DeletedUser
Guest
Jeg lurer på hvorfor antallet spillere på en konto har noe med ODA'en å gjøre overhodet? Man får ikke flere nukes av å være to om å sende dem ut. Brakkene går ikke kjappere av det, og heller ikke stallen eller verkstedene. Man får heller ikke flere ressurser til å lage nye nukes, av å ha to IP'er under Pålogginger.
Jeg kan love deg at begge spillerne på Pinhead-kontoen er mer enn i stand til å sende ut hvert eneste lille nuke helt på egenhånd.
Vil ikke dvele med dette, for jeg bryr meg egentlig ikke. Men siden du tar det opp, så skal jeg for siste gang fortelle litt om fordelene (ja, det er vel fordeler? Ellers er det vel ingen vits i å spille dual..) med å spille dual.
For det første så trenger byene til stadighet tilsyn. Enten det være seg å produsere tropper, eller bygge mur. Når to spillere spiller på samme konto, så kan man i teorien dobble aktiviteten. Ved bedre vedlikehold, så går ting raskere og man får, i dette tilfellet, sendt flere nukes.
Skulle noen si at disse to spillerne er litt demotiverte, og at det er derfor de deler på en konto, så vil det fremdeles være en fordel å være to. For vi alle blir litt lei av og til, og da skulle jeg likt at noen fikset litt på kontoen min;-)
Man kan f.eks plyndre hele døgnet når man er to (12-timers skift), så man kan faktisk øke ressursinnkomsten.
Listen blir lang, men jeg skal gjøre konklusjonen kort:
Det er en fordel å spille to på en konto.
Det eneste jeg kan se, som kan trekke ned, er hvis disse to spillerne har forskjellig mål, planer etc. Men slike ting regner jeg med er avtalt på forhånd.