Topp 20 Spillere @ OD-angrep

DeletedUser

Guest
Jeg lurer på hvorfor antallet spillere på en konto har noe med ODA'en å gjøre overhodet? Man får ikke flere nukes av å være to om å sende dem ut. Brakkene går ikke kjappere av det, og heller ikke stallen eller verkstedene. Man får heller ikke flere ressurser til å lage nye nukes, av å ha to IP'er under Pålogginger.

Jeg kan love deg at begge spillerne på Pinhead-kontoen er mer enn i stand til å sende ut hvert eneste lille nuke helt på egenhånd.

Vil ikke dvele med dette, for jeg bryr meg egentlig ikke. Men siden du tar det opp, så skal jeg for siste gang fortelle litt om fordelene (ja, det er vel fordeler? Ellers er det vel ingen vits i å spille dual..) med å spille dual.

For det første så trenger byene til stadighet tilsyn. Enten det være seg å produsere tropper, eller bygge mur. Når to spillere spiller på samme konto, så kan man i teorien dobble aktiviteten. Ved bedre vedlikehold, så går ting raskere og man får, i dette tilfellet, sendt flere nukes.

Skulle noen si at disse to spillerne er litt demotiverte, og at det er derfor de deler på en konto, så vil det fremdeles være en fordel å være to. For vi alle blir litt lei av og til, og da skulle jeg likt at noen fikset litt på kontoen min;-)

Man kan f.eks plyndre hele døgnet når man er to (12-timers skift), så man kan faktisk øke ressursinnkomsten.

Listen blir lang, men jeg skal gjøre konklusjonen kort:
Det er en fordel å spille to på en konto.

Det eneste jeg kan se, som kan trekke ned, er hvis disse to spillerne har forskjellig mål, planer etc. Men slike ting regner jeg med er avtalt på forhånd.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Vil ikke dvele med dette, for jeg bryr meg egentlig ikke. Men siden du tar det opp, så skal jeg for siste gang fortelle litt om fordelene (ja, det er vel fordeler? Ellers er det vel ingen vits i å spille dual..) med å spille dual.

For det første så trenger byene til stadighet tilsyn. Enten det være seg å produsere tropper, eller bygge mur. Når to spillere spiller på samme konto, så kan man i teorien dobble aktiviteten. Ved bedre vedlikehold, så går ting raskere og man får, i dette tilfellet, sendt flere nukes.

Skulle noen si at disse to spillerne er litt demotiverte, og at det er derfor de deler på en konto, så vil det fremdeles være en fordel å være to. For vi alle blir litt lei av og til, og da skulle jeg likt at noen fikset litt på kontoen min;-)

Man kan f.eks plyndre hele døgnet når man er to (12-timers skift), så man kan faktisk øke ressursinnkomsten.

Listen blir lang, men jeg skal gjøre konklusjonen kort:
Det er en fordel å spille to på en konto.

Det eneste jeg kan se, som kan trekke ned, er hvis disse to spillerne har forskjellig mål, planer etc. Men slike ting regner jeg med er avtalt på forhånd.

Jeg syntes direkte synd på deg om du sitter 12t i strekk med tw.....
 

DeletedUser

Guest
For det første så trenger byene til stadighet tilsyn. Enten det være seg å produsere tropper, eller bygge mur. Når to spillere spiller på samme konto, så kan man i teorien dobble aktiviteten. Ved bedre vedlikehold, så går ting raskere og man får, i dette tilfellet, sendt flere nukes.
(...)
Listen blir lang, men jeg skal gjøre konklusjonen kort:
Det er en fordel å spille to på en konto.

Selvfølgelig er det fordeler ved å være to på en konto. Men man kan ikke si at man "dobler" noenting egentlig, annet enn i teorien. Ville du sagt at jeg firedobler aktiviteten på Wynja-kontoen om jeg skaffer meg tre med-spillere? Trust me, det er ikke nok timer i døgnet.. :rolleyes:

Istedetfor en teoretisk dobling av aktiviteten så vil jeg si man kan halvere "påkjenningen". Å være på 24/7 kan man fint klare bare ved kontovakter, i situasjoner og perioder hvor man måtte trenge konstant tilsyn på kontoen. Behovet for et slikt aktivitetsnivå våger jeg riktignok å påstå at hører mer hjemme i en ODD-diskusjon, enn en ODA-diskusjon.
 

DeletedUser

Guest
Vil ikke dvele med dette, for jeg bryr meg egentlig ikke. Men siden du tar det opp, så skal jeg for siste gang fortelle litt om fordelene (ja, det er vel fordeler? Ellers er det vel ingen vits i å spille dual..) med å spille dual.

For det første så trenger byene til stadighet tilsyn. Enten det være seg å produsere tropper, eller bygge mur. Når to spillere spiller på samme konto, så kan man i teorien dobble aktiviteten. Ved bedre vedlikehold, så går ting raskere og man får, i dette tilfellet, sendt flere nukes.

Skulle noen si at disse to spillerne er litt demotiverte, og at det er derfor de deler på en konto, så vil det fremdeles være en fordel å være to. For vi alle blir litt lei av og til, og da skulle jeg likt at noen fikset litt på kontoen min;-)

Man kan f.eks plyndre hele døgnet når man er to (12-timers skift), så man kan faktisk øke ressursinnkomsten.

Listen blir lang, men jeg skal gjøre konklusjonen kort:
Det er en fordel å spille to på en konto.

Det eneste jeg kan se, som kan trekke ned, er hvis disse to spillerne har forskjellig mål, planer etc. Men slike ting regner jeg med er avtalt på forhånd.

Delte en gang i tia med broren min. Det var ikke en fordel...
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
1 Torquemada 64,63 Mio. OMFG!!! Som du raste forbi oss alle på rankingen! Morsomt var det og når jeg sendte tre feilplasserte tog mot noen -Rome- byer i nabolaget og dem var renset for lenge siden, mens jeg så tk støtta kom inn fra over 10 timers avstand...

2 Pinhead 57,18 Mio. Kim<3<3<3 Beste dual-partner ever! Sender der du ser fienden har tropper og følger opp uten at vi trenger å si ett ord til hverandre :)

3 Gussi 51,05 Mio. Når denne karen våkner igjen så er 1.plassen i fare for Tom! Mannen elsker jo å nuke folk hinsides, og det er noe jeg tror både Runinter og Granpa er villige til å signere på.

4 chrk1 46,66 Mio. Herlig konto, herlig mye nukes! Om det er Christian som er tilbake så går denne karen bare oppover!

5 Rustung 43,94 Mio. Mr. Adelsnukes... Aktivitetsnivået er nødt til å være skyhøyt når man har så mange offansive byer som denne karen.

6 granpa 37,34 Mio. Staheten selv! Se etter Pinhead-byer i k43 du Granpa ;) Vi møtes nok igjen.

7 Ruffiro 35,99 Mio. Ukjent for meg når det gjelder direkte-kontakt ingame. Men tydeligvis ett av AriCa's flaggskip.

8 Shanks82 33,56 Mio. Enda ett av flaggskipa til kattene i øst. ODA'en tyder på at han provoserer andre steder enn bare forum.

9 runinter 33,48 Mio. Stabeist! Åssen får du vært så aktiv når du jobber som murer? Laptop inni peisen eller?

10 Ganondorf 33,19 Mio. Pinlig lav ODA i forhold til sinnsvakt mange byer! Tobben hør på meg! Gå 100% off og ta hele AriCa alene på to dager! U know u can do it!

11 gurimalla 32,54 Mio. Linn her nu? Jau da kjem det berre til å øke

12 Aremoric 31,86 Mio. En fra tidligere AS på ODA lista :eek:

13 Luxury 29,28 Mio. Nicket ditt er ett jeansmerke... Tenker ofte på deg mens jeg ser på jenterumper :S

14 Wihi 28,23 Mio. Hehehe... Lært av Rustung åssen du skal få ODA? Go on Wihi!

15 Grötarn 28,04 Mio. Naboen min... Hei :)

16 tomahax 27,34 Mio. Også tidligere AS spiller med høy ODA :eek:

17 ArchDevil85 26,41 Mio. Tror dette blir den nye storstjerna på ODA-lista... Fyren som spiller der kan angripe på ett nivå man sjelden finner noensteder! Go Espen! Kom deg opp på 1.plassen ;)

18 Balakot 25,59 Mio. AriCa-spiller... Ingen kjennskap ingame.

19 Fardin 24,75 Mio. Adler godt og nuker godt! Naboen min også, så ikke engang tenk på å angripe ham!

20 Nattsvermeren 24,63 Mio. Ingen kjennskap til spilleren, han er over meg i poeng dog...
 

DeletedUser

Guest
Rangering Navn Beseiret
1 Torquemada 74,21 Mio.
2 Pinhead 63,09 Mio.
3 Gussi 57,57 Mio.
4 chrk1 51,82 Mio.
5 Rustung 44,28 Mio.
6 Ruffiro 43,79 Mio.
7 granpa 40,57 Mio.
8 gurimalla 38,39 Mio.
9 Shanks82 38,35 Mio.
10 Aremoric 38,23 Mio.
11 Ganondorf 36,05 Mio.
12 runinter 35,67 Mio.
13 ArchDevil85 34,19 Mio.
14 Luxury 33,85 Mio.
15 Wihi 31,99 Mio.
16 tomahax 31,58 Mio.
17 Grötarn 28,79 Mio.
18 Miniton 28,51 Mio.
19 Balakot 27,19 Mio.
20 Nattsvermeren 26,56 Mio.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
bump - oppdatert liste:

1 Torquemada 79,55 Mio.
2 Pinhead 66,50 Mio.
3 Gussi 63,98 Mio.
4 chrk1 55,15 Mio.
5 Ruffiro 48,24 Mio.
6 Rustung 44,46 Mio.
7 ArchDevil85 43,67 Mio.
8 granpa 43,15 Mio.
9 Aremoric 41,45 Mio.
10 gurimalla 40,12 Mio.
11 Shanks82 39,46 Mio.
12 Ganondorf 39,45 Mio.
13 Luxury 37,25 Mio.
14 runinter 37,00 Mio.
15 Wihi 34,63 Mio.
16 tomahax 32,20 Mio.
17 Miniton 29,73 Mio.
18 Nattsvermeren 29,51 Mio.
19 Jarlebast 29,00 Mio.
20 Grötarn 28,79 Mio.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
he he, den lista, min kjære venn, slo du opp kun på grunn av plass nr: 7.
men når det er skrevet, er det så fortjent, så fortjent.
du er fremdeles den råeste av de råe.

-knallis
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
he he, den lista, min kjære venn, slo du opp kun på grunn av plass nr: 7.
men når det er skrevet, er det så fortjent, så fortjent.
du er fremdeles den råeste av de råe.

-knallis

not really. det er den 3dje listen jeg har postet her I think. Prøver å holde den så godt som mulig oppdatert, samt bumpe siden for å få flere meninger om hver av killerne :)
 

DeletedUser

Guest
1 Torquemada 79,55 Mio. - Kjempe god spiller, fortjener plassen!
2 Pinhead 66,50 Mio. - Kjenner til Ex-con, men ikke til han andre, de ser veldig gode ut. ;)
3 Gussi 63,98 Mio. - Veldig god spiller dette. :)
4 chrk1 55,15 Mio. - En av de beste på V2, han er kjempe god. ^^
5 Ruffiro 48,24 Mio. - Ukjent
6 Rustung 44,46 Mio. - Ser ut til å være meget erfaren.
7 ArchDevil85 43,67 Mio. - Veldig god spiller, tror det brann som spiller der nå, og han ledet V1 før han, knall god spiller selvom jeg ikke kjenner han noe..
8 granpa 43,15 Mio. - Ukjent
9 Aremoric 41,45 Mio. - Ukjent
10 gurimalla 40,12 Mio. - Ukjent
11 Shanks82 39,46 Mio. - Kjenner han ikek så mye, men har snakket med han, tror han er ganske så god, tror det faktisk var sånn at han tok over Armoric fordi den lå mere i fronten. ;)
12 Ganondorf 39,45 Mio. - Hoho, Tobben ja, knall spiller, klart den beste i poeng på V2. ^^
13 Luxury 37,25 Mio. - Knall god spiller dette også, han er faktisk naboen min. :)
14 runinter 37,00 Mio. - Ukjent
15 Wihi 34,63 Mio. - Wihi, han bare øwner. :D
16 tomahax 32,20 Mio. - Ukjent
17 Miniton 29,73 Mio. - Ukjent
18 Nattsvermeren 29,51 Mio. - Ukjent
19 Jarlebast 29,00 Mio. - Ukjent
20 Grötarn 28,79 Mio. - Vet han er svensk, han ser meget erfaren ut. :D

- Zonx
 

DeletedUser

Guest
1 Torquemada 79,55 Mio. - Eier alt og alle :)
2 Pinhead 66,50 Mio. - Fortjener plassen :)
3 Gussi 63,98 Mio. - Hørt han er god
4 chrk1 55,15 Mio. - Som Zonx sa, en av de BESTE spillerene på .no :D
5 Ruffiro 48,24 Mio. - Vetsje
6 Rustung 44,46 Mio. - Han er iområdet mitt
7 ArchDevil85 43,67 Mio. - Vetsje
8 granpa 43,15 Mio. - Lettlurt
9 Aremoric 41,45 Mio. - Han som sa til meg at han skulle ta over hele K46
10 gurimalla 40,12 Mio. - Gurimalla han/hun har god OD
11 Shanks82 39,46 Mio. - Vetsje
12 Ganondorf 39,45 Mio. - Kjempe god spiller TW hadde ikke vært det samme uten ham :)
13 Luxury 37,25 Mio. - ?
14 runinter 37,00 Mio. - Hatt flere samtaler med ham :)
15 Wihi 34,63 Mio. - Kjempehyggelig og pratsom nabo :D
16 tomahax 32,20 Mio. - Nab(b)o
17 Miniton 29,73 Mio. - Svenske som jeg husker fra v1.
18 Nattsvermeren 29,51 Mio. - ???
19 Jarlebast 29,00 Mio. - ???
20 Grötarn 28,79 Mio. - Aldri sett eller hørt om han xd
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
1 Torquemada 79,55 Mio. har vært helt Konge lenge nå

2 Pinhead 66,50 Mio. Kim og Are. TW sitt svar på Tuppen og Lillemor. blir vel mindre adling nå som dere ikke kan plage vettet ut av OIM medlemmer.

3 Gussi 63,98 Mio. gammel traver på denne lista, får poengene fortere en gutta på plass 2.

4 chrk1 55,15 Mio. tar for seg av poengene denne også, uten at jeg kjenner for mye til ham.

5 Ruffiro 48,24 Mio. gått opp 2 plasser. er vel en av de store gutta i Arica

6 Rustung 44,46 Mio. har kjørt solo lenge. men nå ser det ut som at det er slutt på RUSTUNG.

7 ArchDevil85 43,67 Mio. en av få jeg kunne ha tenkt meg og få barn sammen med.*sukk*

8 granpa 43,15 Mio. gammel helt fra ROME som faller på lista. men en kjekk fyr.

9 Aremoric 41,45 Mio. denne spilleren kjenner jeg ikke.

10 gurimalla 40,12 Mio. har steget rått i poeng og vil helt sikkert stige i fremtiden.

11 Shanks82 39,46 Mio. har falt tilbake nå. håper han kommer inn på dette forumet igjen. er ikke alltid enig med ham, men han skaper en viss form for balanse.

12 Ganondorf 39,45 Mio. spiller dette på sin egen måte. er vanskelig og klandre ham så lenge han leder, og er såpass god.

13 Luxury 37,25 Mio. viser gang på gang at pennen er meltigere en sverdet her på forumet. men har det tydeligvis ikke bare i kjeften.

14 runinter 37,00 Mio. også en gammel traver fra ROME. men er uansett en flink spiller

15 Wihi 34,63 Mio. nok en ELITE spiller som kan dette med angrep.

16 tomahax 32,20 Mio. nok en av kjempene til ARICA.

17 Miniton 29,73 Mio. har ingen anelse om hvem dette er.

18 Nattsvermeren 29,51 Mio. lever ikke opp til navnet sitt. siden han enda er her.

19 Jarlebast 29,00 Mio. ingen bjelle som ringer her heller....

20 Grötarn 28,79 Mio. er en seiglivet Svenske som ikke har tatt poeng siden siste måling. inaktiv??
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
For alle dere som ikke er supah dupah oppdatert så er det kun Kim som spiller på Pinhead nå. Are har fått seg sin helt egen konto...igjen. :eek:

Hvem det er får han selv presentere med å leke seg oppover på ODA listen her etterhvert ;)

7 ArchDevil85 43,67 Mio. en av få jeg kunne ha tenkt meg og få barn sammen med.*sukk*

naaawwwww :eek:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
For alle dere som ikke er supah dupah oppdatert så er det kun Kim som spiller på Pinhead nå. Are har fått seg sin helt egen konto...igjen. :eek:

Hvem det er får han selv presentere med å leke seg oppover på ODA listen her etterhvert ;)



naaawwwww :eek:

Sku akkurat te å si det ja :)
 
Topp