Woop woop, Status?

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hepp hepp alle i hopa!
Nå tenkte jeg det var på tide med en liten.....realitets-status.

La oss nå se på litt tall som vi alle sammen liker :)

Såvidt meg bekjent er nå den store "krigen" fase kommet til denne:

Kode:
[B][COLOR="Blue"][U]"Side 1:"[/U][/COLOR][/B]
[COLOR="blue"][B]L-13[/B][/COLOR] med 54 medlemmer og 532 byer. 
[COLOR="blue"][B]CN[/B][/COLOR] med 55 medlemmer og 208 byer.
[I]Sum: 109 medlemmer og 740 byer.[/I]

[COLOR="Red"][B][U]"Side 2:"[/U][/B][/COLOR]
[B][COLOR="red"]SUN[/COLOR][/B] med 27 medlemmer og 327 byer.
[B][COLOR="red"]PMS[/COLOR][/B] med 52 medlemmer og 257 byer.
[COLOR="red"][B]VALHAL[/B][/COLOR] med 32 medlemmer og 180 byer.
[B][COLOR="red"]PREY[/COLOR][/B] med 15 medlemmer og 83 byer.
[I]Sum: 126 medlemmer og 847 byer.[/I]
(tallene er tatt fra in game listen i +- 09:00:00 tiden onsdag 2.juni 2010)

Skriv "krigen" fordi det virker som sidene er mer opptatt av å poenghore imot gråbyer enn å ta hverandre.

Så er det på tide å få litt mer fakta på bordet:
Vi kan starte innom "Side 1":
L-13 ønsker ingen allianser, men likevel virker det som de bruker sine IAP som allierte. De har i den siste tiden vært midtpunktet i den store stormen, hvor samtlige andre har slengt dem huden full. L-13 stengte tidligere også både sin egen rekruttering og lignende. Den stengingen varte ikke lenge må jeg si. Så nå er spørsmålet om streiken (eller steiken som tv2 skal ha det til :p ) varer lengre eller ikke. Jeg har troen på streiken akkurat nå! :) Det virker også som disse L-13 er ganske kjepphøye og arrogante. De braser inn i alle kontinentene uten forvarsel og trenger seg inn i alle andres hager på en og samme gang. Det blir det så klart bråk utav! Men de kan trøste seg her med at de er langt ifra de eneste... L-13 har heller ikke hatt noen store raid imot dems største fiende SUN. Er vel på tide snart det eller? Eller skal dere la CN gå under også nå og nappe til dere de beste spillerne der også? L-13 kan også lage hele 3 militærleirer nå! Hvor og når dem kommer blir spennende og se!

For CN er uten tvil den stammen som gjør mye av jobben her. De mister byer her og der, men de forsvarer seg ærlig og redelig. Det skal de ha cudos for! Sekund readling fra sjefen sjøl der er det få som klarer å time inn (eller gidder å time inn heter det vel :p )

OK, la oss si oss ferdig med "Side 1" litt nå og gå over til "Side 2".
"Side 2" har to klare leder stammer i front i SUN og PMS.
De jeg nesten må le litt av er SUN. De skal visstnok være eliten av alle. De skal være de beste. De framstår som noen arrogante drittsekker og skryter i øst og vest tidligere på forumet. Vel, det eneste jeg har sett av dere er at dere greide å ta militærleiren og at dere har nå klart å hugge deres vei videre. Dere har allianse med både PMS og VALHAL, og hører også rykter om at dere snakker med -NB- og andre stammer i område for enda mer "hugging". Etter hva dere har gitt uttrykk for tidligere, så er vel dette virkelig ikke nødvendig? For dere er jo tross alt supermenn hele gjengen og burde dermed klart å ta ned L-13 alene med det dere nå har. Men joa, jeg glemte jo det faktumet av vi spiller tribalHUGS vi og ikke tribalWARS. For det er jo dere så ekstremt gode til. :eek:
Dere (da spesielt b-g medlemmene) har også tidligere hakket ned på alt og alle og da spesielt L-13 for dems "masserekrutering", likevel går dere og merger? (og ja, jeg vet enkelte av dere ikke vil kalle det merge. Men når over 50% av b-g medlemmene i kun antall medlemmer (og desto mer om vi regner i byer og poeng!) går over fra en stamme til en annen OG stamme 1 blir oppløst, så er det i mine øyne en klar merge). Dere er også alliert med PMS som i lengre perioder har hatt ekstremt mye opp og ned på antall medlemmer. De har også lenge hatt flere medlemmer enn L-13. Så hvorfor skal dere klage på a, men ikke b andre som er enda værre? Om ryktene stemmer at dere også er i snakkeri med -NB- om et mulig samarbeid der. Er det virkelig mulig? De er jo v5's versting på masserekruttering. Joa, de ligger i deres kontinent og dere klarer ikke å kjempe på to fronter samtidig. Har forstått det!
HUGtime!
hugs05.jpg



"Side 2" har også en annen ledende stamme i PMS. PMS er de vi kanskje har hørt minst av til nå helt nylig. Som jeg sa fra starten av kom vi til å få høre mer av v1's gjennvarende "elite". Ligger nå veldig tett denne gjengen med dems allierte i VALHAL. Så om de ikke får noen veldig gode planer på bordet på hvordan de skal få alle fram til fronten og ikke sperre noen inne, så blir det nok litt internadling her også etterhvert. Blir også meget spennende på sikt og se om de spillerne som er her er så proffe til sinns at de ikke begynner å blande verdnene. Om de greier å holde det til sides så er det cudos og vel så det. For det er helt latterlig hvordan folk blander verdner i hytt å pine her på .no. Skjerp dere og lær av .net!

Samme leksa går opp med VALHAL. Men disse i motsetning til de andre overrasker! De er få og likevel kjører dem så hardt. Hvordan denne stammen blir brukt som jeg likevel tror de blir, imot L-13 får tiden vise. Jeg håper bare denne stammen ikke gir seg i det fine løpet de har startet på til nå. Også et par ganske gode spillere her som ellers er ukjente for de fleste andre.

Så har vi det siste leddet. PREY! Joa, det er ikke å legge skjul på at jeg er mektig imponert av disse. 15 medlemmer har de, og likevel har de tatt flere byer av L-13 enn alle de andre stamme til sammen. Greit at de har mistet de tilbake nå etterhvert, men det er da bare å forvente når de kjemper mot overmakten som nå ligger i dems hage med 8x dems size og vel så det, og sikkert ikke får noe støtte fra resten av "side 2"! Cudos!


La oss nå se på dette på en litt mer oversiktlig måte:
11i31vb.png


Som dere ser er K44 = SUN + CN
K45 = L-13 + PREY
K55 = PMS + VALHAL

og så kan vi ta et med der vi bare ser på de to forskjellige sidene:
14blu7a.png


Men la oss nå se nærmere på K54!

Det er her klart at K54 ikke har noe klart domene enda. Både SUN og L-13 innvandrer dette kontinentet akkurat som de føler for. Men godtar de som allerede er i K54 dette? SIGHT, BERM, D7D etc er mindre stammer, men de har også tropper. Godtar de dette?
Det tviler jeg sterkt på! :) Men mitt spørsmål her er vel egentlig så enkelt som, hvorfor? Hvorfor skal dere så absolutt inn i K54?
Det er ikke der krigen avgjøres. Det er ikke der deres fiender har sin base. Det er ikke der!


Og nå tenkte jeg og avslutte med "bomba" :eek:
Yersh captain, Jeg er Leiv Eiriksson. Og jeg er øverste leder for BERM. Jeg spiller her, med en ny og god tw-rompis. :) Om denne rompisen ønsker å vise seg selv i offentligheten så skal han få lov til å gjøre det selv.
Jeg er et stolt medlem av den stammen som per dags dato har høyest gjennomsnitt pro by (hopper opp og ned her med L-13) og jeg er stolt av å være leder for den stammen som per i dag er den eneste top 20 stammen som aldri har mistet en by. Nei, vi har faktisk aldri det! :) Vi kommer nok til å miste noen framover, men vi er klar til å fighte. For nå skal vi ta tilbake det som først var vårt. Vi skal ha K54! og det alene med våres allierte! Vi ber dermed alle om å dra tilbake til der dere kom fra, om ikke vil det få konsekvenser. (Dette gjelder da spesielt SUN og L-13). Av de stammene som ønsker å samarbeide med oss, så bør dere enten ha en ekstremt god grunn for å være plassert i K54, eller holde dere langt unna vårt kontinent. Følg med oss, for vi er klare til å ta K54 med storm!
 
