IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hehe, eg må le litt, for eg kan ikkje huska at eg sleit mot tyven når han var aktiv. fyrte av mange nukes ja, men det er fordi eg skal ta stacken når eg først har begynt, man gjer ikkje ein halv jobb når man først begynner. Han fekk bygge seg litt opp igjen ja, men det gjekk ikkje lenge før eg hadde overmanna heile clusteret hans. Greit at han er inaktiv no, han slutta og stakk fra stammen eller blei kicka, sikkert for å bevare litt av statsen så han ikkje ødela alt. Men sånn som du skriver det, virker det nesten som om han har vert inaktiv heile tiden, det er i alle fall ikkje sant. Eg har jo merka at han har vert aktiv og prøvd å forsvare seg.

Sånn for å svare på det første du sei, me klare fint å adle aktive spillere me og. I just did, til han slutta, Tyven altså.

Så kommer sikker enda et sånt: han trengte å tenke litt meir på rl. Jau, eg ser den, men det spiller ingen rolle, han var aktiv når me starta, derfor sei eg at ME fekk han til å slutte.

<3

tyven var nesten aldri innpå. Var som oftest KV. Jeg som satt KV i perioder og reddet x antall byer :p
Vi gav opp til slutt da tyven ikke kom lenger. Hadde han hatt tid, så hadde det vært null problem å "redde" kontoen :)
Man er bare uheldig med enkelte spillere noen ganger.

Men dere er sta da.. det er fint :)
 

DeletedUser

Guest
Vi i Olymp har fått masse angrep fra BOL nå i den siste tiden, hvorfor det? Alle angrepene var ppinglete, det ser jo ut som alle BOL spillerne har gitt vekk kontoen sin til n00ber som aldri har spilt før. :p Jeg har selv fått et par angrep på meg. De meste var barnehagenukes fra småspillere som ikke klarer å ta byer som ikke er stacket engang.

Jeg har også vært kontovakt for noen som har vært i fronten, og de også sendte smånukes og blandingsbyer.

Skal BOL vinne dette her må dem skjerpe seg litt og slutte å gi vekk kontoen sin til n00ber. De bør også vurder å ikke ta inn n00ber og poenghorer som ikke vet hvordan en nuke skal se ut.

S-E er stort sett stille, inaktive hele gjenge. De vet visst at spydmenn er utmerkede angrepstropper, og at byer som er stacket skal helst inneholde speidere og øksemenn. Stakkars, they`ve had a tough time.
 

DeletedUser

Guest
haha, vær gang BOL eller RNG adler byer fra ib, så kommer dere med " de er inaktive" , " de måte gjøre ting irl" osv. osv.

er vel ikke tilfeldig at aktive spillere blir inaktive og gir opp når de mister såpas med byer til bol og rng? :rolleyes:


BOL vs ib 2010:

Side 1:
Tribes: BOL
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til10/01/2010 12:13:00



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 232
Side 2: 59
Forskjell: 173

image.php




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 2,182,360
Side 2: 551,657
Forskjell: 1,630,703

image.php





RNG vs IB 2010:



Side 1:
Tribes: RNG
Players:

Side 2:
Tribes: IB HVIB
Players:

Timeframe: 01/01/2010 00:00:00til10/01/2010 12:13:00



Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 162
Side 2: 121
Forskjell: 41

image.php




Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,472,344
Side 2: 1,166,455
Forskjell: 305,889

image.php





Vi adler mere en dere begge oss to. og ikke si at alle er inaktive, for den er snart opbrukt
 

DeletedUser

Guest
Du glemte å ta med total erobring. IB knuser nemlig BOL på den. :p
 

DeletedUser

Guest
Jah iskrem, bol og RNG dere må huske at de ikke bare kriger mot dere.. De prøver seg litt på oss, men deres største fiende virker dom er barb byer:) good to go ib nå er dere blitt perm krig mot barb byer.. LYKKE TIL!
 

DeletedUser

Guest
Så så sindick. Det at jeg er pro-H.F.O betyr ikke at jeg er pro-BOL. Stå på H.F.O, men BOL is going down! :D
 

DeletedUser

Guest
tyven var nesten aldri innpå. Var som oftest KV. Jeg som satt KV i perioder og reddet x antall byer :p
Vi gav opp til slutt da tyven ikke kom lenger. Hadde han hatt tid, så hadde det vært null problem å "redde" kontoen :)
Man er bare uheldig med enkelte spillere noen ganger.

Men dere er sta da.. det er fint :)

Ikkje kom her og sei det blei redda x antall byer. Når eg begynte og ta byer av han, så kom det støtte fra IB, sånn ørten langt vekke fra.
Og ja, eg måtte jobbe litt ekstra med nokken byer, men eg tok de.

Null problem å redde kontoen, jau du er høg i hatten ja. Det er som å sei at me er dårlige, som ikkje er heilt rett.

Det er ikkje berre me som er sta ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikkje kom her og sei det blei redda x antall byer. Når eg begynte og ta byer av han, så kom det støtte fra IB, sånn ørten langt vekke fra.
Og ja, eg måtte jobbe litt ekstra med nokken byer, men eg tok de.

Null problem å redde kontoen, jau du er høg i hatten ja. Det er som å sei at me er dårlige, som ikkje er heilt rett.

Det er ikkje berre me som er sta ;)

Jeg sa jeg reddet x antall byer. Ikke hele kontoen -_-
Alt annet som var mulig å gjøre var å sinke "invasjonen" :p

Har ikke sagt at dere er dårlige. Men det er lett å forutsi hvilke byer dere kommer til å angripe. Morsomt når dere prøver gang på gang på enkelte stackede byer :)
Ja, dere tar byene, bare 20 nukes senere ;)

Nei, er veldig sta selv når det gjelder byer, så skjønner det godt. Er bare et stort minus at dere failer litt på overraskelser :)
 

DeletedUser

Guest
haha, vær gang BOL eller RNG adler byer fra ib, så kommer dere med " de er inaktive" , " de måte gjøre ting irl" osv. osv.

er vel ikke tilfeldig at aktive spillere blir inaktive og gir opp når de mister såpas med byer til bol og rng? :rolleyes:

Vi adler mere en dere begge oss to. og ikke si at alle er inaktive, for den er snart opbrukt

Side 1:
Tribes: IB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL RNG
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 4,723
Side 2: 3,381
Forskjell: 1,342

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 44,667,280
Side 2: 31,736,251
Forskjell: 12,931,029

image.php



Sier jo også litt..

Side 1:
Tribes: IB
Players:

Side 2:
Tribes: BOL RNG
Players:

Timeframe: Siste 24 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 23
Side 2: 14
Forskjell: 9

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 228,387
Side 2: 132,831
Forskjell: 95,556

image.php


Alt går ikke på skinner hele tiden kjære naitsirk. :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg sa jeg reddet x antall byer. Ikke hele kontoen -_-
Alt annet som var mulig å gjøre var å sinke "invasjonen" :p

Har ikke sagt at dere er dårlige. Men det er lett å forutsi hvilke byer dere kommer til å angripe. Morsomt når dere prøver gang på gang på enkelte stackede byer :)
Ja, dere tar byene, bare 20 nukes senere ;)

Nei, er veldig sta selv når det gjelder byer, så skjønner det godt. Er bare et stort minus at dere failer litt på overraskelser :)

Hehe, sinke invasjonen ja. Og så er eg ein sånn type spiller som ikkje blir skremt av stacka byer :p Derfor eg prøver gang på gang heilt til eg har tatt byen. men det er koselig at du synes det er morsomt.

Så har eg ikkje akkurat spilt så veldig vanskelig akkurat. Tyven låg rett attmed meg, seff prøver eg å adle han da. Så eg prøver akkurat ikkje å overaske nokke særlig. Logger inn, sender et par angep og venter og ser kossn det går. Går det skeis prøver eg igjen. Sånn latskaps sending av nukes :cool: hehe..
 

DeletedUser

Guest
Tror nok en del gjør det samme som deg :)
Men ikke sitt deg for langt ned i godstolen. Kan hende noen inc ruller inn etterhvert.. ;)

Dere er jo også relativt stille her. RNG altså. Ikke like mye aktivitet som det en gang var.
Men vi får vel nøye oss med det vi har. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler IB er åtseletere. Spise inaktive stammer på den måten. :p
 

DeletedUser

Guest
Naitsirk poengterte IB stammen, ikke IB familien i posten sin mot Magic Dude. Så statestikken MD la frem, er riktig :).

Eg la frem statestikk med ib,hvib, men sa vel kun ib i teksten, men trodde ib og hvib reintes som en stamme, så at ib mente eg begge stammene, men vis dere ikke regner dere som en stammen så mente eg ib familien
 

DeletedUser

Guest
Vel, kan ikke se at HVIB er nevnt et sted i det siste, og all kritikk går mot IB, så...

HVIB og IB er to stammer i ett, men fortsatt to stammer.
 

DeletedUser

Guest
Og et hva baserer du det utsagnet på?

Er kodet olymp propaganda. Kan ligge mange meninger bak. Som store operasjoner som er satt i gang, eller vil i nær framtid ;)
Kanskje spionasje? En forræder? Mange mulige årsaker :p
 

DeletedUser

Guest
Er kodet olymp propaganda. Kan ligge mange meninger bak. Som store operasjoner som er satt i gang, eller vil i nær framtid ;)
Kanskje spionasje? En forræder? Mange mulige årsaker :p

MB, viss du ser på statsene så går bare BOL en vei, og det er oppover, store operasjoner? Fra olymp sin sider, yeah right...nei dette blir for dumt, olymp kommer aldri til å bli noen trussel,men det som er litt morsomt er at de faktisk er en større trussel en IB, det sier bare hvor dårlig dere er
 

DeletedUser

Guest
Hmm, MD siden dere sammerbeider så godt kan du vel svare meg om noe, skal hvib starte på oss i H.F.O etter våres lille optasjon angrip innaktive/innadete + nye medlemmer aksjon for en ukes tid siden? :D vi tok rundt 30 byer^^
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp