Renegade90 – ”den fredløse hevneren”

DeletedUser

Guest
Syns nå det var litt merkelig at han ikke svarte på om han fikk sparken. Dersom han ikke fikk det ville det vel ikke vært noe stort poeng å sette munnkurv på han på det... :eek:

Jeg er kjøpt og betalt.
Derfor blir intervjuet slikt.

-Munnkurv
-Kjøpt og betalt
-Oppmerksomhetssyk
-Sjølgod
-Dust og ubrukelig
-Korrupt
-Latterlig og falsk.

Renegade brukte derfor sine siste ord på å gi alle noe verdiløst skrap og shanks82 er ikke en mann verdig til å være intervjuer på v2.
Utsetting,utsetting og utsetting.

v2 er en gravlagt mellom AriCa og -Rome-
Når skal dere starte å dolke OliCo i ryggen.
Vent å se hva som vil skje.

Shanks: jeg har hatt respekt for deg tidligere, men du har bevist at du ikke er brukbar til din posisjon.

Du lukter vondt.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
Syns nå det var litt merkelig at han ikke svarte på om han fikk sparken. Dersom han ikke fikk det ville det vel ikke vært noe stort poeng å sette munnkurv på han på det... :eek:



Du lukter vondt.

Munnkurv, vil si, ikke prate om moderingsarbeid.
Og hadde jeg fått sparken hadde det vært ute for lengst.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet ikke hvor jeg skal starte :D Er alt i dårlig humør så burde ikke si så mye. Hmm, ellers har vel en del allerede blitt sagt. Fikk i grunn ikke bekreftet noe nytt. Men, men… Det var i hvert fall litt av en måte å helle bensin på bålet.

Kan vel si som så at dette er første gang jeg er enig i Shanks og Soppy samtidig! Til den grad det er mulig å være enig i vedkommende som stiller spørsmålene. Det vil nok bli lenge igjen til noe slikt skjer igjen. Så kanskje den biten med ”fredløse krigeren” eller hva det nå enn var. Har noe for seg. Samler tidligere fiender :eek:

*Prøver på et smil rundt denne elendigheten*

- Tobben
 

DeletedUser

Guest
*sletter innlegget mitt*

- fordi jeg fant ut at de fleste av dere er mer patetiske enn jeg trodde
 
Reaksjonspoeng
3
Skrev 20 linjer med prat om hvor tåpelig dette var av renegade, før jeg fant ut at det ikke var noe av det som hang på greip, rett og slett fordi jeg ble litt sint av så mye rart og alt sammen skulle inn i en setning :eek:

Men anywayz... bah... Veldig lett å være tøff i kjeften på nettet, skal vi konkludere med det? det synes jeg.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
et litt merkelig intervju dette. Shanks gjør en hedelig jobb, men R90 gir ikke meg mye og bli klok på. men det kom jo fram noe nytt her. jeg ante jo ikke f.eks. at det var R90 som sparket den steinen som gjorde at ELITE falt. og den spøken om World Life..... den må jo være nettopp det.
og sett ut i fra noen innlegg som TC har kommet med, både her og i andre forum, synes jeg det er rart at R90 og TC skulle være de som trekker i trådene slik at alle i V2 spreller slik som de vil.
uansett er det jo TC som bør vært intervjuet slik at vi hadde fått noen fornuftige svar på spørsmålene.
 

DeletedUser

Guest
Ja, det var R90 som gjorde det. Hadde ikke noe med at glitter var lei elns. og at det ikke var noe Elite uten glitter.. Neida.

[/irony]
 

DeletedUser

Guest
En ting skal du ha Renegade...
Du har gitt mange TW-spillere en god latter :)
 

DeletedUser

Guest
Hvor en del her, hvor jeg har blitt nevnt. Stemmer, men ikke alt...

Mine motiv med å lage splittelse med til da jeg ga meg ( inneværende Allierte ). Stemmer ikke.

Den forakten jeg fikk for dem, som gjorde at jeg sluttet. Stod de ene og alene for selv.

Jeg forakter mennesker som utnytter sin Ledertrøye til å undertrykke andre.!. Enkelt og greit.!.

Jeg forakter også mennesker som ikke fullfører sitt diplomatiske ståsted, til tross for andres meninger.

Jeg forakter spillere som utgir seg for å være andre enn den de er: Altså Mosa- Kahi, eller hva han nå heter., som spiller som en kvinne. ( men det kan vel være fordi hele livsstilen hans er kvinnelig.) Han som nå spiller på Mimma profilen, den som smisker med Aliancens Leder, og hvor Alliancens Leder lar seg manipulere, til å tilbakeholde viktige elementer for de andre såkalt Allierte.

KaHi, som jeg syntes så synd på fordi han var under Heavy angrep fra Elite. Er vel den værste synderen av de alle, så han fortjente vel de angrepene han fikk.

Kalle meg motstander av Alliancen, fordi jeg var uenig i metodene demmes, jeg kalte de akkurat det de er: Stalinistiske...

Og jeg sier som Brett - I Gone with the wind: Frankly my dear, I don`t Give a dam.

Jeg er ferdig med TW, og vender tilbake til virkeligheten.

---------
Det som stemmer er at vi til sammen til mange spioner.

Og som Mimma sa til meg en gang: Jeg er blitt syk i hodet og paranoid. Ja... riktig. Jeg er Paranoid, alltid vært og vil alltid være. Men det har holdt meg i live mer enn en gang.. Ikke minst har det holdt stammemedlemme jeg spilte med i live mer enn en gang.

Jeg forherliger Lojalitet, og jeg avsluttet kontoen og spillet mitt fordi: Jeg nekter å gå tilbake på mine løfter.

Selv om dere andre gjør det over en lav sko...

---------

Personlig vil jeg si:

Det var ikke mer å oppnå i spillet.!.

Alle mine personlige mål var oppnådd. Hadde ingen flere ambisjoner om å erobre flere byer eller terretorium. Faktumet var at jeg var på vei til å slutte. Da det kom kvalme fra -rome- om Claiming av kontinenter. Anført av Mimma. Aka, Trond, Mosa-Kahi, eller hva han/hun heter eller er. Kan rett og slett ikke fordra slike Transvesistiske utsagn, og det minner mer om Tyrani og terror, fremfor ærefull opptreden.

- Så for alle som tror de er i The Alliance.....

Dere er det på NÅDE, jeg går heller av som Martyr, fremfor å la meg diktere eller kontrollere.

-----

Mer om den saken, hvorfor og hvordan.... Og beviser for -rome- og AriCas oppførsel siden Elites Fall, kommer senere i et annet forum.

-----
God Natt spillere... X-Spillere....

V2 var en mye mer artig verden da Disa E og Elite var til, for da hadde man motstandere utad. Noe å jobbe med.

Mine mål, var å fjerne dem. Når de ble borte, var jobben min over.

-
Så for de som tror de kjenner meg. Ta dere en tur i tenkeboksen. Dere kjenner meg ikke.!.

Ja, R90 og jeg har hatt mye med hverandre å gjøre, avslørt mange rottereir, og funnet mange spillere som har overlevert opplysninger til rivalene, for å selv bli fredet. De som vil kjøpe seg poppulisme for opplysninger. De som bruker Ussel taktikk.

Men, når det er sagt: Den aller, aller beste spilleren, EVER på TribalWars.no... har gjort det eneste rette, noe jeg også gjør: Lagt opp.

Det er ingen ringere enn: larsal V2-V3 - og orginalen til Lucky Luciano-V4.

---- Han kunne spillet, og han NEKTET å spille med svikere og info fra andre. Det var TW.no mest ærefulle spiller jeg noen sinne hadde gleden av å bli kjent med. -----

--- Orker ikke gå inn på hvor jeg blir feiltolket her R90, men noen små-feil er det. ---- Også Shanks82 sin tolkning, da han selv sitter som leder for The Alliance, og ansees som innhabil i hva han måtte synes.

Artig lesestoff,... Som en klok mann alltid sa: Ingen røyk, uten Ild.!
 

Mosa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Hvor en del her, hvor jeg har blitt nevnt. Stemmer, men ikke alt...

Mine motiv med å lage splittelse med til da jeg ga meg ( inneværende Allierte ). Stemmer ikke.

Den forakten jeg fikk for dem, som gjorde at jeg sluttet. Stod de ene og alene for selv.

Jeg forakter mennesker som utnytter sin Ledertrøye til å undertrykke andre.!. Enkelt og greit.!.

Jeg forakter også mennesker som ikke fullfører sitt diplomatiske ståsted, til tross for andres meninger.

Jeg forakter spillere som utgir seg for å være andre enn den de er: Altså Mosa- Kahi, eller hva han nå heter., som spiller som en kvinne. ( men det kan vel være fordi hele livsstilen hans er kvinnelig.) Han som nå spiller på Mimma profilen, den som smisker med Aliancens Leder, og hvor Alliancens Leder lar seg manipulere, til å tilbakeholde viktige elementer for de andre såkalt Allierte.

KaHi, som jeg syntes så synd på fordi han var under Heavy angrep fra Elite. Er vel den værste synderen av de alle, så han fortjente vel de angrepene han fikk.

Kalle meg motstander av Alliancen, fordi jeg var uenig i metodene demmes, jeg kalte de akkurat det de er: Stalinistiske...

Og jeg sier som Brett - I Gone with the wind: Frankly my dear, I don`t Give a dam.

Jeg er ferdig med TW, og vender tilbake til virkeligheten.

---------
Det som stemmer er at vi til sammen til mange spioner.

Og som Mimma sa til meg en gang: Jeg er blitt syk i hodet og paranoid. Ja... riktig. Jeg er Paranoid, alltid vært og vil alltid være. Men det har holdt meg i live mer enn en gang.. Ikke minst har det holdt stammemedlemme jeg spilte med i live mer enn en gang.

Jeg forherliger Lojalitet, og jeg avsluttet kontoen og spillet mitt fordi: Jeg nekter å gå tilbake på mine løfter.

Selv om dere andre gjør det over en lav sko...

---------

Personlig vil jeg si:

Det var ikke mer å oppnå i spillet.!.

Alle mine personlige mål var oppnådd. Hadde ingen flere ambisjoner om å erobre flere byer eller terretorium. Faktumet var at jeg var på vei til å slutte. Da det kom kvalme fra -rome- om Claiming av kontinenter. Anført av Mimma. Aka, Trond, Mosa-Kahi, eller hva han/hun heter eller er. Kan rett og slett ikke fordra slike Transvesistiske utsagn, og det minner mer om Tyrani og terror, fremfor ærefull opptreden.

- Så for alle som tror de er i The Alliance.....

Dere er det på NÅDE, jeg går heller av som Martyr, fremfor å la meg diktere eller kontrollere.

-----

Mer om den saken, hvorfor og hvordan.... Og beviser for -rome- og AriCas oppførsel siden Elites Fall, kommer senere i et annet forum.

-----
God Natt spillere... X-Spillere....

V2 var en mye mer artig verden da Disa E og Elite var til, for da hadde man motstandere utad. Noe å jobbe med.

Mine mål, var å fjerne dem. Når de ble borte, var jobben min over.

-
Så for de som tror de kjenner meg. Ta dere en tur i tenkeboksen. Dere kjenner meg ikke.!.

Ja, R90 og jeg har hatt mye med hverandre å gjøre, avslørt mange rottereir, og funnet mange spillere som har overlevert opplysninger til rivalene, for å selv bli fredet. De som vil kjøpe seg poppulisme for opplysninger. De som bruker Ussel taktikk.

Men, når det er sagt: Den aller, aller beste spilleren, EVER på TribalWars.no... har gjort det eneste rette, noe jeg også gjør: Lagt opp.

Det er ingen ringere enn: larsal V2-V3 - og orginalen til Lucky Luciano-V4.

---- Han kunne spillet, og han NEKTET å spille med svikere og info fra andre. Det var TW.no mest ærefulle spiller jeg noen sinne hadde gleden av å bli kjent med. -----

--- Orker ikke gå inn på hvor jeg blir feiltolket her R90, men noen små-feil er det. ---- Også Shanks82 sin tolkning, da han selv sitter som leder for The Alliance, og ansees som innhabil i hva han måtte synes.

Artig lesestoff,... Som en klok mann alltid sa: Ingen røyk, uten Ild.!


Tror det jeg har sagt før bare understreker det jeg har sagt om deg. Og alle har jo sett det mister TC, men galskapen skal du få for deg selv. Du har glemt en viktig detalj oppi dette spillet, og det er at det et et spill og det er noe du og den andre raringen her har helt glemt.

Blir oppriktlig lei meg når jeg forstår at du som er en voksen mann ikke har skjønt at det er et spill:( Men det er vel ikke så lett når du tar med RL i spillet og omvendt.

Men ønsker deg masse lykke til i RL TC og håper du får orden på det.
 
Topp