Topp 20 Spillere @ OD-angrep

DeletedUser

Guest
Alle sitater av Gunner Gås

10 Shanks82 22,05 Mio. n00b

Mulig jeg er det ja.. Men hva vet du om det i såfall? Du har jo kun snakket med meg, selv om vi er uenige, så gjør det vel ikke meg til en noob? Haha:-D

4 chrk1 29,84 Mio. Tok en by fra selveste Grimlock mens jeg satt deg... :*

Men virker som om du har sykt høye tanker om deg selv... Men er de adekvate?

5 Pinhead 29,36 Mio. Me, myself and I... Og Rennex... Takk til Dee dee for kontoen

Og her ser vi sannheten. Hvis dere sjekker TWstats og klikker inn på Ex-con, så vil dere se hvem som styrer Pinhead nå.
Og du kritiserer meg? Blir som å bæsje seg på leggen.


Og når jeg tenker meg om så har du faktisk angrepet meg den siste tiden.. Resultatet ble 100% tapte tropper for deg..
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Mulig jeg er det ja.. Men hva vet du om det i såfall? Du har jo kun snakket med meg, selv om vi er uenige, så gjør det vel ikke meg til en noob? Haha:-D

Jeg baserer det på flere grunnlag, deriblant din ODD

Men virker som om du har sykt høye tanker om deg selv... Men er de adekvate?

Prøv å ta en by fra Grim selv du :p

Og her ser vi sannheten. Hvis dere sjekker TWstats og klikker inn på Ex-con, så vil dere se hvem som styrer Pinhead nå.
Og du kritiserer meg? Blir som å bæsje seg på leggen.


Rennex har styrt den svært lenge ja...

Og når jeg tenker meg om så har du faktisk angrepet meg den siste tiden.. Resultatet ble 100% tapte tropper for deg..


Angriper: Pinhead
Landsby: LAW pwnz(522|468)K45

Antall: 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Forsvarer: Shanks82
Landsby: [G] Justice For The 96(681|577)K56

Ingen av dine tropper har returnert. Ingen informasjon om styrken til din fiendes hær kunne innhentes.


Rart alt daua ja :p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Angriper: Pinhead
Landsby: LAW pwnz(522|468)K45

Antall: 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Tap: 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Forsvarer: Shanks82
Landsby: [G] Justice For The 96(681|577)K56

Ingen av dine tropper har returnert. Ingen informasjon om styrken til din fiendes hær kunne innhentes.


Rart alt daua ja :p

Oi, hadde helt glemt at jeg sendte en fake på deg også:)
Da bæsja også jeg på leggen. Da står vi likt;-)
 

DeletedUser

Guest
Har sjekka gjennom femten sider med rapporter uten å finne ett eneste angrep fra deg, kan du sende meg rapporten?



:eek:

Var det ikke den sverd/spydmannen jeg sendte? Tror ikke jeg har sendt noe mer på deg.

Siden du sendte meg sverdmenn (skjønner egentlig ikke hvorfor), så svarte jeg med å sende en sverdmann tilbake.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Var det ikke den sverd/spydmannen jeg sendte? Tror ikke jeg har sendt noe mer på deg.

Finner som sagt ikke rapporten...

Siden du sendte meg sverdmenn (skjønner egentlig ikke hvorfor), så svarte jeg med å sende en sverdmann tilbake.

Byen jeg tok fra Arcon the beast produserte sverd... Og det vil jeg ikke ha i mine byer da... Derfor sendte jeg dem på deg siden det var ett av dine medlemmer jeg tok byen fra...
 

DeletedUser

Guest
Byen jeg tok fra Arcon the beast produserte sverd... Og det vil jeg ikke ha i mine byer da... Derfor sendte jeg dem på deg siden det var ett av dine medlemmer jeg tok byen fra...

Åja. Skjønner.. En fra AriCa altså, så sender du på en annen AriCa. I see.

EDIT: Når var det du tok over Pinhead igjen? Dato?
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Åja. Skjønner.. En fra AriCa altså, så sender du på en annen AriCa. I see.

EDIT: Når var det du tok over Pinhead igjen? Dato?

Jeg mener at det var 11.mai om jeg ikke tar helt feil... Men nu spammer vi her og jeg foreslår du lager en liste for å veie opp for all off-topicen vår.
 

DeletedUser

Guest
1 Torquemada 63,23 Mio. - Aktiv på nukesfronten, det skal være sikkert:-D Stortsett består første halvdel i august av gråbyer. Og siden AriCa er den stammen som øker sin OD-d raskest for tiden og Torque ikke angriper oss, dreper han troppene i disse gråbyene?

2 Pinhead 56,29 Mio. - På dual så kan alt gå dobbelt så fort. Men de to er virkelig W'en i LAW. Men ser ut som om det er mye gråbytropper som er målet. Fiendetropper er mer verdt enn gråbytropper.

3 Gussi 50,39 Mio. - Den gamle storkrigeren er fremdeles trygt plassert på listen. Men vet ikke hvem som spiller her nå.

4 chrk1 44,58 Mio. - Denne spilleren har en del Aristokatter på samvittigheten. Han er aktiv i den store krigen, så all ære til deg.

5 Rustung 43,92 Mio. - Utrolig hva denne spilleren får til på tross av at han alene står mot de største stammene i verden 2. AriCa klarte imidlertid noe Elite fremdeles sliter med - nemlig adle ham opp. Synd å se deg minke i poeng Rustung, for du er i sannhet en av de største profilene i denne verdenen.

6 granpa 36,73 Mio. - Mr. Ro. Den ene halvpart av en stor stamme. Her ser vi hva han bidrar med i denne verdenen.

7 Ruffiro 34,20 Mio. - Ruffen bare pøser på. andersmann skal ha kreditt for å kjempe godt mot defensivt, men OD'd-en din (anders), er ikke så imponerende når man leser at du mister såpass mange byer.

8 Shanks82 33,11 Mio. - Jeg ligger over Ganondorf

9 Ganondorf 33,06 Mio. - Tobben ligger under Shanks82:p Nei, jeg bare erter. Vi vet alle hva du står for i denne verdenen mr. G.

10 runinter 32,61 Mio. - Mr. Me. Den andre halvpart av legendene i -Rome-. Håper dere fortsetter med det dere gjør i verdenen. For V2 uten dere, vil bli mørk.

11 gurimalla 31,83 Mio. - Gamle storkriger, men tror det er en ny eier på plass her (for lenge siden)?

12 Aremoric 31,20 Mio. - En offensiv spiller. Håper du klarer å demme opp forsvaret ditt, for du er under heavy nukes!

13 Luxury 28,42 Mio. - Lite kjennskap til.

14 Grötarn 28,03 Mio. - Har jeg ingen spesiell kjennskap til.

15 Wihi 27,39 Mio. - Vet ikke helt hvem som sitter ved spakene her, men er hverken imponert eller skuffet over deg som spiller.

16 tomahax 27,34 Mio. - Forhåpentligvis en utmerket angriper... Time will show.

17 Balakot 25,59 Mio. - Erfaren spiller fra .net. Vi har nok mer å vente fra denne briten;-)

18 Fardin 24,69 Mio. - Mistet du OD også den gangen du mistet poeng?

19 ArchDevil85 24,68 Mio. - Han øker stadig sin OD-a, noen han også selv poengterer. Åpenbart en god spiller, men denne utpsykingen vil hjelpe deg lite, da jeg ikke tror du er noe spesielt bedre enn oss andre. Som jeg pleier å si; så dreier det hele seg om aktivitet.

20 Nattsvermeren 24,63 Mio. - Hørt lite fra, sett lite til. Og mindre har det blitt, da denne spillere virker å synke på rankstigen.
 
Sist redigert av en moderator:

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Shanks82 skrev:
7 Ruffiro 34,20 Mio. - Ruffen bare pøser på. andersmann skal ha kreditt for å kjempe godt mot defensivt, men OD'd-en din (anders), er ikke så imponerende når man leser at du mister såpass mange byer.

Sorry meg for at jeg ikke har tid til å forsvare da, og at jeg ikke gidder sitte oppe hele nattan/morran for å se om jeg får incs, så mye betyr ikke TW for meg >> Dessuten så kan du tenke deg at ruffiro er over dobbelt så stor som meg, samt at jeg har 2 andre på nakken OG at alle "adelstoga" hans er nuke tog
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Bold...

1 Torquemada 63,23 Mio. - Aktiv på nukesfronten, det skal være sikkert:-D Stortsett består første halvdel i august av gråbyer. Og siden AriCa er den stammen som øker sin OD-d raskest for tiden og Torque ikke angriper oss, dreper han troppene i disse gråbyene?

Wrong. Hørt om -Rome-? Det er de som tar støyten. For å si det slik, tror du VIRKELIG at det finnes nok gråbyer rundt meg til at jeg kan nuke 40 mio ODa ut av dem? Neppe. Ang. gråbyene; Dette er spillere som har sluttet rundt/mellom clusteret mitt, og jeg adler selvfølgelig disse byene for å tette clusteret mitt.

2 Pinhead 56,29 Mio. - På dual så kan alt gå dobbelt så fort. Men de to er virkelig W'en i LAW. Men ser ut som om det er mye gråbytropper som er målet. Fiendetropper er mer verdt enn gråbytropper.

Vel, ang. din påstand om at ting kan gå dobbelt så fort på dual. Hva har du av henvisninger til fakta som underbygger dine påstander? Jeg tør påstå at det går like fort for en som spiller alene, og en som spiller dual. Det eneste som er avgjørende, er hvor mye tid du legger inn i spillet. Ang. gråbytroppene: Dette er neppe tilfelle, Pinhead øker selvfølgelig ikke latterlig mye i ODa av å nuke det lille av gråbyer vi har oppe i nord. Dersom han øker i ODa, er det fordi han nuker en fiende, slik som alle andre.
 

DeletedUser

Guest
1 Torquemada - Bra selvtillit, det skal han ha.
2 Pinhead - <3
3 Gussi - umm... hvem var det som tok over denne kontoen igjen?
4 chrk1 - Big, hunkin' and scary!
5 Rustung - Oi, er han er fortsatt? Groovy!
6 granpa - Joa, sikkert flink han.
7 Ruffiro - Ruffy, Ruffy, Ruffy the Incredible Attackeeeeeeeer!
8 Shanks82 - Is da shait.
9 Ganondorf - Veldig flink til å sende mange falske adelstog.
10 runinter - Tja.
11 gurimalla - Var det ikke ny eier her også...?
12 Aremoric - Nye eierne sparker rumpe! :D
13 Luxury - Tja.
14 Grötarn - Svensk. Sier vel sitt :)
15 Wihi - Tja.
16 tomahax - Tja.
17 Balakot - Min personlige slave. Men han er ganske flink :)
18 ArchDevil85 - n00bzorz :p
19 Fardin - Flinkere i TW enn i AoE, selv om det kanskje ikke sier så mye :)
20 Nattsvermeren - Whoever.
 

DeletedUser

Guest
Torquemada i sitatform, jeg i regular.

Ang. gråbyene; Dette er spillere som har sluttet rundt/mellom clusteret mitt, og jeg adler selvfølgelig disse byene for å tette clusteret mitt.

Joda, det har jeg gjort mye av selv. Tette cluster. Men så bare på de to første TWstats-sidene dine. Og der var det mye grått. Derfor lurte jeg på om du fikk OD-a'en din på grått også?

2 Pinhead
Vel, ang. din påstand om at ting kan gå dobbelt så fort på dual. Hva har du av henvisninger til fakta som underbygger dine påstander?

Du underbygger selv denne teorien.

Jeg tør påstå at det går like fort for en som spiller alene, og en som spiller dual. Det eneste som er avgjørende, er hvor mye tid du legger inn i spillet.

Tid? Ved å spille dual så kan man legge innn halvparten av tiden, og resultatet blir dobbelt så mye tid når man spiller to. Så det som du sier selv er avgjørende er hvor mye tid du legger i dette. Ved å spille to på en konto, så er det vel naturlig at det tilsammen legges mer tid i spillet...? ;-)

Ang. gråbytroppene: Dette er neppe tilfelle, Pinhead øker selvfølgelig ikke latterlig mye i ODa av å nuke det lille av gråbyer vi har oppe i nord. Dersom han øker i ODa, er det fordi han nuker en fiende, slik som alle andre.

Så bare at det var en del gråbyer på TWstats, så derfor spurte jeg om OD-a'en kom fra gråbyadlingen?
 
Topp