xHRx The Holy Fail!

DeletedUser

Guest
Det er mulig, men jeg tror ikke det.

Angriper: Meneth
Landsby: 001 Wasteland(439|468)K44

Antall: 0 0 1750 0 350 675 125 0 240 100 0 0
Tap: 0 0 1750 0 103 675 125 0 240 100 0 0

Angriper: gobobo
Landsby: 01. City of Blessings(429|468)K44

Antall: 0 0 1446 0 0 506 282 0 74 62 1 0
Tap: 0 0 1446 0 0 506 282 0 74 62 1 0

Det var ikke mye om å gjøre nei. :D

Btw. Det er litt feigt å gå så mange mot en spiller. Neste gang sender jeg kanskje en gave tilbake hvis det blir noen neste gang. 100000 totalt på Od'en takket være dere. Dere gjør meg så glad. Tralalalalaaaaaa. :D
 

DeletedUser

Guest
Han sendte mer LC, men jeg sendte mye mer cats og rams, noe som faktisk gjør ganske stor forskjell :p
 

DeletedUser

Guest
Han sitter med rapportene.

Men back to topic: Holy farm!:p:p

Oh holy farm. The numbers troops were so massive that it was shining. It is the night I farmed you all to the death. Tralalalaaaaa. Tralla-lalla-laaaaaaaaaaaaaa.

F*** you = Farm you. :D

Jeg elsker å farme. Og tjene spenn. Jippi kea yeah farm/victim. :D
 

DeletedUser

Guest
Han sendte mer LC, men jeg sendte mye mer cats og rams, noe som faktisk gjør ganske stor forskjell :p

Ja. En LK er bare verdt 4 innbyggere, en ram er verdt 5 og en katapult er verdt 8. :D

Samme de vel, hvem som sendte hva. Det er fortsatt et angrep like fullt og helt. Det er en god stund siden dere angrep meg nå. AHr bygd opp hæren min til ny dyst og neste offer skal være klart om tre dager. :D

Kanskje til og med deg Meneth (lite sannsynlig pga. avstand). :D
 

DeletedUser

Guest
"Can't we all just get along?"
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Can't we all just get along?"

Det kan vi nok. :D

La oss gjøre en avtale om at ingen av oss angriper den andre i løpet av august og september uansett. Høres det greit ut? One time offer. Gjelder kun deg Meneth, siden du virker grei. :cool::eek:
 

DeletedUser

Guest
Greit nok, har andre jeg kan adle for øyeblikket.
Såklart, angriper du Gobobo igjen så vil jeg sende han støtte (BTW, takk for at du fikk stammen vår opp nesten 10 plasser på ODDen :p).
 

DeletedUser

Guest
Greit nok, har andre jeg kan adle for øyeblikket.
Såklart, angriper du Gobobo igjen så vil jeg sende han støtte (BTW, takk for at du fikk stammen vår opp nesten 10 plasser på ODDen :p).

Bare hyggelig det. Godt å være til nytte. Lvl. 28 gård fullstappa med tropper var jo en del på den tiden. Sørga vel for at dere fikk en del ODA også. :D

Slapp av. Har lært at jeg ikke skal angripe Gobobo mer. Skal bare adle ham og skryte av det her etterpå for å gjøre dere forbanna. :D
 

DeletedUser

Guest
xHRx har fått flere medlemmer i stammen igjen! 92 nokk en gang!!
 

DeletedUser

Guest
4753 tames7 xHRx 58 1 58
Han tålte tydligvis ikke å miste 2 av de 3 byene sine, så han restarta :p
Vil uansett takke han for at han nesten ga meg byen, og nå gjør det enda lettere for en til i stammen min å ta den siste byen hans (den som nå har blitt en barbarby).
 

DeletedUser

Guest
Kanskje vi burde sende en melding til alle i stammen med en link til denne tråden? Da ville sikkert massevis av dem leava :p
 

DeletedUser

Guest
Kanskje vi burde sende en melding til alle i stammen med en link til denne tråden? Da ville sikkert massevis av dem leava :p

Nei. DEtte er tross alt bare propaganda. Man skal være nokså godtroende om man går på dette. :eek:

Men så er de alle farms uansett, så du kan jo prøve. :D
 

DeletedUser

Guest
Er jeg den eneste som liker at de har så mange byer?

Jeg ser det som en stor fordel i spillet at de byene som er lette å ta er øremerket xHRx..
 

DeletedUser

Guest
Joda, det er jo en fordel at de er så mange, mye flere byer å ta, og mye flere farms å farme.
 

DeletedUser

Guest
Er jeg den eneste som liker at de har så mange byer?

Jeg ser det som en stor fordel i spillet at de byene som er lette å ta er øremerket xHRx..

Ser på det på samme måten. Synd at jeg er litt langt unna dem. :mad::(
 
Topp