Yamato er dumme!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Reaksjonspoeng
3
Jeg skriver denne tråden for å vise mitt behov for å kaste dritt mot Yamato.

Yamato er slemme og dumme. De driver med drittkasting, multiaccounting og hacking.

Og som om ikke det var nok, driver de med familiestamming:eek:

Vi er martyrer som har tenkt å dø for en sak vi tror så mye på at vi er villige til å dø for den!

Yamato er de store slemme som bare ødelegger for alle og alt hele tiden.

Derfor oppfordrer jeg alle til å bli med i korstoget vårt på forumet som bare går ut på å kaste dritt mot de slemme, slemme guttene og jentene i Yamato!
Join TWs Forum-Crusade mot Yamato!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Fy faen så dritt lei jeg er alle yamato og tw trådene
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg skriver denne tråden for å vise mitt behov for å kaste dritt mot Yamato.

Yamato er slemme og dumme. De driver med drittkasting, multiaccounting og hacking.

Og som om ikke det var nok, driver de med familiestamming:eek:

Vi er martyrer som har tenkt å dø for en sak vi tror så mye på at vi er villige til å dø for den!

Yamato er de store slemme som bare ødelegger for alle og alt hele tiden.

Derfor oppfordrer jeg alle til å bli med i korstoget vårt på forumet som bare går ut på å kaste dritt mot de slemme, slemme guttene og jentene i Yamato!
Join TWs Forum-Crusade mot Yamato!!!!!!!

Hva med ELITE?

Jeg vil slenge dritt mot elite :D
 
Reaksjonspoeng
3
Jeg skriver denne tråden for å vise mitt behov for å kaste dritt mot ______.

________ er slemme og dumme. De driver med drittkasting, multiaccounting og hacking.

Og som om ikke det var nok, driver de med familiestamming:eek:

Vi er martyrer som har tenkt å dø for en sak vi tror så mye på at vi er villige til å dø for den!

_______ er de store slemme som bare ødelegger for alle og alt hele tiden.

Derfor oppfordrer jeg alle til å bli med i korstoget vårt på forumet som bare går ut på å kaste dritt mot de slemme, slemme guttene og jentene i ______!
Join ______s Crusade mot _______!!!!!!!
There you go:)
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg skriver denne tråden for å vise mitt behov for å kaste dritt mot Elite :)S).

Elite :)S) er slemme og dumme. De driver med drittkasting, multiaccounting og hacking.

Og som om ikke det var nok, driver de med familiestamming:eek:

Vi er martyrer som har tenkt å dø for en sak vi tror så mye på at vi er villige til å dø for den!

Elite :)S) er de store slemme som bare ødelegger for alle og alt hele tiden.

Derfor oppfordrer jeg alle til å bli med i korstoget vårt på forumet som bare går ut på å kaste dritt mot de slemme, slemme guttene og jentene i Elite!
Join "De snilles" Crusade mot Elite !!!!!!! :D
 

DeletedUser

Guest
Elendig forsøk på å få slengt ut litt sarcasm...
 

DeletedUser

Guest
Wee, kan noen være så snill å gi elite noe å forsvare seg mot på forumet? :D
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67
Wee, kan noen være så snill å gi elite noe å forsvare seg mot på forumet? :D

er ikke noe å forsvare seg mot kjære glitter, men hvis noen en gang får tak i noe så kan dem jo be meg komme ut å leke propoganda med dem? :rolleyes:

for å være ærlig så hadde det vært digg :p

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest

er ikke noe å forsvare seg mot kjære glitter, men hvis noen en gang får tak i noe så kan dem jo be meg komme ut å leke propoganda med dem? :rolleyes:

for å være ærlig så hadde det vært digg :p

~Jazcan~


Kjære deg, ingen som tørr å diskutere mot deg når det gjelder ting som dette, du er rett og slett for overlegen =D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp