Topp 20 Spillere @ OD-angrep

DeletedUser

Guest
Sorry meg for at jeg ikke har tid til å forsvare da, og at jeg ikke gidder sitte oppe hele nattan/morran for å se om jeg får incs, så mye betyr ikke TW for meg >> Dessuten så kan du tenke deg at ruffiro er over dobbelt så stor som meg, samt at jeg har 2 andre på nakken OG at alle "adelstoga" hans er nuke tog

Ja, skjønner da det. Men jeg synes bare det er litt vittig at du tidligere skrev (ingame) at Ruffiro gjorde en dårlig jobb mot deg når du klarte å unngå de store tapene.

Nå som du mister byer raskere enn jeg skifter underbukse, så går det på livet du har utenfor TW.

Mange kan klage på forskjellige ting i denne krigen. Når det er sagt vil jeg helst ikke syte i det heletatt. Men vi i AriCa går iallefall på aktive spillere i motsetning til Elite som i denne andre bølgen har tatt for seg våre kontoer hvor eierene er på ferie:-D
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
2 Pinhead 56,29 Mio. - På dual så kan alt gå dobbelt så fort. Men de to er virkelig W'en i LAW. Men ser ut som om det er mye gråbytropper som er målet. Fiendetropper er mer verdt enn gråbytropper.

Side 1:
Tribes:
Players: Pinhead

Side 2:
Tribes: OIM
Players:

Timeframe: For alltid
Totalt erobret av motsatt side:
Side 1: 209
Side 2: 49
Forskjell: 160

Pluss ett par grå ja :p

Så bare at det var en del gråbyer på TWstats, så derfor spurte jeg om OD-a'en kom fra gråbyadlingen?

Synes det virket som om du påsto jeg...

Gråbyadlingen er jo for å komme nærmere deg vettu, både i størrelse og innenfor adleradius... Så kan vi ta en prat da om hvordan man skal spille spillet, og hvordan ODA-poeng skal inntjenes :p

2 Pinhead - <3

<3<3<3
 

DeletedUser

Guest
Så du mister faktisk byer til en inaktiv stamme?

Den 10-06-2009, 21:48 skrev du følgende:
10 Shanks82 22,05 Mio. n00b

Det blir vel to mot en siden dere er to på kontoen? Også mot en n00b da:p

Du er en skikkelig tøffen du, Ex-con.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Så du mister faktisk byer til en inaktiv stamme?

Den 10-06-2009, 21:48 skrev du følgende:


Det blir vel to mot en siden dere er to på kontoen? Også mot en n00b da:p

Du er en skikkelig tøffen du, Ex-con.

Må si jeg ble litt satt ut av at du hentet frem det eksakte sitatet, i tillegg til datostempling og klokkeslett....

Beklager om det gikk veldig inn på deg at du ble henvist til å være noe så nedverdigende som en nybegynner... Selv har jeg spilt TW i knapt ett år tilsammen og kan vel kalle meg i samme klasse som deg da!?! Eller?

Og jeg syntes ikke det er urettferdig at vi er to på en konto med tanke på den ekstreme forum-aktiviteten som forekommer fra din side. Det i tillegg til at du faktisk har ganske så mye poeng tror jeg gjør at det må være helt greit at to karer deler på å være inne på kontoen. Bare en kan være inne av gangen...

Tøff ja :cool: Er du?
 

andersmann

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Ja, skjønner da det. Men jeg synes bare det er litt vittig at du tidligere skrev (ingame) at Ruffiro gjorde en dårlig jobb mot deg når du klarte å unngå de store tapene.

Nå som du mister byer raskere enn jeg skifter underbukse, så går det på livet du har utenfor TW.

Mange kan klage på forskjellige ting i denne krigen. Når det er sagt vil jeg helst ikke syte i det heletatt. Men vi i AriCa går iallefall på aktive spillere i motsetning til Elite som i denne andre bølgen har tatt for seg våre kontoer hvor eierene er på ferie:-D

Som jeg nevnte, 3 ikke bare Ruffiro, men kan vel øke det tallet til 5 fra og med i dag. Den eneste grunnen til at han tar byer, er fordi jeg prioriterer andre, og dessuten gjør han en bedre jobb en sist gang, er det min skyld? Nei.
 

DeletedUser

Guest
1 Torquemada - Tom er kul :) <3
2 Pinhead - Are, <3<3<3<3
3 Gussi - Tommy som styrer?
4 chrk1 - Han er kul <3
5 Rustung - Yamto en gang i tiden?
6 granpa - Sikkert flink..
7 Ruffiro - Good ;:)
8 Shanks82 - Han er flink :)
9 Ganondorf - Tobben er bifil, men jeg elsker han uansett <3
10 runinter - lever ennå faktisk..
11 gurimalla - Orginale var kulest
12 Aremoric - Who?
13 Luxury - <3<33<33
14 Grötarn - Svenske... Av en eller annen grunn skal di eie i TW..
15 Wihi - HiHi
16 tomahax - Haxzor?
17 Balakot - Who?
18 ArchDevil85 - Espen? ahahha teiting
19 Fardin - Han er egentlig flinker en det jeg vil han skal være.. <3
20 Nattsvermeren - Filmen er ganske bra :)
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg ble litt satt ut av at du hentet frem det eksakte sitatet, i tillegg til datostempling og klokkeslett....

Beklager om det gikk veldig inn på deg at du ble henvist til å være noe så nedverdigende som en nybegynner... Selv har jeg spilt TW i knapt ett år tilsammen og kan vel kalle meg i samme klasse som deg da!?! Eller?

Og jeg syntes ikke det er urettferdig at vi er to på en konto med tanke på den ekstreme forum-aktiviteten som forekommer fra din side. Det i tillegg til at du faktisk har ganske så mye poeng tror jeg gjør at det må være helt greit at to karer deler på å være inne på kontoen. Bare en kan være inne av gangen...

Tøff ja :cool: Er du?

Jeg leste over hele denne tråden, og syntes det var litt moro at du kaller meg n00b. Skal si som jeg alltid pleier å si i dette spillet; det er ingenting som kan gå inn på meg her.

Jeg har selv spilt i 1,5 år. Og kommer til å gi meg med dette spillet (og lignende spill) når jeg blir utslettet i verden 2.

Jeg sier ikke at det er urettferdig at du har du brukere av kontoen Pinhead. Men det har noe å si for den brukerens aktivtet. Når den ene logger av, kan det andre logge på. På den måten klarer man kanskje å dekke hele døgnet?

Jeg er tøff her og i det virkelige livet;-)
 

DeletedUser

Guest
Som jeg nevnte, 3 ikke bare Ruffiro, men kan vel øke det tallet til 5 fra og med i dag. Den eneste grunnen til at han tar byer, er fordi jeg prioriterer andre, og dessuten gjør han en bedre jobb en sist gang, er det min skyld? Nei.

Er ikke det jeg sier. Jeg synes det er litt moro at du ikke er så tøff i hatten nå. For i mails jeg har lest fra deg, så forteller du at du enkelt står i mot Ruffiro.

Dette er en krig. Selvfølgelig kan man sieges av flere enn en spiller.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg leste over hele denne tråden, og syntes det var litt moro at du kaller meg n00b. Skal si som jeg alltid pleier å si i dette spillet; det er ingenting som kan gå inn på meg her.

Jeg har selv spilt i 1,5 år. Og kommer til å gi meg med dette spillet (og lignende spill) når jeg blir utslettet i verden 2.

Jeg sier ikke at det er urettferdig at du har du brukere av kontoen Pinhead. Men det har noe å si for den brukerens aktivtet. Når den ene logger av, kan det andre logge på. På den måten klarer man kanskje å dekke hele døgnet?

Jeg er tøff her og i det virkelige livet;-)
Selvfølgelig kan de dekke hele døgnet, hvis de virkelig er så desperate at de legger opp døgnrytmene sine på en slik måte at de kan spille på skift. Men tror du virkelig at de gjør det?

Jeg vet at de har bedre ting å gjøre en å legge opp livet sitt etter TW.

Vent... Dette forventet du vel ikke? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig kan de dekke hele døgnet, hvis de virkelig er så desperate at de legger opp døgnrytmene sine på en slik måte at de kan spille på skift. Men tror du virkelig at de gjør det?

Jeg vet at de har bedre ting å gjøre en å legge opp livet sitt etter TW.

Vent... Dette forventet du vel ikke? :rolleyes:

Joda, seff. Vi har da alle et liv som prioriteres med stor avstand fra PC-skjermen. Men muligheten de har er en mulighet mange andre ikke har. Og den kan seff utnyttes. Å syte over den fra min side blir idiotisk, men det er like idiotisk å forsøke å innbille leserne om at dette er en mulighet som ikke blir særlig brukt... ;-)

Men denne listen ble bumpet, så jeg skjønner ikke hvor det klikkes i vinkel over mine små-provoserende utsagn. Begge de to som ligger på topp burde vel snart skjønne hva de selv står for, uten at de trenger bekreftelser fra spillere som meg..

Hvis dere ser tidligere innlegg i denne tråden, så er det tydelig å se at de fleste av dem som bumper denne tråden er spillere som elsker å lese beundringsverdige kommentarer som omhandler dem selv.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg lurer på hvorfor antallet spillere på en konto har noe med ODA'en å gjøre overhodet? Man får ikke flere nukes av å være to om å sende dem ut. Brakkene går ikke kjappere av det, og heller ikke stallen eller verkstedene. Man får heller ikke flere ressurser til å lage nye nukes, av å ha to IP'er under Pålogginger.

Jeg kan love deg at begge spillerne på Pinhead-kontoen er mer enn i stand til å sende ut hvert eneste lille nuke helt på egenhånd.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
odae.png

--------------------------------------------------------------------------
19 ArchDevil85 24,68 Mio. - Han øker stadig sin OD-a, noen han også selv poengterer. Åpenbart en god spiller, men denne utpsykingen vil hjelpe deg lite, da jeg ikke tror du er noe spesielt bedre enn oss andre. Som jeg pleier å si; så dreier det hele seg om aktivitet.

1vs1 kidzu. Så kan jeg vise deg at du ikke når meg til tærne engang?

18 ArchDevil85 - n00bzorz :p

Glad i deg også Mikkel <3

18 ArchDevil85 - Espen? ahahha teiting

Mehehehe. Hissigproppen? :)

--------------------------------------------------------------------------

...Så flere lister? :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1 Torquemada - Tom, tom, tom. Kan ikke si annet enn at å angripe det kan han!
2 Pinhead - Are OG Kim! Alle som har sett Are i aksjon vet at han elsker å sende ALT i angrep helt plutselig. Så han er en farlig KV sånn sett. ;) Lurer litt på hvordan dette teamet fungerer egentlig, drikker dere på omgang, eller spiller dere drita? :D
3 Gussi - Tommy er KONGEN! Spiller litt sporadisk. PLutselig tar han helt av, og da kan han ikke stoppes. Sånn er det med den saken <3
4 chrk1 - Vi startet vårt forhold på v1 og tok det til v2 - og det er ikke uten grunn! Christian spiller gjevnt og er gjevnt over veldig flink på alt han foretar seg.
5 Rustung - Vet ingenting om ham.
6 granpa - Husker jeg noblet noen byer av han i k54/44? Lå så fint på en rekke der. Tror det er en stabil spiller.
7 Ruffiro - Dont know.
8 Shanks82 - Vet ikke hvordan han er i forsvar, iom at han ligger ganske safe til, men det gjør det jo desto lettere å kjøre 80-90% off og få god OD-a!
9 Ganondorf - Tobben er noe for seg selv. Tror ikke det er noe han ikke får til om han går inn for det.
10 runinter - Enda en av disse seige spillerne gitt!
11 gurimalla - Ah, her har det vært tre flinke kvinnfolk bak roret. Hun som har den nå er finfin og veldig flink til å mixe drinker :eek:
12 Aremoric - Originale eieren snakket alltid om han foretrakk å bygge byer fremfor å krige... Aner ikke hvem som er der nå.
13 Luxury - Ah, flinken! Var en bitter fiende av meg på v1 før. Reist seg fint siden den tid og står på som bare det. Blitt en av bærebjelkene i Elite fortiden.
14 Grötarn - Stille offentlig men får til det meste.
15 Wihi - En fetter av Tommy er en fetter av... meg? :p
16 tomahax - Hørt han er flink, men aldri sett han i aksjon.
17 Balakot - Engelsk fyr som sitter aremoric?
18 ArchDevil85 - Espen kan angripe. Tok seg plutselig sammen å adlet rundt 100 byer på 7 dager. Skills :D
19 Fardin - Har dummet seg litt tidligere, men har tatt sin straff og ikke gitt opp. Det er absolutt en spiller å regne med. Mestrerer flere aspekter ved spillet over middels bra!
20 Nattsvermeren - Ah, enda en flinking. Ikke en spiller du vil ha som fiende :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Selv om jeg bare småspiller på v2, så får jeg legge ut en liste jeg også da ;)

1 Torquemada
Tomboi! Her ligger det mange skillz og lurer seg, er offer for mye undervurdering av AriCa fordi han hovedsaklig går på -Rome-(og barbarbyer! :O)
2 Pinhead
Aremann og dualdude. Are er gøy å spille dual med, snakker av erfaring ^^,
3 Gussi
Fortsatt Tommy som spiller på denne kontoen?
4 chrk1
Banker katterumper så det ryker av de etterpå, fysjameg.
5 Rustung
En legende! Synd at det gikk som det gikk :(
6 granpa
Hørt mye positivt om denne karen, holder seg oppe på rankstigen iaf.
7 Ruffiro
Gode gamle Ruffy, kul fyr som kan spille og organisere, respekt!
8 Shanks82
Shanksie, jeg husker fortsatt gamle dager når du maste om mod-rettigheter i D-Yato :D Du har blitt så stor! Vokst opp og greier, *snufs* tiden går so fort...
9 Ganondorf
Er Tobben bifil sa du Jonas? Skulle egentlig ikke forundre meg... :eek:
10 runinter
Ifølge Zanmato en veldig hyggelig mann...
11 gurimalla
Hvor ble det av Wedum?
12 Aremoric
Tydeligvis proffe folk på denne kontoen, håper de har andre synspunkter enn originale eieren da :)
13 Luxury
Forumtroll.
14 Grötarn
Svenske?
15 Wihi
Stakk han ikke til "nye" Domini? Fikk han forført seg tilbake mon tro?
16 tomahax
Eks-[AS].
17 Balakot
Irsk supermann, superkule superkrefter.
18 ArchDevil85
Espen? Hva gjør du her? :O
19 Fardin
Benjamin, min stalkervenn :D
20 Nattsvermeren
Inaktiv som søren, hvorfor utnytter ingen inaktiviteten hans? :O
 

DeletedUser

Guest
8 Shanks82 - Vet ikke hvordan han er i forsvar, iom at han ligger ganske safe til, men det gjør det jo desto lettere å kjøre 80-90% off og få god OD-a!

Det er en grunn til at jeg ligger så safe til;-)

Men jeg er ingen offensiv spiller. Jeg valgte tidlig å gå for forsvar, og selv om jeg har følgt den veien, så må jeg ærlig si at jeg angrer den dag idag.

Dessuten har jeg ikke en god OD-a.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
1 Torquemada - To nuke, or not to nuke, that's the question!
2 Pinhead - Are og Kim, dere er en elskbar duo! Stå på, gjør meg stolt!
3 Gussi - Tommy! Du er en fantastisk overall spiller, og jeg er stolt over å ha deg i samme stamme som meg på v2.
4 chrk1 - Christian, du er en av de gode gamle veteranene, og du viser at du kan spillet så utmerket godt.
5 Rustung - Vet ikke annet om han en det jeg har hørt gjennom andre. Skal visstnok være en meget god spiller, men hører også at ODd'en hans er et resultat av stacking fra -Rome- og allierte stammer?
6 granpa - Vet ikke så mye om denne spilleren, virker som han ligger godt over gjennomsnittet i alle fall.
7 Ruffiro - Aner ikke.
8 Shanks82 - Vet ikke så mye annet om denne spilleren en det inntrykket jeg har fått av ham på forumet. Usaklig til tider, men kan også være både fornuftig og hyggelig om han vil.
9 Ganondorf - Tobben er elskbar! Digger å spille med deg kompis. "Never gonna give you up, never gonna let you down, never gonna run around and desert you!" Hehe.
10 runinter - Skal visstnok være en meget god spiller når det kommer til forsvar, føler vel at jeg selv gjennom personlig erfaring med denne spilleren ikke kan si noe annet en: Stacking av stammen?
11 gurimalla - Gurimalla! Beklager, men når du er 3. kvinne bak denne kontoen kan jeg ikke dy meg: "Alle gode ting er 3!".
12 Aremoric - Som glitter nevnte har vi noen samtaler med denne spilleren der han hevder at han foretrekker å bygge byer fremfor å faktisk krige på dette spillet, de nye eierene som spiller dual skal visstnok være profesjonelle fra .net. Tiden vil vise...
13 Luxury - En fyr som alltid står på for stammen! For hver gang jeg ser et innlegg fra deg på det offentlige og/eller på stammeforumet blir jeg bare mer og mer stolt av deg. Du gir av deg selv for å fremme stammen som en helhet! Fortsett å gjør meg stolt.
14 Grötarn - Kjenner dessverre ikke til denne spilleren.
15 Wihi - Nok en spiller jeg ikke drar kjennskap til.
16 tomahax - Har vel aldri hørt noe spesielt om denne spilleren, var ikke han i Yamato tidligere?
17 Balakot - Enda en av de jeg knapt kjenner noe til.
18 ArchDevil85 - Espen, du er en utmerket spiller. Til tross for at du kan virke fryktelig overfladisk til tider, viser du gang på gang at dette ikke er uten grunn. Du har ferdigheter innen angrep og forsvar de fleste kunne drømme om å besitte, og når du først begynner å adle, stopper du ikke før du må! Er stolt av deg, keep up the good work!
19 Fardin - Denne spilleren er en veldig alldsidig person. Humoren sitter løst, men lojaliteten sitter dønn fast! Akkurat slik det skal være. Gjør meg stolt!
20 Nattsvermeren - Har dessverre ikke sett så mye til deg i det siste, men jeg vet at du lurker i buskene som en slange. Plutselig slår du til - og tar fiendene dine med storm, og smidighet!
 
Topp