Xano signs out..

DeletedUser

Guest
Vel, da var tida inne for at jeg også slutter. :D

Har fått være så heldig å få lov å være alt i fra gruppeleder, rekrutør, diplomat, nestleder og leder for BOL den tida jeg har vært i stammen. Føler jeg har fått være med å skrive historien til bol på en måte..

Det har vært sykt stille i gata mi for tida, det har gjort det det så kjedelig at jeg heller slutter :p

Anyhow.. Et lengre og mer personlig avskjedsbrev finnes på bol-forumet, føler ikke at jeg skal ta det her..

Vil ønske alle lykke til videre! La det beste laget/spilleren vinne :)

Takk for meg!

*Skryte skryte*

General1 skrev:
Xano - Blitt veldig bra på sine eldre dager. Både til å forsvare seg, og angripe.

grimlock skrev:
Xano - Overraskende høyt, egentlig. På tide å begynne å stå på egne bein, du er bedre enn du tror.

Hansemann skrev:
Xano - Blitt flink etterhvert må jeg si. Irriterende så.

Glitter skrev:
Xano - Undervurdert av mange, men en flott samarbeidspartner. Han, igstar og meg bytter på å nuke og noble, og fungerer bra det.

Poke Me skrev:
Xano - En av de mest undervurderte spillere i .no. trenger egentlig ikke å si mer. Han er en kriger.

Magic dude skrev:
Xano - Veldig strategisk og sammarbeidsvillig, samt en hyggelig fyr

Fortnoxer skrev:
Xano 30,29 Mio. - Stabiliteten selv i sørvest, lederne skal ha en god creds til å holde bol-e oppe gjennom tykt og tynt.

Kenn93x skrev:
Xano - Grei kar å snakke med til tider (MIRC ;P ). Imponerende ODT, og hvordan han har holdt ut

Imperian skrev:
Xano- Profilert og god spiller, har tatt mange byer fra Renegades.

blomsterviken skrev:
Xano- kan vel egentlig si at han fortjener den plassen han har. Har gjennomgått mye spess på forsvarsfronten?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg kan ikke si at jeg har snakket med deg,men jeg ønsker deg lykke til IRL
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre xano :)
Hatt mange fine samtaler med deg, synd du slutter, du kunne flytta deg nærmere meg, så kunne me ha kriga litt XD
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Lykke til videre Xano. Har vert gøy å kjempet med/imot deg selv om det ikke ble så mange fighter oss i mellom :). Lykke til videre i RL!

Kenn~
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Du får ta vare på deg sjæl jossi, vi holder kontakten :)

(forbannet vaere ib som er saa forbanna kjedige)
 

DeletedUser

Guest
Goodnight sweet prince.

Synd at du slutter Xanogutten!
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det var kjipern.

Hadde jo tenkt å ta opp igjen tråden der vi slapp sist når jeg kommer med deeef kontoen i dine områder om en liten stund.

Vi har jo hatt mye morro opp igjennom, og en verdig motstander har du vært.

Lykke til videre!
 

DeletedUser

Guest
Du får ha lykke til med pensjonisttilværelsen sjef. Er jo en stund siden jeg sluttet selv (selv om man har et lite comeback :D), og må si jeg skjønner deg. Vil bare takke deg for all støtte og samarbeid i den tiden jeg hadde i BOL.
 

DeletedUser

Guest
Ønsker deg lykke til videre Xano!
Har bare spilt med deg en liten stund..
 

DeletedUser

Guest
One down... a whole bunch left :D

Du er litt av en spiller Xano. Opp gjennom tidene har du alltid vært her og holdt ut i tøffe og tørre perioder. En stor spiller i BOL som kaster håndklet:eek:

Bye :)
 
Topp