har hatt det samme problemet, men jeg finner ingen som har løsningen på det.
 

DeletedUser

Guest
Har du undersøkt det som faktisk står i feilmeldingen?
Har du nok diksplass?
 

DeletedUser

Guest
Er du sikker på at alle filer som brukes i filmen fortsatt er på harddisken din?
Om du har flyttet på filene i mellom du har importert de til WMM, kan dette også skape problemer.
Om du har brukt filer fra et eksternt medie så sørg for at dette er plugget til, det gjelder alt du har brukt i filmen.
Dobbeltsjekk alt av lydspor, bilder, videoklipp osv, evt. importer alt til WMM på nytt.

Feilmeldingen du har fått foreslår ikke annet enn dette.

Som nevnt over bør du bruke noe annet enn WMM neste gang.
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg har pinnacle, men jeg gadd ikke installere det. så jeg brukte bare movie maker :p

tror jeg får installere det å lage det på nytt.

Btw, jeg fant dette:

this exact problem has caused me quite the headache for the last week and a half. I've become obsessed with finding an answer. It is now 4:06 am... and I am proud to say, I have found it. The answer lies in the small print my friends.

Trimming a clip. You can hide parts of a clip you do not want in your project. For example, you can trim the beginning or end of a clip. Trimming does not remove the information from the source material; you can clear the trim points to return the clip to its original length at any time. Clips can only be trimmed after they have been added to the storyboard/timeline. You cannot trim clips in the Contents pane.

I repeat.
Clips can only be trimmed after they have been added to the storyboard/timeline. You cannot trim clips in the Contents pane.

If you trim the clips in the contents pane, the program changes the name by adding parynthesis' with a number, and it is irreversible.

Bill coulda told us this. But I would guess he's pretty busy.

Peace,
T...
 

DeletedUser

Guest
Ingen gratis løsninger altså? Da får jo movie maker et poeng likevel..
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
et annet problem er en så enkel effekt som å snu bildet 90 grader. Finnexs den effekten i pinnacle? Jeg har den ikke. Den er jo i windows movie maker. Dette er filmet med iphone så mange av bildene ligger sidelengs.
 

DeletedUser

Guest
Har Pinnacle muligheten for videoer som overlay? Green screen :cool:
 
Topp