xHRx The Holy Fail!

DeletedUser

Guest
Det er jo nesten umulig å være langt unna dem, de er jo spredt utover nesten hele kartet.
 

DeletedUser

Guest
Stakars, alle burde ha hatt noen fra Holy Farm som de kan angripe.
 

DeletedUser

Guest
Det er sikkert andre folk rundt deg som du kan adle.

Holder på. Slapp av. Bare dere ikke prøver å adle, angripe, true eller baksnakke meg, så funker det bra for dere, dersom ikke dere blir for fristende mål. :D
 

DeletedUser

Guest
Er litt vanskelig å ungå å baksnakke deg med Gobobo, han liker deg ikke noe særlig :p
Men å adle, angripe eller true deg burde vi kunne greie å ungå.
 

DeletedUser

Guest
De er det ikke lov til å adle :p

Joda. En Gobobo til lunsj eller en Black Shadow til middag.

Btw. Black Shadow. Hvis du leser dette, kan jeg minne deg på at å true meg ikke er så veldig lurt. Bare se på hvordan det gikk med dine stammefrender da de prøvde å angripe meg elelr da jeg valgte å angripe Gobobo for en stund siden. Fyren ble jo helt cleara til tross for at han hadde fått støtte. :D

God OD-rank fikk jeg ihvertfall. :D

Btw. Siden dere Gamere ikke har plaget meg på en stund nå, har jeg fått muligheten til å bygge opp hæren min igjen og ta noe småtteri rundt meg. :eek::D

Oh. Shiny. :D
 

DeletedUser

Guest
Er litt vanskelig å ungå å baksnakke deg med Gobobo, han liker deg ikke noe særlig :p
Men å adle, angripe eller true deg burde vi kunne greie å ungå.

Jeg liker ikke ham heller. Syns at det er feigt å sladre til stammen sin hvis man bare får en liten trussel. Mente ikke noe med den engang, før han sa at han hadde en stamme bak seg, Først da jeg besluttet å forkorte levetida hans. Kødda kikkelig med ham på mail også. :D

Ikke noe rart i at han ikke liker meg. Cleara ham en gang og knuste et av adlingsforsøkene hans. Har bygd opp hæren min igjen, så dere får vel stacke ham opp igjen. Klar for å bli på topp 1 på ODA-rankinga nå. :D

BAre tuller med det siste. Skal ikke angripe ham enda. Lovte å hjelpe til med en annen først. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Stakars, alle burde ha hatt noen fra Holy Farm som de kan angripe.

jeg fant faktisk en par stykker jeg også ^^
small in points enda, og de jeg fant var på rundt 1k-2k, så det bør være pene farms :D
 
Topp