Nedstemt/ikke mulig YouTube videoer

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Aaah ja, selvfølgelig. Doh! Det tenkte jeg faktisk ikke på - ordne det som en egen snarvei med bb-koder på forumet. :flau:
Vi får se hvordan det blir når vi får det nye forumet.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Etter en grundig undersøkelse, med et større forskningsteam fant jeg den veldig nyttige linken som forklarte hvordan man legger det inn på forumet!

Og med "grundig undersøkelse" og "større forskningsteam" så mener jeg to minutter på dette nye, fancy verktøyet som kalles Google. Jeg anbefaler det på det varmeste.

[spoil]
getting_out_of_hand.png

Tittel: Wikipedia's role as brain-extension, while a little troubling, is also really cool.[/spoil]
 

emptychange

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Det er ikke mulig å implemtere det på en tilfredsstillende måte, og fikk derfor status "nedstemt/ikke mulig".

Jeg kan implementere dette på 45 minutter og en sixpack med cola. Jeg kan gjøre det veldig tilfredsstillende også.

Men jeg er helt i mot ideen, youtubevideoer kan forholde seg på blogg.no og youtube. Jeg kan ikke se hvordan det vil tilføye noe fornuftig, bortsett fra muligens i stammeforumet, for der ville man feks kunne lagt ut forklaringer på spillestiler og så videre. Men da vil jeg foretrekke en lenke fordi TW er en av de få sidene som slipper unna no-script, og i motsetning til å belaste serveren vil det belaste datamaskinene til brukerne (de vil måtte laste inn den fordømte flashspilleren).

Beklager at jeg pirker, men jeg kan ikke fordra at noen tar feil på internett.
 

emptychange

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Hvis det tar 45 minutter ville jeg blitt overrasket, ettersom det eneste som trengs er å oppdatere bb-kodeparseren med den nye taggen (eventuelt bare aktivere den).
 
Topp