ZF - backstabbers

  • Trådstarter Angel de la Muerte
  • Startdato

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Kan godt sette opp et engelsk forum til hp. Det er ikke verre enn at man gir beskjed om at det trengs, så ordnes det.
 

DeletedUser

Guest
Det hadde vært fint om det kunne blitt gjort også hadde det vært fint med et for v12(nod)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Jeg syns ihvertfall at vi på TW.no må være mye mere tolerante for at noen skriver her på engelsk og tillate mer enn det dere gjør her, skjønner dere har makt og sånt, men bruk makten til å inkludere nye spillere istedenfor å være så forbanna firkanta.
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Du trenger jo og kun skrive ett norsk eller engelsk ord da :)


Hei

How are you

da er det engelsk og norsk (giggle)(nod):Redface::gjeip::cool:(love)(party):Surprised:
 

DeletedUser

Guest
kbhkjh

nå må vi huske at det kan sitte 7 åringer på forumet. og de kan ikke nødvendivis mye engelsk. så må støtte modsene her
 

DeletedUser

Guest
nå må vi huske at det kan sitte 7 åringer på forumet. og de kan ikke nødvendivis mye engelsk. så må støtte modsene her

Jeg bare sier det rett ut, en 7 åring har ingenting på forumet å gjøre...Når de er 7 år driver de å lærer alfabetet.
 

DeletedUser

Guest
først må 7åringen lære seg og bruke internett lærere han det skikkelig før han er 7 da :D
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
2 åringen til venninna mi er er no all over the internet :gjeip: og veit av flere som ikke var eldre en 10 når de begynte med dette :p så sjansen er egentlig stor for at noen som er 7 spiller, så da er vell sjansen der for at noen av de har rotet seg inn her også til stede...
 

DeletedUser

Guest
ok aldri hørt om det men godt mulig :/ burde vært en aldersgrense si ca 15-16 år da begynner folk og bli litt modne
 

DeletedUser

Guest
da mister vi mange gode spillere du :p


tenkte mer på off,forumet IG kan det få lov og være :) men tenkte at kunne være et viss voksent nivå på TW forumet :) da avortil er lett og spore av for en skal puselig hoppe inn og forandre alt under en diskusjon og tror han vet alt :D
 

Ingmo

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
hehe, ja hvordan tenkte du man skulle gjøre det da? ha sånn voksen kontroll før man kommer til siden? sånn som "ehm" enkelte voksen sider :p
 

DeletedUser

Guest
vet ikke eg :p internett er for lett no vetdu en spebarn kan starte en facebook account men ja :p
 

DeletedUser

Guest
:jkhnk

til den som sendte et feigt rykte poeng til meg... jeg sier det som er fakta i denne saken.. jeg vet med sikkerhet at det er 7åringer rundt her
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa aldri at det ikke finnes 7 åringer her, men jeg vil personlig innrømme at de har ingenting her å gjøre...Uansett hvor moden du er som 7 åring, har du ingenting her inne å gjøre!
 

DeletedUser

Guest
ø-.l

Jeg sa aldri at det ikke finnes 7 åringer her, men jeg vil personlig innrømme at de har ingenting her å gjøre...Uansett hvor moden du er som 7 åring, har du ingenting her inne å gjøre!

så det var deg?

jeg skjønner. de har ikke mye å gjøre her men siden TW ikke har noen tydelig aldersgrense så må vi skrive sånn at de fårstår
 
Topp