IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Blir overrasket over hvor dumme folk er :)
Er ikke vits å argumentere tilbake.

IQ er en noe de fleste ikke har forstått hva er enda :eek:
 

DeletedUser

Guest
jeg har men gidder ikke å bruke den:rolleyes:

on topic:
IB er forsatt størst poeng mesig og det er det ingen som kan si i mot,
men viss det forsetter sån det ser ut nå så er det ikke en lys fremtid.
 

DeletedUser

Guest
19 stk innadles; Trio, Warlord, Stein905, halla366,Crazykris, simsigutt, Cris The Cross, Xombi, The-Saint, Miss.power, Andemann1, The Zilenze Fighter, TheBurningSoda, Blackace, perrin of arafel, tomme93, afroneger, toooncaurus, andekuk1
Må bare kommentere en liten ting. Dette er ikke internadling av IB, det er heller jeg og dual som har vært utrolig inaktive. Men nå skal IB få litt mer å slite med. ;)
 

DeletedUser

Guest
Magic (.)(.) jeg leste svaret ditt på mobilen, og tenkte et svar jeg skulle poste når jeg kom tilbake på pcen... men innen den tid har du skrevet så til de grader morsomme innlegg, at jeg velger å la det bli med det ..

Til deg cyberskinn, har jeg ikke oppfordret deg til å bare gi opp hele forum skribleriene før? ;p
Det er sant som du sier med oppturer og nedturer.. Vi i bol har som regel en down periode når det er sommerferie, enkelt pga i motsetning til bleke twilligt lignende ib kropper, så tar vi gjerne en tur ut i solen når den for en gang skyld skinner..

Ib tar seg like greit en høstpause når de føler for det... som har vist seg å dvele over i å også bli en vinterferie. Jeg tror det er på tide for IB folket å våkne opp snart, for dere taper virkelig som det suser.. Spørsmålet er om ledelsen er flinke nok i førstehjelp for å vekke liv i den dvaske stammen Ib er blitt. Mitt tips er å bare pull the plug, be en av lederne om å trykke på den knappen som heter "oppløs stammen".. Det sparer dere selv for ekstremt mye tid, krefter og komplett motgang.. Et eksempel på dårlig motivering, dårlig koordinering og total passivitet er for eks David .. en spiller som mottok flere truseler over post, enn han mottok nukes. Tror kanskje han har tatt flere byer fra dere etter at han joinet bol, enn dere har tatt av han??.. praktfullt.

Vi og våre allierte tar alt opp et hakk nå.. og dere er ikke gode nok til å stå i mot!

POOW
 

DeletedUser

Guest
Magic (.)(.) jeg leste svaret ditt på mobilen, og tenkte et svar jeg skulle poste når jeg kom tilbake på pcen... men innen den tid har du skrevet så til de grader morsomme innlegg, at jeg velger å la det bli med det ..

Til deg cyberskinn, har jeg ikke oppfordret deg til å bare gi opp hele forum skribleriene før? ;p
Det er sant som du sier med oppturer og nedturer.. Vi i bol har som regel en down periode når det er sommerferie, enkelt pga i motsetning til bleke twilligt lignende ib kropper, så tar vi gjerne en tur ut i solen når den for en gang skyld skinner..

Ib tar seg like greit en høstpause når de føler for det... som har vist seg å dvele over i å også bli en vinterferie. Jeg tror det er på tide for IB folket å våkne opp snart, for dere taper virkelig som det suser.. Spørsmålet er om ledelsen er flinke nok i førstehjelp for å vekke liv i den dvaske stammen Ib er blitt. Mitt tips er å bare pull the plug, be en av lederne om å trykke på den knappen som heter "oppløs stammen".. Det sparer dere selv for ekstremt mye tid, krefter og komplett motgang.. Et eksempel på dårlig motivering, dårlig koordinering og total passivitet er for eks David .. en spiller som mottok flere truseler over post, enn han mottok nukes. Tror kanskje han har tatt flere byer fra dere etter at han joinet bol, enn dere har tatt av han??.. praktfullt.

Vi og våre allierte tar alt opp et hakk nå.. og dere er ikke gode nok til å stå i mot!

POOW



Side 1:
Tribes: IB HVIB
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: david93

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 51
Side 2: 42
Forskjell: 9

image.php
 

DeletedUser

Guest
ahh.. shit.. my bad.. dere har greid å tatt 9 byer flere fra han, etter at han joinet fienden! way to go ;p
 

DeletedUser

Guest
Yup ! Glem at resten av ib går til hell, så lenge david93 mister et ti talls byer! ;P
 

DeletedUser

Guest
haha.. irriterer meg at IB tror de er døds flinke når de blir EIIIID over ALT av ALLE !! Men så lenge de tar 10-15 flere byer fra en spiller midt i deres cluster, som de HEEEELT ærlig burde ha adlet 2 millioner innen denne tiden, da ser de plutselig på seg selv som den beste stammen gjennom tw's historie ;p
 

DeletedUser

Guest
haha.. irriterer meg at BOL tror de er døds flinke når de blir EIIIID over ALT av ALLE !! Men så lenge de tar 10-15 flere byer fra en spiller midt i deres cluster, som de HEEEELT ærlig burde ha adlet 2 millioner innen denne tiden, da ser de plutselig på seg selv som den beste stammen gjennom tw's historie ;p
 

DeletedUser

Guest
Blir vi eid? Over ALT? ;p
og av ALLE? ...

Vel, fint forsøk, men veldig galt. Dere angriper 2-3 spillere og har tatt et par byer, men kaller ikke det å "eie" oss. Vi blir heller ikke angrepet over ALT, så det er da umulig å eie oss overalt.. :rolleyes:
og av ALLE? TNR prøver seg litt, men failer stort. Dere klarer litt, men ikke nok.

Jernet støpes nå, så muren blir bare tøffere og tøffere og høyere og høyere ;)
 

DeletedUser

Guest
Sei du at me failer? Tyven slutta, og eg har vel tatt hvertfall 79 byer av han når han var i IB, og 6 etter at han blei kicka.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp