Yamato vs TW - bitchslapping

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Du ble litt stille etter at roem ninjaz trøden ble stengt ^^
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi har nok TK vi også, men som alle ganske kompentente TW-Spillere vet så er det forsvarsenheter;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
var vel for å fotelle deg poeng situasjonen mellom dere to??
trenger ikke være opphengt i det selv om man påpeker det.
 

DeletedUser

Guest
ja så slapp dere fortsette med gråby horinga deres, hva skjer nå. Når vi er borte har dere bare grå å ta i k55..

Fremdeles noen byer å ta av i K55, men ikke mange...

Når det ikke er igjen noen spillere med byer på over 3000 poeng så blir det litt vanskelig å ikke ta noen gråbyer. Eller har du et annet forslag? :p
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... Når har vi hørt den før? Åja det var visst på trådene før om at dere whinet at vi kom til å utrydde våre allierte!
 
Reaksjonspoeng
3
Vi var IAP med dere, og dere har påpekt selv at dere hadde tenkt å angripe oss før plax-saken kom frem i bildet.

Dere liker å kalle det whining.

Vi liker å kalle det fakta...
 

DeletedUser

Guest
Hmmm... Når har vi hørt den før? Åja det var visst på trådene før om at dere whinet at vi kom til å utrydde våre allierte!

Er rimelig lei av å høre Yamatospillere som hele tiden klager over at TW whiner!
Det du gjør, det er det jeg kaller whining!

Whining over at andre whiner:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Fakta? Hva da? At vi Yamato hadde tenkt å angripe dere før plax-saken?
 
Reaksjonspoeng
3
Fakta? Hva da? At vi Yamato hadde tenkt å angripe dere før plax-saken?

Trenger du bevis for dette?

Vel her får du det:
Først skrev RDI-rsr dette:

I just like to ask it has been said there is one good player called plax. I think he is good but not that good. When yorrick was getting attacks from just plax he killed plax troops, when plax was HIDING at yamatos shelters. Yorrick was trippling his incomming attacks, sure plax did do moore damage then but he did not do it by him selves. But iam sure yamato will let him have all the villages they gain there. So who is best the shelter or the player?
Or just all other tribes in k55 not seeing that Yamato will trow them all out of the kontinent?

Og som svar til dette, skrev twixiz dette:

Det er ingen hemmelighet at vi kommer til å prøve og gjøre det etterhvert, trenger ikke være så smart for å finne ut det.

Spørsmålet er bare når....


Og her er bevis for det jeg sa om at dere hadde tenkt å angripe oss før vi i det hele tatt viste om plax:

Og, jeg vil ikke si at krigen startet på grunn av Plax, den startet fordi vi vil kontrollere K55, så ikke skyld på Plax, som BTW gjør en veldig god jobb:D

Og her er et sitat til:

Og, jeg vil ikke si at krigen startet på grunn av Plax, den startet fordi vi vil kontrollere K55, så ikke skyld på Plax, som BTW gjør en veldig god jobb:D

Og da svarte Zanmato:

hyyyyyysj...

Noe som alle med et snev av ironi i seg skjønner at han innrømmer det.

Videre i samtalen:

Sorry, men syntes de skulle vite det:)

Og videre:




Respekterer IAP my ass.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Vi i yamato er ikke du i D-yato?
Mere å huske at det ble sagt at dere var så selvstemdige at dere ikke kunne kalles rekruttstamme. Høres ikke ut sånn på deg, faktisk så var jeg jo medlem hos dere en dag eller 2 underkrigen også. Takk for det og det ble sagt at dere gledet dere til krigen mot ((dere)) så for meg er dere understamme.(rekruttstamme) tatt i betraktning at dere sender spillere videre til yamato også.
 

DeletedUser

Guest
Vi i yamato er ikke du i D-yato?
Mere å huske at det ble sagt at dere var så selvstemdige at dere ikke kunne kalles rekruttstamme. Høres ikke ut sånn på deg, faktisk så var jeg jo medlem hos dere en dag eller 2 underkrigen også. Takk for det og det ble sagt at dere gledet dere til krigen mot ((dere)) så for meg er dere understamme.(rekruttstamme) tatt i betraktning at dere sender spillere videre til yamato også.

Jeg kom inn i D-Yato etter den feilen, den ble rettet opp, rekrutøren ble sparket;)

Vi har nå en ny rekrutør, som vet hvordan man bruker TWStats:)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
I posten min så var ikke det der hovedpoenget...trodde faktisk at poenget var klarer enn at at jeg kom inn i D-yato...

Meningen var å stille spørsmål til at dere ikke kunne kalles rekrutt eller understamme.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
ang whinnning kan man kalle ett spørsmål for det???
trodde winning var å suttre??
Om jeg spørr hva dere skal gjøre i k55 når dere ikke kan adle gråbyer og TW spillere.... er det da whinnig??

BTW sånn jeg ser det så er det vel ca 40-50 byer igjen å ta før dere virkelig får ett problem. Å må gå over til gråbyer igjen:)
 

DeletedUser

Guest
Whining er også å snakke om og om igjen om et tema, så man blir trette av å diskutere det...:rolleyes:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp