zippy er dritt leder

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Mine damer og herre, vi i Nice har blitt manipulert av dritt lederen aka zippy lenge. Vi var blinde for hanes handlinger lenge fordi alle sa at han vant 2verdener der han alene var i ledensen. Men i dag etter at min trofaste, lojale venn Temyz ble adla så fikk jeg se zippys virkelige natur. Han bryr seg ikke om andre og tenker bare på seg selv. Han støtter ikke opp andre men gråter etter støtte når han er i knipe. Han sender rundt rundskriv til hele stammen når han får fakes på sæ siden han er så dårlig til å tagge og sier at det er adels. Temys spurte om han kunne trekke tilbake deffet sitt i dag når han så adelene fra Ragnar som var på vei men zippy nektet og truet han med å kicke Temyz fra stammen hvis han trekket tilbake. Denne handlingen førte til at temyz mistet sin første by.
Jeg og Joaking aka joakim Netland prøvde å si våres meninger rundt lederskapet til zippy i dag på skype men zippy var ikke seriøs i det hele tatt. Han brydde ikke seg i det hele tatt om dagens handlinger og angrer heller ikke seg. Han snakker dritt om Temyz og sier at han ikke fortjente å være i NICE. Jeg ble tungt såret fordi jeg følte at jeg bidro nedgangen til Temyz min irl venn ved å støtte Zippy hele veien som leder.
Her kan dere se skype samtalen:
[23:01:27] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): begynner å bli jævlig lei av måten Zippy behandler oss på
[23:01:37] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): blir nok nødt til å ta grep, snart
[23:01:57] Moatheblackman: ja enig med joaking, han tar hele stammens deff te sæ sjøl
[23:02:14] Magnus aka lk horen: som om du treng den mer
[23:02:45] Pål Karlsen: JEG TRENGER DEF!
[23:02:59] Moatheblackman: nei, men det e noen som trenger det mer som f.eks temys kunna ha overlevd idag
[23:03:11] Magnus aka lk horen: hah
[23:03:13] Pål Karlsen: Temyz fortjente å dø!
[23:03:18] Magnus aka lk horen: han ku ha lært seg å dodge
[23:03:29] Moatheblackman: dodje adelen?
[23:03:32] Moatheblackman: makes sense
[23:03:39] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): noen må gå
[23:03:46] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): jeg foreslår den borgerlige regjæringen
[23:03:51] Magnus aka lk horen: Moa
[23:04:01] Magnus aka lk horen: Temyz har blitt angrepet tidligere
[23:04:02] Pål Karlsen: Eneste som må gå her er DEG Joakim!
[23:04:13] Magnus aka lk horen: mørkeblå
[23:04:20] Harald: Temyz burde da ha klart å gi beskjed til folk om at han ble angrepet
[23:04:36] Harald: men uansett, fuck it
[23:04:36] Pål Karlsen: Temyz var en bitch som jeg ikke hadde noe med at ble med i stammen!
[23:04:46] Harald: Nå roer vi oss ned mange millioner hakk.
[23:04:54] Pål Karlsen: JEG er 10.000.000x mer viktig for stammen enn noen annen!
[23:05:06] Pål Karlsen: Og 10.000.000.000.000x mer viktig enn fuckings Temyz!
[23:05:09] Pål Karlsen: SO SHUT THE FUCK UP
[23:05:12] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): :O
[23:05:17] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): jeez Pål
[23:05:21] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): du er så evig selvsentrert
[23:05:27] Pål Karlsen: Nei
[23:05:30] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): alt er alt meg, meg, meg og meg
[23:05:31] Pål Karlsen: Det er jeg som gjør at vi vinner!
[23:05:34] Pål Karlsen: JEG HAR BEVISST DET FØR
[23:05:40] PGM: (chuckle)
[23:05:40] Joakim Netland (han kuleste dudn evea in da world): bullshit
[23:05:41] Pål Karlsen: OG SKAL GJØRE DET NÅ OG
[23:05:46] Pål Karlsen: V8
[23:05:47] Pål Karlsen: V9
[23:05:47] Pål Karlsen: V13
[23:05:50] Pål Karlsen: Hva mer krever du!?
[23:05:54] Pål Karlsen: Din satans jævel
[23:05:58] Pål Karlsen: Lager bare dårlig stemning du
[23:06:01] Pål Karlsen: Klarer ikke en dritt annet

Jeg advarer alle der ute som søker seg til Nice hele tiden og Power spillerne som blir manipulert av Zippy om å holde seg lang unna zippy. Zippy er ond, slem, frekk mann som tenker bare på seg selv. Jeg har snakket med mine nærmeste venner i Nice og har bestemt å forlate Zippys underverden. Jeg tror/håper at zippy faller og taper krigen mot power og 247/7. Zippy er ond og ingenting som er godt kommer rundt han.

Takk for meg.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg har alt forklart dette for deg!! Jeg kan ikke sette dine PERSONLIGE RELASJONER foran stammen sin. Jeg har vunnet 2 verdner tidligere, trenger du mer bevis for min suverenitet som leder? Jeg BA ikke om å være leder, jeg ble SATT der, om du vil klage kan du likegodt kjefte på drittsekkene på TV, jeg ville slappe av. Men må i stedenfor ofre mye av min tid her på å babysitte halve gjengen som er så udugelig at jeg bare ville kastet dem rett ut.

Min oppgave er å ivareta stammens beste ønsker, og da jeg er en av de aller beste i stammen er det selvfølgelig et høyere fokus på å støtte opp spillere som meg enn Temyz. Temyz kan være så god venn som deg irl som bare det, men jeg må sette stammens beste over spillere som han, fyren var kun et meatshield uansett. Og det vet du like godt som meg!!!

Som et bevis på min viktighet for Nice kan du se hvordan jeg utslettet BtK uten hjelp og nå utslettet TKRD, dette alene selv med over 5 fiender foran nærmeste frende. Jeg har gjort alt som skal til for å lykkes, og dere stikker bare fordi at en irl. newb av deg ble adlet. JEG SATT Å SNIPET FOR FYREN.!!!!

Jeg har alltid lykkes som leder, hvorfor du skal tvile på mine lederegenskaper er ufattelig for meg å se, du lar deg blende av personlige følelser og IKKE STAMMENS BESTE!

GJØK.

PS! ALDRI STOL PÅ JOAKIM!!!!!!!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Se der ja!

Der stakk JOAKIM the LIER og!!

Jeg refererer kun til dette:

[SPOIL]
Ohoi!

I lys av dagens hendelser velger jeg å trekke meg fra ledelsen. Kort sagt ønsker jeg ikke å være en del av en ledelse som i praksis ikke er annet enn et enevelde. Jeg er heller ikke enig i måten sentrale spørsmål behandles på, spesielt med tanke på avgjørelsen om å gå til krig mot både Power og 24/7.

Jeg kommer ikke til å forlate stammen, men vil ikke lenger forsøke å ta del i diskusjoner angående stammens fremtid, ettersom jeg ikke føler andre meninger enn [player]TW-Guiden[/player] sine vil få betydning for det endelige valget. Jeg har bedre ting å bruke tiden min på enn å tale for døve diktatorører.

Jeg vil selvsagt støtte alle spillere som havner i trøbbel på grunn av denne krigen med defftropper, så langt mine små defflagre rekker.

Før jeg gir meg helt som leder skal jeg lage en helvetes awesomesauce propaganda for å offisielt erklære mot de to andre dustestammene på forumet. Stay tuned! Og til resten av ledelsen: Ikke fjern privsa mine før jeg er ferdig å skrive propagandaen. Jeg trenger en del tråder og ex-avstemninger for å (forsøke å) gjøre den fet og kul og morsom og sånt.

Under følger en lengre forklaring på hva som har skjedd. Den er tidvis kjedelig og høyst subjektiv, så det er bare å hoppe over den om du ikke er interessert.

[SPOIL]
Helt siden jeg kom inn i stammen har det vært snakk om en tresidig krig mellom oss, 24/7 og Power. Vi var ikke sikre på hvordan vi ville fremprovosere en slik krig, og vi var heller ikke sikre på om vi ville vinne en slik krig. Likevel var det, slik jeg oppfattet det, sterk overvekt mot at en tresidig krig var ønskelig. Slik sett har vi nesten oppnådd det alle ønsket. Nå er jo i det minste vi i krig med begge stammene, selv om det er uklart hvordan de to stammene vil reagere på krigserklæringen.

Selv om vi alle ønsket en tresidig krig, var det også en generell forståelse av at vi måtte utvise en del kløkt for å få det til. Det ville neppe være nok å bare erklære krig mot alle og håpe de andre gjorde det samme. Så vi valgte foreløpig å vente.

Så ble jeg og Zippymaster (TW-Guiden) begge tatt inn i ledelsen, som baroner. Med en feiltagelse ble Zippy gjort til hertug, noe som forsåvidt ikke gjorde så mye. Vi hadde det morsomt alle sammen med å kødde litt rundt med privilegiene, og endte til slutt med tre hertuger: The Vigilante, Don Jon og Zippy. Ikke lenge senere ble TV og DJ gjort om til baroner, og Zippy satt alene igjen som hertug. Helt ærlig gjorde ikke dette så mye heller, så vi klaget ikke noe spesielt på det. Vi regnet jo med at ledelsen ville fungere som før, og at vi felles ville bli enige om saker.

Men slik har det dessverre ikke blitt i denne saken. For mange saker ville ikke det gjort meg så mye om Zippy tok avgjørelsen alene, men i denne saken er det litt annerledes. Trolig er dette den største avgjørelsen som vil bli tatt på denne verdenen. I tillegg ble avgjørelsen tatt på en måte jeg oppfattet som forkastelig.

I første omgang begynte vurderingene med en avstemning om hvilken diplomati stammen realistisk ønsket. I den første avstemningen ønsket litt under en tredjedel av stammen å gå til krig mot begge stammen. De øvrige to tredjedelene ville ha en annen variasjon - alt fra "allianse med begge" til "krig med en, IAP med en annen". Det var ganske tydelig at stammen ikke var kommet til noen felles enighet, så en avgjørelse ble (naturlig nok) utsatt.

I dag ble saken tatt opp på ny, etter at Zippy hadde presset hardt for å få krig mot begge to. I den nye avstemningen ble følgende spørsmål stilt:

"Tror du vi KLARER en krig mot 24/7 & Power samtidig?"

Også denne avstemningen bar klare preg av å være delt, men denne gangen var overvekten tydeligere mot en oppfatning av at vi ikke burde gå til krig. I avstemningen svarte 3 stykker (20%) at de trodde vi ville klare oss mot begge. 5 stykker (33,33%) svarte "nei", som må tolkes som et klart ønske om å ikke erklære krig. 3 stykker (20%) svarte "nei, men om 1 mnd", som må tolkes som at de potensielt sett kunne se for seg at vi var klare til krig om 1 måneds tid, men at vi foreløpig ikke burde erklære krig. 4 stykker (26,67%) svarte at de trodde vi ville bli klare om ca. en uke. Også disse må man nesten regne med at ikke ønsket å umiddelbart erklære krig. I så fall kunne de jo ha valgt det første alternativet.

Til sammen ønsket altså 80% av de som svarte å ikke umiddelbart erklære krig. På den annen side ønsket kun 20% av de som svarte å umiddelbart gå til krig. Av disse 3 var en av dem Zippymaster. Det er med andre ord ikke en veldig drøy påstand å si at et klart flertall i stammen ikke ville gå til krig.

I lederchatten holdt Zippymaster fast på at vi skulle gå til krig, på tross av det klare resultatet fra avstemningen. Zippymaster la for sitt synspunkt til grunn at han så på stammemedlemmenes avstemning som uviktig, med mindre folk som stemte samtidig la med en forklaring på hvorfor de stemte som de gjorde. I tråden oppfordrett Zippy innledningsvis til å "gjerne kommentere under". Det kom ikke på noen måte frem i tråden at man måtte kommentere for at stemmen i det hele tatt skulle telle.

Dette førte til en heftig diskusjon i lederchatten. Mitt synspunkt i saken var at vi i ledelsen, gjennom å be stammen om å stemme, ga stammemedlemmene mulighet til å avgjøre saken.
[17:28:15] Joakim: Nå har vi gitt makten til stammen ved å lage en avstemning, så nå må vi følge stammen

Dette var Pål negativ til. Han mente bestemt at vi i ledelsen (les: han selv) ikke trengte å ta noe som helst hensyn til avgjørelsen. Den var i beste fall veiledende.
[17:30:10] Pål Karlsen: En avstemning betyr at vi tar med i vurderingen hva stammen's medlemmer øsnker.

Hva dere stemte i saken var i realiteten altså ikke av betydning i det hele tatt - avgjørelsen var allerede tatt av Zippy, og av Zippy alene. Uansett om alle hadde stemt mot krig ville trolig resultatet blitt det samme. Og som kommentar til hvordan en krig ville oppfattes for det overveldende flertallet av stammemedlemmene ville oppfatte avgjørelsen svarte Zippy:
[17:54:26] Pål Karlsen: Jeg tvinger ingen til å være her.
[17:54:36] Pål Karlsen: Om dem ikke ønsker krigen får dem leave
[17:54:40] Pål Karlsen: Så får vi se hvor mange som leaver.


Derfor velger jeg å trekke meg fra ledelsen. Det er tydelig at avgjørelser i realiteten bestemmes utelukkende av en spiller, og at denne spilleren kun er villig til å høre på argumenter som samsvarer med hans egen oppfatning. Da er det, som nevnt innledningsvis, ingen vits for meg å sitte i ledelsen.

Så jeg beklager så mye til dere som er screwed fordi vi nå er i krig. Jeg kommer til å hjelpe dere så mye som mulig, men det vil nok bli vanskelig å redde alle. Det beste vi kan gjøre nå er å holde sammen og gjøre vårt beste for å slå de to andre stammene. Lykke til, alle sammen :)[/SPOIL][/SPOIL]
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Enig med Erna! Katter kan ikke gjødsle det negative skrivebordet.. har aldri sett så rene sokker før... tapper ridder.
 

DeletedUser

Guest
Nommen. Mister du medlemmer Zitler? Sjokkerende? Neeh :) Selv om du ble gitt lederstilling, gir ikke det deg noen unnskyldning. Du kunne valgt å ikke være leder. Det at du har vunnet 2 tidligere verdner som leder trenger jo ikke bety noe heller. Det virker som du bare priser deg selv og ikke stammen. Hva med å være litt ydmyk iblandt? Du mangler visst det som leder. Synd.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Nommen. Mister du medlemmer Zitler? Sjokkerende? Neeh :) Selv om du ble gitt lederstilling, gir ikke det deg noen unnskyldning. Du kunne valgt å ikke være leder. Det at du har vunnet 2 tidligere verdner som leder trenger jo ikke bety noe heller. Det virker som du bare priser deg selv og ikke stammen. Hva med å være litt ydmyk iblandt? Du mangler visst det som leder. Synd.

[IRONI] MD4president (støttes) [IRONI]
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
Kjempesynd å se en så annerkjent stamme skal gå til grunne forde noen rager. Men et nytt håp, nye muligheter og en god vinnersjanse blir da overlevert til 24/7 eller power. Måtte den beste stammen vinne. Trist, skuffende og ikke minst dårlig lederskap av zitler.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Som et bevis på min viktighet for Nice kan du se hvordan jeg utslettet BtK uten hjelp og nå utslettet TKRD, dette alene selv med over 5 fiender foran nærmeste frende. Jeg har gjort alt som skal til for å lykkes, og dere stikker bare fordi at en irl. newb av deg ble adlet. JEG SATT Å SNIPET FOR FYREN.!!!!

Mener du fremdeles at du ikke er stacket? Hadde du ikke hatt troppene til stammen din, så ville det nok klart å snu seg slik at om ikke BTK overlevde så hadde TKRD overlevd.(rimelig sikkert)

Så jeg mener du skryter på deg det med at du gjordet dette uten hjelp!
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
hyggelig.


Hva er det der? ingenting spessielt der, iallefall som jeg ser!
 

frimag

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
zippymaster skrev:
Som et bevis på min viktighet for Nice kan du se hvordan jeg utslettet BtK uten hjelp og nå utslettet TKRD, dette alene selv med over 5 fiender foran nærmeste frende. Jeg har gjort alt som skal til for å lykkes, og dere stikker bare fordi at en irl. newb av deg ble adlet. JEG SATT Å SNIPET FOR FYREN.!!!!

Mener du fremdeles at du ikke er stacket? Hadde du ikke hatt troppene til stammen din, så ville det nok klart å snu seg slik at om ikke BTK overlevde så hadde TKRD overlevd.(rimelig sikkert)

Så jeg mener du skryter på deg det med at du gjordet dette uten hjelp!

Enig med younameit, sett en rapport fra en av byene din.
Du hadde 4 paladiner, lyst til å fortelle hvordan du klarte å produsere 4 stykker? :p
 
Topp