IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
snart???

Vis du ser på terhals ( rank1 på v1 ), så har han ikke tatt fiende by siden 27 september...

og han er ikke den eneste i ib som er meget glade å adle gråbyer...

så vil si at ib alltid har vært glade i gråbyer ;)


ehh, de byene han adler er fra spillere som har gått grå pga av han. Så statsen lyger deg nok ganske mye opp i tryne der ;)
 

DeletedUser

Guest
Hva er galt med å adle gråbyer? BOL er sikkert bare sure fordi IB tok dem før dem fikk sjansen til det. :p
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
ehh, de byene han adler er fra spillere som har gått grå pga av han. Så statsen lyger deg nok ganske mye opp i tryne der ;)

Det der er bare bs.

De gråbyene han fråtser i er fra clusteret til Bollebob. Han ga seg ikke pga Terhals ihvertfall:D

Terhals har jo febrilsk prøvd å adle en by fra oss i det siste, men failer hele veien.

Først meg før jul uten hell.

Nå i det siste i tospann med Theodoric, uten hell igjen. Spilleren de gikk for fikk en ODD på 14,6 mill på ett døgn så de skal ihvertfall få cred for at de prøvde:cool:

Nå har han vel gitt opp å få en RNG by og adler Crazykris istedet som ble kicka fra - nettopp - IB.
 

DeletedUser

Guest
Hva er galt med å adle gråbyer? BOL er sikkert bare sure fordi IB tok dem før dem fikk sjansen til det. :p

det er galt siden gråbyene er utrydnings truet på grunn av gråbyhorer som meg :p

Gråbyer <3
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Det der er bare bs.

De gråbyene han fråtser i er fra clusteret til Bollebob. Han ga seg ikke pga Terhals ihvertfall:D

Terhals har jo febrilsk prøvd å adle en by fra oss i det siste, men failer hele veien.

Først meg før jul uten hell.

Nå i det siste i tospann med Theodoric, uten hell igjen. Spilleren de gikk for fikk en ODD på 14,6 mill på ett døgn så de skal ihvertfall få cred for at de prøvde:cool:

Nå har han vel gitt opp å få en RNG by og adler Crazykris istedet som ble kicka fra - nettopp - IB.

Nå har da terhals holdt på med bollebob en stund da ;)
Så skjønner godt at han slutta. :)
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Baserer du alt du sier ut i fra TW stats? -_-
Der vises bare hva som har skjedd de siste 7 dagene. Det at vi har gått så mye i minus skylder innadling, adling av inaktive og noen få aktive. Det er som regel gjenadling fra begge parter ganske ofte :p

Men hvis dere sier at IB er på vei ned, så må jeg nok skuffe dere. Dette er bare en litt varm vind som har smeltet noe snø, men kulden er på vei og det samme er vi! ;)

Kulden er jo oppe i -40 da, så derfor har dere i IB så mye Minus^^
Og vi i RNG liker pluss grader og adler mange byer:p
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Veldig bra propaganda!

Super lol!!!!

Men sørg for å skrive litt mer riktig da. Lite tips bare :)
 

DeletedUser

Guest
Har vært snø non-stop fra jul til nå i Oljehovedstaden. Det hindrer derimot ikke meg! They will not control us!
 

granny

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Er jeg vel! :)
Må bare lese mellom linjene for å forstå det ;)

høres ut som *sensur* mye jobb for og få dekoda BS fra IB?
Skal vi alle lese tankene dine eller kan du få lagt ut en større utredning av hvordan hode ditt fungerer?
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
høres ut som jevelig mye jobb for og få dekoda BS fra IB?
Skal vi alle lese tankene dine eller kan du få lagt ut en større utredning av hvordan hode ditt fungerer?

Han snakket på deres språk, ikke hans feil at du ikke kan det da :eek:
 

DeletedUser

Guest
høres ut som jevelig mye jobb for og få dekoda BS fra IB?
Skal vi alle lese tankene dine eller kan du få lagt ut en større utredning av hvordan hode ditt fungerer?

Skjuling av banneord? :confused:

Huff, tok du meg så bokstavelig? ..
Vel, du vet vel om ordet ironi?

Jeg vet i hvert fall hva det betyr etter at vår kjære Xano var så snill og stavet det for meg.
I-R-O-N-I. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp