Lenge leve ærligheten? (Eller nei?)

DeletedUser

Guest
Dette står det respekt av. Søker hjelp på forumet med en "fake lek" for å ta ut en fyr :D
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
jeg er litt splittet i denne saken. på mange måter så har jeg full forståelse for at de ville ha Brann vekk fra kartet.
han er jo en mann som kan finne på det utroligste og er en høyst uberegnelig nabo. men han er en spiller som det er bedre og ha med seg, en mot seg.
Brann er en svært farlig fiende, og nå er han "a man on a mission".
fortsettelsen av denne historien kan bli svært morsom og følge med på.
så nå henter jeg popcorn og Cola, benker meg forran dataen og følger spent med.

og nei, det er i mine øyne like smart og prøve på og ta ut Brann alene som det er og leie en katolsk prest som barnevakt.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er ikke dette bare en del av spillet? Mener å huske en tråd hvor du annonserer din ankomst til V5 og dermed tiltrekker deg all mulig oppmerksomhet, den oppmerksomheten fører selvsagt med seg sitt...
At du velger å stå alene (stammeløs) er ditt valg, TW er et lag arbeid så ingen grunn til å sutre over at en stamme går mot deg med allierte (felles inntresse)

Stammefrender bør komme foran PA noe det ser ut til å ha gjort i dette tilfellet :)

Men lykke til videre og husk å ta litt mindre biter neste gang...
 

DeletedUser

Guest
Føler ikke jeg oppfattet deg feil. Føler du uttrykte deg feil...

Ikke ble lagt ut? Are kommer jo her og sier at den akkurat ble det..., samt at jeg mener jeg har en fjerde part som også kan bekrefte dette.

Still. At du eller andre i b-g ikke sjekka hvor lord sayver lå, når jeg selv uttrykte ganske klart at jeg ville adle han. Så er det pokker meg ikke min feil at INGEN av dere sier ifra til meg. Jeg fikk inntrykk av at det var greit, ettersom jeg bare fikk positive tilbakemeldinger på det.

Men du kan vite at du selv aldri har uttrykt noe imot at jeg kan adle han. Så slutt med denne cover up greiene og bare innrøm at du er en uærlig spiller og person.



Netopp. Han la det ut på forumet. Så de løgnene dine på forumet her arcon, kan du gå et annet sted å loke med.

Når dette er sagt så kommer jeg ikke til å svare noe mer i dag ettersom jeg ikke kommer til å være pålogga for resten av dagen.

Are bekreftet jo akkurat det jeg sa, skypesamtalen ble ikke lagt ut, men en post der det sto at dere var PA og du skulle adle Lord savyer:

Bestefar B den 30.03. klokken 23:19 Siter Rediger Slett Har sat en personlig alliance op med Wash Me

Han er med på at angribe BNP som er i området

han går desuden after at adle Lord sayver - så bliver du glad ikke handsome ? :)

EDIT: Når det gjelder hvem du skulle adle kom jeg med forslag. Noe jeg ikke skjønner er hvorfor du forventer at vi skal godkjenne dine claims? Du er ikke i vår stamme, IAP eller alliert. Du blir derfor i det omfanget sett på som en helt vanlig spiller. Men vi visste at du var en god oppstarter og at du raskt kunne tatt mange byer i området. Dette så vi på som en stor trussel. Og aksjonerte derfor. Ganske logisk egentlig.
 
Sist redigert av en moderator:

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
a) Du har da relasjoner til L-13? Er det ikke der du har konto ;)? Og at vi var den eneste stammen som faktisk faket deg er vel tilfeldigheter Espen? Vi tenkte bare for å hjelpe B-G med å fake deg, ettersom du ville ha litt action og at det var for lett. Tydligvis ble det for vanskelig for deg, og du måtte kapitulerer, face it Espen, du tapte. Sikker på at du har skaffet deg en kjempe konto, som du heeeeelt sikkert vil knuse alle med.

Jeg har ingen konto per dags dato, men kommer nok til å få en. Allerede fått flere tilbud. ;) Så nei, har ingen relasjoner til L-13 per dags dato, annet enn at jeg har fått en god tone med RV.
Det at jeg sa at det var for lett var jo kun pure ironi og det vet du utmerket godt. Desssuten er det lite kan gjøre når man får 5 adelsnuke inc på den ene byen du har som (tilfeldigvis...) er off.


b) Ehh,

Der har du mine uttalelser på skype Espen, fordi jeg som diplomat i Rawr! ikke ville være med på å gå imot B-G & SUN, så er vi også dine fiender? Tjaaa, latterlig. Og når du blokker meg på skype for dette Espen, så kan du kose deg på v5 :) Du er en god spiller, men ikke ta deg vann over hode :rolleyes:

Nei, tenkte mer generelt sett på alle dine kommentarer. Disse er få av de kommentarene som kommer lysere ut fra din side......


Bare sånn at du vet det så var det nesten ingen andre enn B-g, SUN og Rawr som sendte fakes, og det var ikke pga at de hadde lest forumet her...

Er vel tanken som teller...?
Og nei, dere var ikke de eneste, men var heller ikke langt ifra det heller.....



jeg er litt splittet i denne saken. på mange måter så har jeg full forståelse for at de ville ha Brann vekk fra kartet.
han er jo en mann som kan finne på det utroligste og er en høyst uberegnelig nabo. men han er en spiller som det er bedre og ha med seg, en mot seg.
Brann er en svært farlig fiende, og nå er han "a man on a mission".
fortsettelsen av denne historien kan bli svært morsom og følge med på.
så nå henter jeg popcorn og Cola, benker meg forran dataen og følger spent med.

og nei, det er i mine øyne like smart og prøve på og ta ut Brann alene som det er og leie en katolsk prest som barnevakt.

Jeg står alltid bak det jeg sier. Og har sagt til dem tidligere (kan finne sitater om du så absolutt vil ha det også) at om jeg noen gang hadde gått imot dem så ville jeg gitt dem flere dagers...til en ukes varsel. Samt jeg hadde offentliggjort det på forumet her at jeg hadde gått imot dem....

Ingen som tør 1vs1 her...




Are bekreftet jo akkurat det jeg sa, skypesamtalen ble ikke lagt ut, men en post der det sto at dere var PA og du skulle adle Lord savyer:

Yeah yeah. Vi har fortsatt snakket om han flere ganger. Jeg har sagt til deg at jeg adler han, og du har ikke sagt noe imot meg.

EDIT: Når det gjelder hvem du skulle adle kom jeg med forslag. Noe jeg ikke skjønner er hvorfor du forventer at vi skal godkjenne dine claims? Du er ikke i vår stamme, IAP eller alliert. Du blir derfor i det omfanget sett på som en helt vanlig spiller. Men vi visste at du var en god oppstarter og at du raskt kunne tatt mange byer i området. Dette så vi på som en stor trussel. Og aksjonerte derfor. Ganske logisk egentlig.

Du vet like godt som meg at jeg og så og si samtlige rundt her så på hverandre som allierte (PA's) så det der er pure bullshit. Om dere ikke hadde gitt inntrykk for dette hadde jeg nuka bort deg og 176-176 og 2 til lenge før dette skjedde...
 

DeletedUser

Guest
Og du begynner på det samme igjen. Som sagt flere ganger trodde jeg at du hadde skjønt at vi ikke ville h adling i vårt område. Derfor skulle det ikke være noen grunn til å sjekke opp den du da sa du ville adle.

Det visste jeg ikke nei, jeg har adri sett på deg som PA. Og har heller ikke blitt informert om andres PA med deg.

Ser ikke hva det har med saken å gjøre, men det kunne du sikkert gjort.
 

DeletedUser

Guest
Jeg står alltid bak det jeg sier. Og har sagt til dem tidligere (kan finne sitater om du så absolutt vil ha det også) at om jeg noen gang hadde gått imot dem så ville jeg gitt dem flere dagers...til en ukes varsel. Samt jeg hadde offentliggjort det på forumet her at jeg hadde gått imot dem....

Ingen som tør 1vs1 her...

Trodde du viste at .no er gjeng backstabbing bitches ;)
 

DeletedUser

Guest
Vet ikke hvem som er dumme her? Tror ihvertfall det ikke er lurt å få en så god spiller i mot seg. En kan ennå starte og bli ganske stor.
 

DeletedUser

Guest
Brann du FIKK byen min fordi jeg slutta, så hvorfor du står å sier at du skulle cleare meg å sånn, lol?
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Den kan jeg og skrive under på, jeg var tilfeldigvis dualen din da du sa at han bygget opp byen for deg.
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tja, å sette noe i produksjon før en setter kontoen på slett?
Om det var det som skjedde da. :)
 

DeletedUser

Guest
Satte den ikke på slett, jeg bygde den opp, og lot han adle den, så satt jeg den på slett.
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ja, hva vet vel jeg? Lurer på hvorfor han ikke fortalte meg slike ting i grunn.

Fikk kun vite at du bygget opp byen og at han hadde "claimet" den hos b-g. :)
 

DeletedUser

Guest
Om dette spillet hadde vært tiltenkt at man kun skulle slåss "mano y mano" hadde ikke dette med stammer eksistert, så enkelt er det. Er ikke noe i veien for 1 mot 1 kamper, men da bør det være avtalt på forhånd, og på et tidspunkt da man kan ses på som likeverdige. Wash me (selv om han endret mening visstnok senere) hadde ingen intensjoner om og "varlse" vår spiller Goyakleh om sine adlingsplaner - og jeg så derfoir heller ingen grunn til og "varsle" Wash Me tilbake om min plan om og retaliere.

Når det gjelder dette med "svik" ovenfor PA, så må jeg si at personlig ser jeg ikke noe i veien med det - men inntil en viss grense. Stamme (bør) kommer fremfor PA. Om man setter PA'ene sine fremfor stammen så kan man forlate stammen man er i og starte en stamme med den/de. Jeg tror at PA er i manges øyne (og definitivt i mine egne) mer et samarbeid du inngår med 1 (eller fler) i området ditt for og skape kontroll der, ikke nødvendigvis tiltenkt at dette skal være "for evig & alltid". (Finnes jo også den PA-delen der man forsvarer/beskytter mindre spillere, men det er vel mer da et "enveis-system" og for syns skyld enn hva det har av praktisk nytteverdi om man ser på "likhet" for partene).

At noen av involverte parter som angrep Wash Me var av hans egne PA'er er nok mer et resultat av at stammen hadde et oppdrag og de på vegne av stammen var tildelt/funnet som de best kvalifiserte til og løse dette. At det da skal skape ramaskrik uten like finner jeg nesten litt merkelig skal jeg være helt ærlig.

At det på toppen av det hele skal hauses opp til de grader at det her var et samarbeid mellom 2 stammer: SO WHAT??? Det er da vitterlig ikke uvanlig at slike ting skjer senere i spillet - det er bare ikke så vanlig at det blir foretatt i begynnelsen på denne måten, det er det hele.

Og for de som synes det er lavmål osv og benytte forumet her ute til dette i tillegg vil jeg minne dere på at dette er ikke bare et forum for spam og off-topic tråder, men det heter faktisk politikk og propaganda. I enhver krigføring er P & P en del av spillet, være seg etteretning (skaffet til veie ofte av spioner/TW-stats & andre hjelpemidler), diplomati, spre desinformasjon for og forvirre fienden etc. Det er jo nettopp av grunner som dette dette forumet er ment og brukes - (henviser til ryktebørs og topp 20 stammer analyser etc). For de oppvakte og begavede menneskene som bruker dette forumet hadde det vørt mye bedre om man faktisk brukte det til det fulle - vi ser jo også hvor engasjerende disse trådene er og aktiviteten som har vært i de (for det takker jeg både Wash Me og 176-176 enten jeg er enig eller uenig i hva de poster inni trådene...)


Off topic: Om det er så mange der ute som mener slike ting er feigt osv, husk på dette om det skulle dukke opp en avstemming over settings på en evt V6 og stem for små stammer og ikke mulighet til og støtte utenfor stammen. Så blir det kanskje ennå mer spennende verdener :cool:
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Om dette spillet hadde vært tiltenkt at man kun skulle slåss "mano y mano" hadde ikke dette med stammer eksistert, så enkelt er det. Er ikke noe i veien for 1 mot 1 kamper, men da bør det være avtalt på forhånd, og på et tidspunkt da man kan ses på som likeverdige. Wash me (selv om han endret mening visstnok senere) hadde ingen intensjoner om og "varlse" vår spiller Goyakleh om sine adlingsplaner - og jeg så derfoir heller ingen grunn til og "varsle" Wash Me tilbake om min plan om og retaliere.

Når det gjelder dette med "svik" ovenfor PA, så må jeg si at personlig ser jeg ikke noe i veien med det - men inntil en viss grense. Stamme (bør) kommer fremfor PA. Om man setter PA'ene sine fremfor stammen så kan man forlate stammen man er i og starte en stamme med den/de. Jeg tror at PA er i manges øyne (og definitivt i mine egne) mer et samarbeid du inngår med 1 (eller fler) i området ditt for og skape kontroll der, ikke nødvendigvis tiltenkt at dette skal være "for evig & alltid". (Finnes jo også den PA-delen der man forsvarer/beskytter mindre spillere, men det er vel mer da et "enveis-system" og for syns skyld enn hva det har av praktisk nytteverdi om man ser på "likhet" for partene).

At noen av involverte parter som angrep Wash Me var av hans egne PA'er er nok mer et resultat av at stammen hadde et oppdrag og de på vegne av stammen var tildelt/funnet som de best kvalifiserte til og løse dette. At det da skal skape ramaskrik uten like finner jeg nesten litt merkelig skal jeg være helt ærlig.

At det på toppen av det hele skal hauses opp til de grader at det her var et samarbeid mellom 2 stammer: SO WHAT??? Det er da vitterlig ikke uvanlig at slike ting skjer senere i spillet - det er bare ikke så vanlig at det blir foretatt i begynnelsen på denne måten, det er det hele.

Og for de som synes det er lavmål osv og benytte forumet her ute til dette i tillegg vil jeg minne dere på at dette er ikke bare et forum for spam og off-topic tråder, men det heter faktisk politikk og propaganda. I enhver krigføring er P & P en del av spillet, være seg etteretning (skaffet til veie ofte av spioner/TW-stats & andre hjelpemidler), diplomati, spre desinformasjon for og forvirre fienden etc. Det er jo nettopp av grunner som dette dette forumet er ment og brukes - (henviser til ryktebørs og topp 20 stammer analyser etc). For de oppvakte og begavede menneskene som bruker dette forumet hadde det vørt mye bedre om man faktisk brukte det til det fulle - vi ser jo også hvor engasjerende disse trådene er og aktiviteten som har vært i de (for det takker jeg både Wash Me og 176-176 enten jeg er enig eller uenig i hva de poster inni trådene...)


Off topic: Om det er så mange der ute som mener slike ting er feigt osv, husk på dette om det skulle dukke opp en avstemming over settings på en evt V6 og stem for små stammer og ikke mulighet til og støtte utenfor stammen. Så blir det kanskje ennå mer spennende verdener :cool:

...så det du mener er at det på mange måter er helt okay at en av dine fortrolige får hele TW med på og sende fakes på deg, mens han stille og rolig adler deg vekk??på grunn av at det er en del av spillet.
og du hadde ikke blitt sur i etterkant på grunn av det...??
da har du en evne til og snu det andre kinnet til som til og med Jesus ville ha misunt deg.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
...så det du mener er at det på mange måter er helt okay at en av dine fortrolige får hele TW med på og sende fakes på deg, mens han stille og rolig adler deg vekk??på grunn av at det er en del av spillet.
og du hadde ikke blitt sur i etterkant på grunn av det...??
da har du en evne til og snu det andre kinnet til som til og med Jesus ville ha misunt deg.

Er klart man kan bli skuffet osv. Men må huske på at det er et spill. Personlig synes jeg det var et litt artig påfunn.
En annen ting er at det er rart det skal bli så mye ståhei bare for at en profilert spiller går på huet ut som flere tusen andre før ham har gjort uten at det rulles ut med sutring i fra øst og vest. Greit å være dårlig taper (er det selv) men også greit å bruke sunn fornuft.. Regner med at de som kjører solo og ryker ut finner ut at det er greit å være med på et lag ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Det triste her er at folk faktisk faket personen grunnet en forumpost.

"aktivitetstest", djeez. Hvor lett noen lar seg manipulere. Jeg gremmes....



At noen tar ut brann er vel i grunn logisk. PA eller ei. Er da ingen kontrakt festet ved dette ved en liten tåpelig avtale per post?
 
Topp