YEEEh

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
jaha....

[24.09.2014 11:05:54] Håkon|Chaosisalex: Jeg vet hvem som er i stian sin premade
[24.09.2014 11:06:06] Håkon|Chaosisalex: 1 av dem kommer muligens til min
[24.09.2014 11:06:41] Håkon|Chaosisalex: Antatt en av de beste

Makes sense no
 

DeletedUser

Guest
Hvordan kan du si det før verdenen i det hele tatt har startet? Du kunne i hvert fall tatt det på ryktebørsen :p
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Flaggverden betyr at det er en server der flagg er aktivert. Det hele kan sikkert synes noe forvirrende om man er fersk i spillet, men jeg kan prøve å enkelt forklare.

Hver av landsbyene dine kan ha 1 flagg aktivert. Flagg er en bonusfunksjon som for eksempel gjør at ressurser blir fortere produsert, at troppene får økt kapasitet når man farmer (stjeler ressurser fra andre byer ved å angripe dem), at troppene får økt forsvarsstyrke, eller økt angrepsstyrke.

Man får flagg ved å kjøpe dem for premiumpoeng (som koster penger), men man får også flagg simpelthen ved å spille på en verden, og gjennomføre små delmål som gir flagg som premier.

Det finnes forskjellige nivåer på flaggene, og desto høyere nivå, desto bedre vil flaggene være. Dersom du har 3 av samme flagg kan du oppgradere de 3 flaggene til 1 flagg på neste nivå.

Du kan lese mer om flagg HER.



Kirkeverden betyr at kirke er aktivert. Kirke er ikke aktivert på v20, så om du ikke har lyst trenger du ikke å lese om dette helt enda. Hvis du likevel er interessert, kan du lese om kirke HER.
 

DeletedUser

Guest
Så om jeg forstår deg rett får man kjøpt seg fordeler i denne verdenen? Hvor stor fordel er det evt snakk om?


Flaggverden betyr at det er en server der flagg er aktivert. Det hele kan sikkert synes noe forvirrende om man er fersk i spillet, men jeg kan prøve å enkelt forklare.

Hver av landsbyene dine kan ha 1 flagg aktivert. Flagg er en bonusfunksjon som for eksempel gjør at ressurser blir fortere produsert, at troppene får økt kapasitet når man farmer (stjeler ressurser fra andre byer ved å angripe dem), at troppene får økt forsvarsstyrke, eller økt angrepsstyrke.

Man får flagg ved å kjøpe dem for premiumpoeng (som koster penger), men man får også flagg simpelthen ved å spille på en verden, og gjennomføre små delmål som gir flagg som premier.

Det finnes forskjellige nivåer på flaggene, og desto høyere nivå, desto bedre vil flaggene være. Dersom du har 3 av samme flagg kan du oppgradere de 3 flaggene til 1 flagg på neste nivå.

Du kan lese mer om flagg HER.



Kirkeverden betyr at kirke er aktivert. Kirke er ikke aktivert på v20, så om du ikke har lyst trenger du ikke å lese om dette helt enda. Hvis du likevel er interessert, kan du lese om kirke HER.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Så om jeg forstår deg rett får man kjøpt seg fordeler i denne verdenen? Hvor stor fordel er det evt snakk om?

Ja, spillet har hatt en uheldig utvikling de siste årene, hvor det i økende grad har gått mot pay2win. Nå beveger du deg (etter 2 innlegg på det offentlige forumet) inn på et område som er veldig sårt og veldig omdiskutert... så jeg tror ikke jeg vil gå noe nærmere inn på det i denne tråden.

PS: Når vi siterer innlegg her på forumet pleier vi å ha det siterte innlegget over vårt svar.
 

DeletedUser

Guest
Ja, spillet har hatt en uheldig utvikling de siste årene, hvor det i økende grad har gått mot pay2win. Nå beveger du deg (etter 2 innlegg på det offentlige forumet) inn på et område som er veldig sårt og veldig omdiskutert... så jeg tror ikke jeg vil gå noe nærmere inn på det i denne tråden.

PS: Når vi siterer innlegg her på forumet pleier vi å ha det siterte innlegget over vårt svar.

Jeg forstår!
Jeg får bare bruke de neste dagene til å lese meg opp! :)
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Så om jeg forstår deg rett får man kjøpt seg fordeler i denne verdenen? Hvor stor fordel er det evt snakk om?

Jato ville ikke svare, men jeg kan. Tallene ser ut som de gir en stor fordel, men i realiteten er de ikke så store. Om man har svart ress flagg(noe ett mindretall har) vil det så klart gi en god start, men farmingen vil normalt jamne ut denne forskjellen ganske mye. Altså kan man ha så gode flagg som man bare vill, men det slår ikke aktivitet
 

DeletedUser

Guest
Det stemmer, men man merker veldig hvem som bruker mye pp på begynnelsen av en verden :) fordi de kjøper seg plass blant topp 10, selvom det fortsatt er noen som klarer å havne der kun med veldig god aktivitet og ekstrem farming.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Kan godt bruke en haug med pp på flagg uten at noen merker det :)
Spillere som også handler med NPC-handelsmann også, om de ikke er blant de beste farmerne, siden de da faller litt bak dem.
De synlige pp-horene er de som går ressfelt.
 
Topp