IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
hmm..tenkte dere da dere allerede var i krig med BOL og tenkte: ja vi avslutter IAP en med IB familien, så vil alle ha det bra :D..... vi tenker faktisk på medlemmene. og jeg hørte at han som avbrøyt IAP en er i IB nå^^ way to go :D
 

DeletedUser

Guest
ikke gå off topic. Er bare slitsomt for alle andre.
Ber noen slette det ettersom det ikke har mening i det hele tatt... :mad:
 

DeletedUser

Guest
MEn jeg har en personlig mening om deg MB( :D ) IB har klart seg veldig bra men når folk tar statistikker om de må de huske å ta med Viking fam. jeg har sett at på mange så tar de kun IB fam. de må huske at dere ikke står alene mot BOL :D
 

Lino

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Denne tråden har gått stort sett off topic hele veien.

Det er ihvertfall ingen her til å holde folk i øra, så moderatorene har nok fortsatt juleferie..
 

DeletedUser

Guest
å joda xD men du burde heller ikke skryte :D husk at du ville ha PA med meg når du var 30 ganger større enn meg bare fordi jeg angrep en venn av deg som var på 500 poeng xD husker den samtalen grævla godt xD

når jeg hører på allt piss skrytet ditt med den lille byen din gjør at jeg får lyst til og nuke driten ut av deg :mad:
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
du muradin. vil berre sei deg ein ting ^^ du er liten. du har ikkje sjans. korfor i heite skal eg trygle om PA fordi du angriper ein venn av meg? :S du kunne ikkje gredd å knuse ein spilelr som ligger midt i mellom deg og resten av olymp som har 400 poeng om så heile olymp hadde hjulpe deg å nuke. du skal la være å skryte kamerat. du skal berre la være å skryte ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel.. Md, vi får ta det på en annen måte, viss dere teller med at dere kicket rask og andre så hadde stattestikken vært på...39 i forsjell (tror eg). For det andre.. Vi kan kun angripe fra ett sted (2) k84/k85 der er vi 4 mill tilsammen, dere er 8 mill i k85? Og størrelsene på våres stamme er over 10 ganger så liten.. Så viss vi hadde vært på deres størrelse kan vi vel gange resultatet med 10? Sånn.. Konkret skulle det gå i terrorien og da hadde det vært... 260 byer forsjell på 1 månde og viss vi teller med de dere kicket så.. 390 byer i forsjell (alltså 500 byer tatt av dere)

og de byene dere tok fra oss var readlette byer;) de fleste.


Så når vi har 22 mill poeng totalt og dere er 240 mill cr, så er det ikke rart at vi har mindre forsjell;)



Tell me if i got it wrong?
 

DeletedUser

Guest
Fortsatt.. Kan ikke kalle det en utrolig prestasjon. Vi kriger på flere fronter, så syntes dere burde klart mer, men nei... Det klarer dere ikke dessverre.. :eek:

Kan godt sette i gang en liten aksjon mot dere hvis det er ønsket.
 

DeletedUser

Guest
Vet dere allerede er på gang <3

og sånn som du vet det.. Hit til har bare noen få gjort fra seg i stammen.. Er forbanna for at skjermen på den bærbare er ødelagd slik at eg ikke kan adle dere nå.. Bruker mobben vær time for å se hva som kommer, så hadde nok vært artig å fått noen inc av deg i værtfall;) men kommer aldrig til å skje... Du har bad moral mot meg:S...


Lover deg, dere tror vi er samkjørte, men dere hakke sett oss på det beste ;)
 

DeletedUser

Guest
hmm..tenkte dere da dere allerede var i krig med BOL og tenkte: ja vi avslutter IAP en med IB familien, så vil alle ha det bra :D..... vi tenker faktisk på medlemmene. og jeg hørte at han som avbrøyt IAP en er i IB nå^^ way to go :D


vi har ikke vert i krig med BOL ;) det beviser hvor lite du vet om hva som skjer i K102NY-fam. han som avsuttet IAPen med IB er forsatt i stammen.
og grunen til at vi valgte det var at vis vi hadde IAP med dem så kunne ikke vi holde oss nøytrale i krigen. vi trode ikke at alle ville ha det bra på grunn av det, vi trode at det ville komme en vanskelig tid foran oss.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
nøytrale?? haha nå ler jeg godt :D jeg vet at hansleonard og kvalm avsluttet IAP en med IB og er ikke hanseleonard i IB :D tror det er du som er uoppdatert :p
 

DeletedUser

Guest
Hæ? Kan dere holde dere til temaet? Vi diskuterer faktisk om IB er ferdig eller ei.

IB er ikke ferdig og vil komme sterkt tilbake.
 

DeletedUser

Guest
Vet dere allerede er på gang <3

og sånn som du vet det.. Hit til har bare noen få gjort fra seg i stammen.. Er forbanna for at skjermen på den bærbare er ødelagd slik at eg ikke kan adle dere nå.. Bruker mobben vær time for å se hva som kommer, så hadde nok vært artig å fått noen inc av deg i værtfall;) men kommer aldrig til å skje... Du har bad moral mot meg:S...


Lover deg, dere tror vi er samkjørte, men dere hakke sett oss på det beste ;)

Bryr meg fint lite om moral.
Du er svært kjepphøy du da :p

Synd for deg at PC skjermen er ødelagt, for når inc begynner å rulle inn, vil du slite med å kontrollere alt på mobben :eek:
 

DeletedUser

Guest
takker^^ hehe.. fint lite inc:) men for enkel og gjenkjenne.. sorry MD, men skal du fake/sende angrep er det lurere å bruke med rambs:) fks: 1 speider og 1 rambs:)

men det som eg tror det er er heste angrep^^


pro eller hva?:p
 

DeletedUser

Guest
pro eller hva?:p

nope :D

og nei, IB er ikke ferdig...

Skjønner ikke helt hvor dere får all den merkelige fakta om at IB er ferdig.. Halvveis ferdig? :eek: hah!

Adling
Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Erobret
1 IB 611
2 RNG 435
3 BOL 385
4 HVIB 379

Tapte byer:
Fra de siste 7 dagene
Rang Stamme Tapte Landsbyer
1 RNG 244
2 IB 242
3 HVIB 183
4 BOL 87

såå..
IB= 611-242 = 369
BOL= 385-87 = 298
HVIB= 379- 183 = 196
RNG= 435-244= 191

Altså, IB adler mest, leder på statestikker og er altså IKKE FERDIG!
 

DeletedUser

Guest
mordi......





vent å sjå, snart går den godt ned^^


og btw, det dere kaller man ikke kriging... det der kalles gråby krig^^
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp