IB ferdig?

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Men når omtrent 40-50% av disse adlingene deres er gråbyer, og pluss/minus 10-15% er innadling, så er det vel ikke så mye å skryte av MD? Og av de prosentene som er igjen, så er det ikke mange fiende byer (BOL, RNG, H.F.O +) som blir tatt.. Helst n00be-spillere fra små shaitstammer..

Selv du ser vel at dere kommer til å gå tomme for gråbyer en gang ;)

Jeg likte bedre IB før.. Tror ib funket bedre da.. Mener å huske dere tok flere fiendebyer enn gråbyer da ;) Men seff.. da var vel ikke motstanderene ders like gode..
 

DeletedUser

Guest
Les overskriften en gang til Xano, så skjønner du kanskje litt mer av hva jeg snakker om.

Er det ikke et godt tegn på at stammer vokser? Er gråbyadling så veldig uvanlig på V1 nå?

Må ikke BOL adle gråbyer nærmere fronten vår for å i det hele tatt klare å ta byer? :eek:
Gråbyadling er ikke så veldig fjernt fra BOL eller RNG heller :cool:

Innadling er bare sunt. Bedre å få kontroll på gode byer enn at gråbyene tar dem!;)
 

DeletedUser

Guest
Må ikke BOL adle gråbyer nærmere fronten vår for å i det hele tatt klare å ta byer? :eek:
Gråbyadling er ikke så veldig fjernt fra BOL eller RNG heller :cool:

Innadling er bare sunt. Bedre å få kontroll på gode byer enn at gråbyene tar dem!;)


at man adler grå byer er desvere ikke noe godt tegn på at stammen vokser.
men så er det jo så mange gråbyer på v1 at man drukner nesten av dem:rolleyes:

IB står for fall og inadling beviser dette i en stor grad. Sunt,
men det viser bare at stammen faler fra hver andre.
 

DeletedUser

Guest
Yess;) dere adler allt for mye rødt...


Md, kan du sende flere inc på meg?:)


Trenger bedre od:p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Blir overrasket over hvor dumme folk er :)
Er ikke vits å argumentere tilbake.

IQ er en noe de fleste ikke har forstått hva er enda :-o

Oh oh, dicher du deg selv nå? NAICE JOB BRO

Gjennomsnittlig IQ i Norge er på 102, så 50% er dummere enn det ;-)

oh and btw, det er 100% sjanse for at Magic Nube er en av de som er under 100 :-D

Det er sant som du sier med oppturer og nedturer.. Vi i bol har som regel en down periode når det er sommerferie, enkelt pga i motsetning til bleke twilligt lignende ib kropper, så tar vi gjerne en tur ut i solen når den for en gang skyld skinner..

Snakker vi syden i '10 eller!? :-D

#Anto

Jau, dere klarte og adle byer av en som har sluttet. Vel og flott det, men for meg er det careface for det er likegyldig for min del. Tyven sluttet ikke pga dere tok byer, men han såg at det var mer i livet enn bare tribalwars. Såklart - dem som leker nolifers jubler nok ganske høyt når dem ser det er gratisbyer ute og går. Så, la meg få gratulere deg, og dere, med ...ummm.. klarte og adle byer fra en uten konto / bruke tid i både ferie og forskjellige andre tider for og utføre det på. Nåvell - gjør nå som dere vil =).

BOL har bare fått angrepet lette mål som ikke har vert aktive. Joa, litt angrep sender dem, men så mye struktur i det, er det nok desverre ikke. Så å stå imot en bølge ifra BOL ville blitt som og fotflørte med MD (nei, han biter ikke meg visst). Jaja, fint at dere er så stolte over dere selv. Er bare flott det =). IB har ledet alt av statestikker i en god stund nå, så det måtte vel komme noe positivt for deres del også (?).

omfg. You better be kidding with me? dønn seriøst, den unnskyldingen der er fader meg så gammal nå at du burde pelle deg i rumpen og komme deg i skammekroken og forbli der de neste 100 årene. :)

Det der er bare bs.

De gråbyene han fråtser i er fra clusteret til Bollebob. Han ga seg ikke pga Terhals ihvertfall :-D

Terhals har jo febrilsk prøvd å adle en by fra oss i det siste, men failer hele veien.

Først meg før jul uten hell.

Nå i det siste i tospann med Theodoric, uten hell igjen. Spilleren de gikk for fikk en ODD på 14,6 mill på ett døgn så de skal ihvertfall få cred for at de prøvde:cool:

Nå har han vel gitt opp å få en RNG by og adler Crazykris istedet som ble kicka fra - nettopp - IB.

Nåja. Jeg satt no og snakka med terhals mye før, ikke så altfor mye nå lengre...
Men anyways, han satt og plaga livet av bollebob da som jeg forstod det. Så slutt med bortforklaringene dine nå :)

Tror nok heller at bollebob ble lei og slutta, han ble vel lei av å KNUSE terhals sine tog :p

evt han ble lei av å konstant ble slått tilbake? aldri komme noen vei?
Uansett, det var mission accomplished fra terhals sin side. Spilleren sluttet jo, er det ikke det spillet går ut på? Få motparten til å gi seg med halen mellom beina?

Eg sku jo ønske at det kunne komt litt bedre propaganda her på v1 da. Er liksom det som e litt gøy med spillet.

Kan jo gjera det enkelt og greit å sei at krigen komme til å vare lenge, men eg vil ha meir action!

Bra intervju forresten magic, når eg sitt og skriver dette no, gidd eg ikkje gå innpå den topicen så lat som eg e :cool:

Lat sa du? Skal vi danse? Eller skal jeg begynne å skille deg? :rolleyes:

Vel, kan ikke se at HVIB er nevnt et sted i det siste, og all kritikk går mot IB, så...

HVIB og IB er to stammer i ett, men fortsatt to stammer.

oh oh.

Sånn som "Den hellige treenighet"? Bare at dere er 2. LOL
Gimme a break, dere har pokker meg falt så lavt ned nå at dere er på kristendom nivå. Like tragisk either ways.

Skal jeg og magic dude regne ut hvor mange byer BOL har prøvd å ta vil vi ikke få plass. :p

For den faller ikke i samme katagori tilbake sant? doh

Mindre stammer betyr mindre byer å adle. :p

Og her har vi mattekunskaper på høyt nivå... :p

100vs100 er sikkert rettferdig for deg, men om det blir 50+50vs100 så vinner vel dere da, siden dere er 100 og "flest"? LOL


What? Når sa jeg at dere er større enn oss? :confused:
Du bruker samme argument igjen. Har du ikke noe annet? :-o

Som om at du ikke har brukt det samme argumentet sånn cirka like mange ganger som antall post du har skrevet i denne tråden da. doh

Lol.. Så dere bare lar de adle dere? :-o

Akkurat som dere lar seg adles også regner jeg med. Det går jo begge veier eller hur? ;-)


26 byer forskjell? :-o
Yeah, vi ble skikkelig banka der! Og på en måned! Det er bare sykt bra jobb av dere! :eek:

Vennligst stopp alle angrepene mot oss.. For om 79 år har dere adlet hele IB! :-D

79 år var vel å ta litt hardt i eller?

Om vi skal følge hardcore fakta med den derre såkalte linjære møkka moddelen som er så firkantet som ja, du er? :p
Så ville det ja, tatt 79 år.

Men en slik adlingskurve ville for det første ikke vært linjær, og for det andre ville den gått i været sånn cirkus halvveis. Så du kan kutte et par tiår der nuby :)

Fortsatt.. Kan ikke kalle det en utrolig prestasjon. Vi kriger på flere fronter, så syntes dere burde klart mer, men nei... Det klarer dere ikke dessverre.. :-o

Kan godt sette i gang en liten aksjon mot dere hvis det er ønsket.

Dere kriger på flere fronter?
hahaha not really. Dere har en stor front som brer seg fra sør til nord.

ib er halveis ferdig

Trenger du en saks for å klippe papiret IB slik at dem blir helt ferdig da eller?

Men når omtrent 40-50% av disse adlingene deres er gråbyer, og pluss/minus 10-15% er innadling, så er det vel ikke så mye å skryte av MD? Og av de prosentene som er igjen, så er det ikke mange fiende byer (BOL, RNG, H.F.O +) som blir tatt.. Helst n00be-spillere fra små shaitstammer..

Selv du ser vel at dere kommer til å gå tomme for gråbyer en gang ;-)

Jeg likte bedre IB før.. Tror ib funket bedre da.. Mener å huske dere tok flere fiendebyer enn gråbyer da ;-) Men seff.. da var vel ikke motstanderene ders like gode..

Har da ingenting å si hva dem adler så lenge dem vokser. Dem blir aldri adla ut så lenge dem går i pluss i byer. doh
Simple math


(oh yeah, jeg kjedet meg litt så følte for å falle ned på deres nivå igjen, bare for en ørliten halvtime) :-D
 

DeletedUser

Guest
Brann.. Lille sviker! Hvorfor siterte ikke du meg?:( eller var all fakta'en min real?:D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Brann.. Lille sviker! Hvorfor siterte ikke du meg?:( eller var all fakta'en min real?:D

Nei, den var like tapperaktig som alle de andres. :p


Samt det må legges til at jeg syntes forumets brukere har falt betraktlig i alder siden da jeg spilte....(kan fast bestemt huske at skalaen lå et par hakk høyere da) :)
 

DeletedUser

Guest
Du tar nok feil Brann.. Med mindre du spilte på.net.. Har spilt på verden 1 siden den startet - 4 månders pause... Så vet nok cr like mykkje som deg..

Men ikke så mye siden du er gammel pro..

Har hørt rykter for lenge siden at du spiller på baker klorin, er det rett ?
 

DeletedUser

Guest
innadling er sundt til en viss grad, for mye er ikke bra.

å? Det har da ingenting å si hvor mange gråbyer man adler. Opp til hver enkelt det. :p

Er ikke vits å argumentere imot deg brann.
Skal bare la deg synke ned på vårt nivå og holde deg nede :cool:
too bad for you... :eek:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Lol, dere er lame og høre på altså. En så off-topic diskusjon skal man lete lenge etter :eek:. Men nåvel, dere får fortsette og diskutere på deres nivå, her gidder jeg ikke kommentere mer. Virker mer som det er andre stammer som bestemmer hva IB skal og skal ikke gjøre. Still, lame :eek:
 

DeletedUser

Guest
Kenn, du er vel skuffet over at eg begynte på bol sin side?

Som leder over ib akkurat nå i krigen.
 

DeletedUser

Guest
Lol, dere er lame og høre på altså. En så off-topic diskusjon skal man lete lenge etter :eek:. Men nåvel, dere får fortsette og diskutere på deres nivå, her gidder jeg ikke kommentere mer. Virker mer som det er andre stammer som bestemmer hva IB skal og skal ikke gjøre. Still, lame :eek:

Helt enig! BOL sine dumme argumenter går igjen hele tiden. Eneste grunnen til at jeg gidder å skrive her er for å få meg en god latter. :p
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
takk det samme iskrem. vel kan vi komentere dumt ein gang i blant. men dei latterne eg har fått har eg fått fra deg. du trur du veit allt. men du skal nok ikkje snakke for høgt om kem som er kørka her ;) for den statestikken ruler du ^^ :D
 

DeletedUser

Guest
neh... Dette blir for dumt.

Til david:
081.jpg


Later...
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Du tar nok feil Brann.. Med mindre du spilte på.net.. Har spilt på verden 1 siden den startet - 4 månders pause... Så vet nok cr like mykkje som deg..

Men ikke så mye siden du er gammel pro..

Har hørt rykter for lenge siden at du spiller på baker klorin, er det rett ?

lol.
1) Les posten min x antall ganger til slik at du forstår hva som står der.
2) Du når meg ikke til tærene engang spillemessigt. :)


å? Det har da ingenting å si hvor mange gråbyer man adler. Opp til hver enkelt det. :p

Er ikke vits å argumentere imot deg brann.
Skal bare la deg synke ned på vårt nivå og holde deg nede :cool:
too bad for you... :eek:

Godt du har forstått en ting da....At det ikke går an å argumentere imot meg. For du vet, jeg har jo alltids rett ;)

Lol, dere er lame og høre på altså. En så off-topic diskusjon skal man lete lenge etter :eek:. Men nåvel, dere får fortsette og diskutere på deres nivå, her gidder jeg ikke kommentere mer. Virker mer som det er andre stammer som bestemmer hva IB skal og skal ikke gjøre. Still, lame :eek:

Og det er enda lamere å klage på noen som allerede klager på deg. :)


Helt enig! BOL sine dumme argumenter går igjen hele tiden. Eneste grunnen til at jeg gidder å skrive her er for å få meg en god latter. :p

For IB sine argumenter er sååå mye bedre (NOT). Eneste grunnen for at du ikke burde skrive her, er fordi det er null og niks mål og mening i det du skriver. Noe som sikkert har med alderen din å gjøre, for du kan vel neppe telle dine leveår på mer enn en ensifret tavle. :eek:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Brann, hvem tror du at du er? Kongen? Epic phail ;). Du er bare nabben min du. Now, shut it med dette crapet du spyr ut av deg. Dumme argumenter som er epic phail i forhold til alt som skjer hos IB =|.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Espen har idet minste gjort ting på den serveren her det er verdt og minnes.
Hvem er du kenn? Hva har du prestert?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, trist men sant så har kenn hjulpet ib med å få en fiende til å begynne^^

sorry kenn, men likte deg bedre før...
 

DeletedUser

Guest
Espen har idet minste gjort ting på den serveren her det er verdt og minnes.
Hvem er du kenn? Hva har du prestert?


Savner den tiden eg. For da var det skikkelig liv her på forumet :p
Han er ein av de som har prestert det best her på .no, etter min meining i alle fall.

MD: kossn står det til i ib om dagen da? :D
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp