xHRx The Holy Fail!

DeletedUser

Guest
Dette er for å beskrive resultatet etter mine vitenskapelige studier om denne stammen.
Jeg har farmet flere fra denne stammen og snakket med flere av dem og fått dem til å gi seg bare med å snakke med dem.
Jeg cleara byen til naboen og holder på å noble ham. ingen har sendt støtte. Så dette har jeg funnet ut til nå. Dette har jeg gått sammen med Meneth og funnet ut:


Egenskaper
Stammenavn: Holy Riders (Holy Fail/Happy Farm)
ID: xHRx
Antall medlemmer: 89
Poeng til de 40 beste spillerne: 307.424
Totalt antall poeng: 396.782
Gjennomsnittlig poengsum: 4.458 (Dobbelt så bra rangering å dårligere gjennomstnitt i stammen enn hos oss!!!)
Rangering: 8
Beseirede motstandere: 745.116 (11.)

Beskrivelse

Vi er en stamme som står for rettferdighet og vil kjempe og slå hardt tilbake på de som angriper et medlem, eller våre allierte! - Noe jeg ikke enda har merket...

Vi vil stå til sistemann faller - Vil ta tid for det kommer hele tiden flere!
Vi har blodsmak i munnen - Eget....
Vi reiser oss fra asken - Hvorfor havnet dere i asken i det hele tatt?
Vi skal opp å stå - Krype først så lære å stå å gå vet du;)
Vi står sammen - BULLSHIT!

Vi er en stamme til å stole på - For fienda... de slår aldri tilbake.
Vi støtter våre allierte - Men ikke egne medlemmer.
som våre egne medlemer - BULLSHIT!
Blodet skal flyte og alle skal få smake vår vrede om våre allierte er under angrep, eller våre egne medlemmer -
Rettelse: Blodet skal flyte og alle skal få smake våre alliertes vrede. Vi er kun til farms ^^


As we walk through the valley of the
shadow of death We shall fear no evil.
For we are evil, and shall show you NO MERCY - WHAT? Hvorfor har så mange av mine tropper overlevd? BTW... Selvmotsigelse: De heter Holy Riders, men allikevell står dette på profilen deres: For we are evil!


Om noen inviterer våre medlemmer over i en annen stamme, eller et medlem går over i en annen stamme så ser vi på dette som en krigserklæring, og dere får ta følgende av det! -
Rettelse: Inviter en fra vår stamme å få en kake! For ingen vil ha dem! De har bare sammlet seg hær :D


Vår broderstamme er
xHRBx
Holy riders brothers

Et angrep på dem blir sett på som et angrep på oss! - Som betyr ingen reaksjon?

Vi tar ikke i mot flyktninger! Skal du inn i stammen må du sende en søknad eller så tar vi kontakt med deg!
Vi tar kunn inn spillere med over 1000 poeng! -
Rettelse: Vi er en flyktningstamme for ALLE som vil være i en høy rang noob stamme! Bli med om du føler du er en god farm!


Så litt Fun Fact
De siste 7 dagene:
Rang Stamme Tapte Landsbyer
1 xHRx 12 (WHAT WHAT WHAT????)
2 AnK 11
3 [DONE] 10
4 xHRBx 10 (og broderstammen deres)
5 1337 9
 

DeletedUser

Guest
La nå stakkarene være i fred da. Er ikke alle som er like erfarne som deg:)
 

DeletedUser

Guest
For lite som skjer på dette forumet uansett, så bare fint med litt flere posts.
 

DeletedUser

Guest
har egen erfaring med at de ikke støtter hverandre, to over 1 av byene dems og mista kanskje 100 tropper tilsammen og de var bare fordi karen fortsatte og bygge tropper :) og med tanke på at det tok over 4 timer med en adel bort, så burde en eller annen klart å komme med støtte.
 

Kött e gött

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
De verkar aningen förvirrade som ska både vara goda och onda? Är det onda mot sina stamkompisar och allierade och goda mot sina fiender? :confused:

Då får man komma med en riktigt bra förklaring till hur man tänker :)
 

DeletedUser

Guest
Vi kan altså med denne tråden konstatere at xHRx har god selvironi og en velutviklet sans for humor? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Takk men e desverre ikkje medlem av Akitty lengre:p ska fjerna det;)

The Game!!!!!!

Kult:p

Meneth sin stamme.

Skal EDIT-e denne så snart jeg har lest hele tråden. Så ikke slett dette for spam.

Hehe, makan til patetisk stamme på topp 20 skal en lete lenge etter. Noe som kan overgå dem er muligens de drita fyllikene som startet opp på TW i går, og det første de gjør er å lage en stamme, så slutter de å spille for to uker, kommer på kontoen sin, finner ut at den er sletta, begynner på igjen og gjør det samme om igjen:p

Vet ikke om sånne fins, men det virker nesten sånn. Ser ikke ut som om de er noe bedre, hvertfall.

Noobs, hele gjengen...
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja, Gizzy er også i The Game, han er nestleder faktisk.
Enig i at det er vanskelig å finne en mer patetisk stamme enn Holy Farm, selv under topp 20.
 

DeletedUser

Guest
Ja, Gizzy er også i The Game, han er nestleder faktisk.
Enig i at det er vanskelig å finne en mer patetisk stamme enn Holy Farm, selv under topp 20.

Tja...TNR er vel ikke så langt unna som da bare TRUER med å sende støtte til sine medlemmer som blir adlet, hehe :)
 

DeletedUser

Guest
Har ikke hørt om dem, så de teller ikke :p
Men det høres også ganske patetisk ut, men ikke like patetisk som Holy Farm, de har 86 medlemmer, mens TNR bare har 22.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har faktisk funnet ut at de sender noe støtte av og til:O

men den kommer alltid etter at man har tatt byen, og støtten de pleier å komme med er øks eller 100 spyd og sånne ting :p
 

DeletedUser

Guest
Er jo hyggelig det, de liker av en eller annen grunn å hjelpe folk som angriper/adler dem (kanskje de liker å bli adla?)
 

DeletedUser

Guest
Ja, jeg tror kanskje de gjør det :) derfor de skaffer seg nye medlemmer hele tia:p sånn at vi andre har flere gratis byer vi kan få adle :D
 

DeletedUser

Guest
hehe, nei ikke i det hele tatt:) hvertfall ikke når man ser på omtrent alle andre stammer på topp 20 har minst 100 mindre stammeskifter ;)
 
Topp