Sist redigert:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
We are fearless, c?
landing_at_war_03.jpg

Dette er ingen krigserklæring, men alle stammene som prøver å utfordre oss i BERM i K54, så vil dere få innkommende. Vi skal ha K54, så får dere selv vurdere om det smarteste for dere er å waste tropper og tid på oss, da dere har den store fienden deres vegg i vegg. Dette vil nok også ta litt tid ettersom vi har en stamme som lider i de ekstreme tilfellene av hjernehinnebetennelse, alkoholisme, narkovrak, tilbakestående, sære og inaktive spillere. :rolleyes: Så for god sake, ikke vær redd for oss! :)

Med dette så står vi ikke på noen sider av den store krigen deres, som ikke er så rart i grunn når den ser slik ut:
Bad-war.jpg


Men vi står dermed desto mer alene, og er klar for dette. For vi har vårt hemmelige våpen!
Vi har nemlig denne kjekke karen som finner løsningen på alt:
mac.jpg

Ja, akkurat, vi har MacGyver på vår side!
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vi fant ut at vi skulle la MacGyver bestemme vår skjebne. For...
mcgyver.jpg


Joda, han fant fram litt...
26-piece-pc-repair-tool-kit.jpg

og litt
300991-5-1250099309191-n600.jpg

og litt
grus1_pkat_large.jpg


Og med dette kom han fram til den geniale planen med å bruke adelsmenn til å adle vekk alle som bryter seg inn i vår hage. Enjoy

Og til våre allierte så inviterer MacGyver dere til MacGyver fest av et marathon. MacGyver har skaffet de samtlige 7 sesongene signert i ekstra edition!
See -->>
097361181448cvv.jpg

Dere er velkomne om dere bringer med dere god humøret, litt alkohol og en liten luring i deg. Så steller MacGyver i stand et kjempe show av en fest! Murdoc er også invitert, så dette kan bli virkelig livlige saker! :)

Jeg vil også vie en takk til alle som har visst om hvem jeg var, men som har holdt det skjult.

Tror da det var alt for nå, så takk for deres tid i de ellers så solfylte dager. Nå.... get out and enjoy yourself in the pretty weather!!!

*************************
- Brann aka Leiv Eiriksson
 

DeletedUser

Guest
Fru Mikkelsen, viste jeg skulle fått deg internadla :p
 
Sist redigert av en moderator:

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hehe artig fremstøt det her :) Da var det ingen hemmelighet lenger hvem du er ;)

Blir spennende å se hva den grønne side med MacGyver i spissen klarer å få til i K54.

Følger spent med videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Jøss brann spilte du på den kontoen :eek:
*Big Surprise* :rolleyes:

Gratz og lykke til videre ;)
 

DeletedUser

Guest
**NOBLE** (479|524) kjell55 F7.8 Sudden Appropriation(473|529)K54 kjell55 i dag klokken 23:57 2:38:36
Støtte Sudden Appropriation(473|529)K54 -Aurora- i dag klokken 23:57 2:38:36
**NOBLE** (479|524) kjell55 F7.8 Sudden Appropriation(473|529)K54 kjell55 i dag klokken 23:57 2:38:36
**NOBLE** (479|524) kjell55 F7.8 Sudden Appropriation(473|529)K54 kjell55 i dag klokken 23:57 2:38:37
**NOBLE** (479|524) kjell55 F7.8 Sudden Appropriation(473|529)K54 kjell55 i dag klokken 23:57 2:38:37


Oh noez.
 

DeletedUser

Guest
Noen som har hørt at Espen ikke sitter helt alene på denne kontoen?
Husker ikke hvor, men jeg hørte noe om dette forleden...
Noen som vet hvem som er dualen hans?
 

DeletedUser

Guest
Er nok flere som har hørt dette ja, Kristure. Sikkert ikke så rart når han skreiv det i posten :rolleyes:

Jeg spiller her, med en ny og god tw-rompis. :) Om denne rompisen ønsker å vise seg selv i offentligheten så skal han få lov til å gjøre det selv.
 
Topp