topp 20 stammer/spillere.

DeletedUser

Guest
haha, tror du har tatt deg en cyberSHOT og to for mange. Jeg tipper du er typen til å nekte for at Bin Laden sto bak 9.11 , nekte for at nazistene hadde konsentrasjonsleirer og nekte for at Elvis er død men egentlig er høyst levende og spiller en konto i bol.

Vi flytter de to spillerene i BK, mao, vi VIL de skal miste byene i IB land. Byene blir ikke støttet og gis ingen oppmerksomhet når det kommer tog imot (så fremt det ikke kommer fra visse spillere, da sniper vi på pur f). Bol har en veldig stor front mot IB, og langs denne fronten så vinner vi stort. De gratisbyene ib får av BK, er ikke representativt for hvor hardt vi eiger IB når det kommer til frontkriging. Balle og drawde forblir i BK til de ikke lenger har en helt vanvittig plassering i forhold til resten av stammen. Jeg og glitter er RL venner med drawde og hadde nok ikke gjort dette om ikke han selv syntes det var en ok deal.

Wedum kontoen ble kicket, anmeldt og til slutt sperret pga vi fant ut av at det var en multikonto. Det er ikke lov i bol, og heller ikke lov på spillet.

At glitter er flink i propaganda er sant, men så diskuterer hun ikke akkurat med Mensa klubben. Hun poengterer fakta, korrigerer feil og understreker tåpeligheter ved dem hun diskuterer med. Jeg foreslår at den beste måten for deg til å få tatt de godt plantede bena dine utav salatbollen, er ved å ganske enkelt slette brukeren din her inne på forumet.

POOW
 

DeletedUser

Guest
haha, tror du har tatt deg en cyberSHOT og to for mange. Jeg tipper du er typen til å nekte for at Bin Laden sto bak 9.11 , nekte for at nazistene hadde konsentrasjonsleirer og nekte for at Elvis er død men egentlig er høyst levende og spiller en konto i bol.

Vi flytter de to spillerene i BK, mao, vi VIL de skal miste byene i IB land. Byene blir ikke støttet og gis ingen oppmerksomhet når det kommer tog imot (så fremt det ikke kommer fra visse spillere, da sniper vi på pur f). Bol har en veldig stor front mot IB, og langs denne fronten så vinner vi stort. De gratisbyene ib får av BK, er ikke representativt for hvor hardt vi eiger IB når det kommer til frontkriging. Balle og drawde forblir i BK til de ikke lenger har en helt vanvittig plassering i forhold til resten av stammen. Jeg og glitter er RL venner med drawde og hadde nok ikke gjort dette om ikke han selv syntes det var en ok deal.

Wedum kontoen ble kicket, anmeldt og til slutt sperret pga vi fant ut av at det var en multikonto. Det er ikke lov i bol, og heller ikke lov på spillet.

At glitter er flink i propaganda er sant, men så diskuterer hun ikke akkurat med Mensa klubben. Hun poengterer fakta, korrigerer feil og understreker tåpeligheter ved dem hun diskuterer med. Jeg foreslår at den beste måten for deg til å få tatt de godt plantede bena dine utav salatbollen, er ved å ganske enkelt slette brukeren din her inne på forumet.

POOW

Thoret

Jeg lever opp til å utfordre, og vil fortsette med det. Jeg synes jeg har fått mye ut av dette, og langt ifra tråkket i noen salat, men faktisk fått understreket ovenfor offentligheten hva jeg mener om politikken til Glitter og BOL.

Jeg tipper du er typen til å nekte for at Bin Laden sto bak 9.11 , nekte for at nazistene hadde konsentrasjonsleirer og nekte for at Elvis er død men egentlig er høyst levende og spiller en konto i bol.

Den må jeg faktisk le av, for det var en morsom beskrivelse :D


MVH Cyber
 

Acar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
alt jeg har å legge til i denne diskusjonen har jeg kopiert fra signaturen til Thoret :

Arguing online is like taken part in the special olympics.....
even if you do win, your still reta**ed


Artig :)
 

DeletedUser

Guest
vel.. etter det eg har sett så er vel IB den mest hatet stammen på verden 1?:D og BOL den mest elsket:confused:
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Nei sier du det, hva er vel ikke å elske med en stamme hvor folk ikke vet hvem hverandre er? Jeg møtte en i ib IRL og jeg fortalte at jeg drev og adlet møkket ut av Elifix, og han ante ikke at ib hadde en spiller som het elifix engang, og han har spilt i ib i godt over et år, det sier litt om samholdet må jeg si!

Dessuten får man jo sånne fine overraskelser som at ib-spillerne sletter kontoene sine ut av ingenting. Den jeg husker best var når lisemarie tok 2 byer av meg, så tok jeg dem tilbake, og så hadde jeg et tog mot en av byene hennes som jeg hadde tømt. Plutselig adlet jeg en barbarby :confused:
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
om jeg sier hva han heter sier vel ikke det noen i ib noen ting i og med at dere ikke kjenner hverandre :p
 

DeletedUser

Guest
alt jeg har å legge til i denne diskusjonen har jeg kopiert fra signaturen til Thoret :

Arguing online is like taken part in the special olympics.....
even if you do win, your still reta**ed


Artig :)

Så alle på internett er handikappa? Godt å vite, altså.
 

DeletedUser

Guest
vel siden denne tråden er grå nå, så er det på tide med en ny update!:D


topp 20 stammer:

1: IB
2: BOL
3: RNG
4: HVIB
5: viking
6: H.F.O
7; S-E
8: K102NY
9: KG
10: Olymp
11: K103NY
12: S-E-A
13: VoN!
14: VK-B
15: S-E-W
16: BoB
17: B-I-W
18: Delta
19: K105NY
20: VK-A


topp 20 spillere:

1: Terhals
2: michaelh3877
3: magic dude
4: Balle Klorin
5: Eurosis
6: Kathoga
7: Theodoric
8: dannemann
9: Oddybear
10: lowenan
11: Divedude
12: hellspawn
13: sippsupp
14: htjostheim
15: Fredrik4
16: belling
17: hadenmann
18: Pitchoun
19: Teacher
20: Drawde
 

DeletedUser

Guest
1: IB - god stamme, men kommer nok nedover:)
2: BOL - god opphenting og ligger nå bare 50 mill ifra IB
3: RNG - byttet navn fra JCs, og tror det hjalp:)
4: HVIB - going down... bare 100 mill nå.
5: viking - IB sin rek stamme... nei uff..
6: H.F.O - :) min stamme, ekke mere å si
7; S-E - grei på sin måte, men svær fam!
8: K102NY - grei på sin måte, men svær fam!
9: KG - UnderDogsene som gikk ifra HVIB, endo en grunn for at HVIB vil gå nedover. Har trua på denne stammen
10: Olymp - gikk imot S-E, etter det begynte de på IB sin side, noe de ikke skulle ha gjort. se på den nå.
11: K103NY - understammen til k102ny
12: S-E-A - massive rek stammen til S-E
13: VoN! - har komt igjen her, får håpe at dem ikke faller igjen nå..
14: VK-B - Vk sin rek stamme...
15: S-E-W - Understammen til S-E
16: BoB - har aldrig hørt noe serlig om disse, men har noen gode spillere der.
17: B-I-W - ?
18: Delta - noob stamme som ENDELIG har kommet på topp 20?
19: K105NY - Understammen til K102ny.
20: VK-A - Massive rek stammen til VIKING...


topp 20 spillere:

1: Terhals - gråby hore!
2: michaelh3877 - når vokste denne så mye?
3: magic dude - mat!, god spiller med siiiiiiiik OD-A
4: Balle Klorin - opp og ned, ekke mere å si
5: Eurosis - god på sine måter
6: Kathoga - ?
7: Theodoric - hørt en god del om han
8: dannemann - por BOL spiller!
9: Oddybear - HVIB gråbyhore
10: lowenan - ?
11: Divedude - ?
12: hellspawn - ekstremt god spiller.
13: sippsupp - skal være god
14: htjostheim - god spiller
15: Fredrik4 - ?
16: belling - ny her?
17: hadenmann - tw 1 champion, skal ha creds for det!:D
18: Pitchoun - pro
19: Teacher - lærer?
20: Drawde - siik def fyr. 9/10 med def byer?
 

DeletedUser

Guest
1: IB
Forsatt på 1 plass

2: BOL
ingen komentar

3: RNG
ingen komentar

4: HVIB
ingen komentar

5: viking
noobs

6: H.F.O
flinke spillere

7; S-E
Morsome karer

8: K102NY
<3

9: KG
ukjent:confused:

10: Olymp
ingen komentar

11: K103NY
<3

12: S-E-A
under stammen til S-E

13: VoN!
ingen komentar

14: VK-B
noobs

15: S-E-W
en til under stammen til S-E

16: BoB
ingen komentar

17: B-I-W
noobs

18: Delta
ingen komentar

19: K105NY
<3

20: VK-A
 

DeletedUser

Guest
hehe:p merket det eg og!:p ingen komentar på halvparten av stammene!:eek:
 

DeletedUser

Guest
1: IB
Sammen med KG vant faktisk Ib statestikkene mot BOL forgje uke. Dette tyder vel på at en ny opptur er på vei ;) Stå på folkens :)

2: BOL
Joda, dere klarer dere fint, men personlig synes jeg at dere har fått litt mer motstand den siste tida^^

3: RNG
:confused:

4: HVIB
Jeg er ivrig på å ble kvitt daukjøttet i stammen slik at de blir en mer sammenkjørt gjeng ;)

5: viking
hmmm

6: H.F.O
Joda, bevist ovenfor meg nok en gang at det er en sammenkjørt gjeng. Synd de fleste av medlemmene er dårlige på clusteroppbygging^^

7; S-E
N00bs:cool:

8: K102NY
Fail

9: KG
<3

10: Olymp
Desverre er stammen jeg hadde tro på på vei ned :(
 
Topp