Yamato vs TW - bitchslapping

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Her kan de som har lyst til å snakke om krigen Yamato vs TW kose seg med kommentarer, siden de forrige temaene her kun var en stamme mot en spiller f.eks Yamato vs Yorrick så begynner vi her. :)

Siden temaet ikke sier noe om hva man ikke kan poste om så er det bare å kose seg. Men helst ikke bring noen andre kriger enn Yamato vs TW inn på denne tråden.

mvh,
-Fuzzie
 
Reaksjonspoeng
3
Ikke driv å spam og sånt. For det gjør aldri vi:p

Men her har jeg lett opp noe som sto på forumet vårt. Noe som beviser at vi skaulle hjelpe dere:

Overskrift på tråden:
Yamato

forskningsprosjekt 001 på 01.08. kl 19:28 Sitat Rediger Slett Kan vi ikke få en allianse isteden for en IAP? Jeg tror det kan være en god idé, fordi da har vi allianse med den beste i k55 som er vårt territorie. Jeg trenger også litt hjelp av en ekstra stamme i gruppen min hvis vi skal angripe WAR. Det er veldig mange gode spillere fra WAR der.


Sorn på 02.08. kl 00:16 Sitat Rediger Slett Vi jobber sammen med yamato mot WAR, så bare å ta kontakt med dem..
forskningsprosjekt 001 på 02.08. kl 08:19 Sitat Rediger Sletter ikke det det samme som allianse da?
Sorn på 02.08. kl 19:54 Sitat Rediger Slett Nei, vi har bare bestemt oss for å ta ut WAR sammen..
forskningsprosjekt 001 på 02.08. kl 19:55 Sitat Rediger Slett Det er jo å alliere seg mot en fiende spør du meg. Men uansett. Hvis de skal være med å hjelpe, så er det å sette de opp på allianse bare formelt.


Det beviser at vi hadde tenkt å hjelpe Yamato i krigen mot War.

Men plutselig var War oppløst og plax i Yamato.
 

DeletedUser

Guest
Hvis dere mener det er 'plutselig' at WAR var oppløst har dere ikke angrepet de så mye...:rolleyes:
 
Reaksjonspoeng
3
Det er det som er poenget.

Vi fikk ikke angrepet de fordi Yamato vant krigen før vi fikk tid til å hjelpe til.

Kan hende vi brukte litt lang tid på å organisere,mn det er vanskelig å organiser noe når halve stammen har kontovakt.

Eller egentlig så er poenget at vi skulle hjelpe til.
 

DeletedUser

Guest
Da er det deres skyld at dere hadde så mange kontosittere, en stamme som ikke er aktiv seg jeg ingen grunn til å ha i en verden.
 
Reaksjonspoeng
3
Han startet:eek:

Og jeg har mye usagt.

Og hva har det at vi ikke har aktive medlemmer med denne saken å gjøre?
Svar heller på det andre eller steng tråden og se diskusjonen som tapt.
 

DeletedUser

Guest
Jeg ser denne diskusjonen som avsluttet for lenge siden, Hvorfor tenne på gamle lunter igjen?
 

DeletedUser

Guest
Det siste jeg kan si er at forsvaret deres begynner å bli skralt:D

Kvantitet: 108 0 0 146 329 0 0 135 4 3 0 0
Tap: 108 0 0 146 329 0 0 135 4 3 0 0
 
Reaksjonspoeng
3
Det siste jeg kan si er at forsvaret deres begynner å bli skralt:D

Kvantitet: 108 0 0 146 329 0 0 135 4 3 0 0
Tap: 108 0 0 146 329 0 0 135 4 3 0 0

Det kommer selfølgelig ann på hvem, du angrep...

RDI-rsr har jo overlevd angrep fra flere spillere sammen. Og han har fprtsatt en god del forsvar igjen.

Og jeg har jo overlevd 3 adelstog fra plax:D

Så det kommer ann på hvem du angriper...

Og hvem sine tropper det var som døde selvfølgelig:D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp