Verden 5 - Milepæler

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Gratulere:D

Men må si at det hadde vært mye mye mer imponerende hvis han ikke hadde internadla så mye.
 

DeletedUser

Guest
Noen må da internadle også? Kan ikke la byene gå til andre
 

DeletedUser

Guest
Selfølgelig må noen internadle. Men RV mister masse respekt pga det. Mye fordi han også leder stammen.
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
du kan ikk kommentere sånt hvis du ikk vet bakgrunnen for internadlingen:p

Disse spillerne har sluttet, hva skal man da gjøre? la de stå der og bli tatt av andre? Hvis du ser på byene så er RV nærmeste fra stammen, da tar han seff dem.


jeg kan ikk forestille meg at du ville sagt nei til å ta en by fra en i din egen stamme som slutter. Da vil jeg isåfall kalle deg dum...:D

Og at du mister respekten for han pga dette... javel... er vel det eneste jeg har og si til det...:p

ALexi lalas
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
du kan ikk kommentere sånt hvis du ikk vet bakgrunnen for internadlingen:p

Disse spillerne har sluttet, hva skal man da gjøre? la de stå der og bli tatt av andre? Hvis du ser på byene så er RV nærmeste fra stammen, da tar han seff dem.


jeg kan ikk forestille meg at du ville sagt nei til å ta en by fra en i din egen stamme som slutter. Da vil jeg isåfall kalle deg dum...:D

Og at du mister respekten for han pga dette... javel... er vel det eneste jeg har og si til det...:p

ALexi lalas

Å miste respekten er jeg enig at blir feil å si, men det gir snarere en forståelse av den store fremgangen i forhold til de fleste andre. Men er ingen grunn til at man skal miste respekten fordi noen har fått det enklere enn andre i starten.

Men et spørsmål, mener jeg har lest at det var en eller flere som bygde opp en by for ham? ikke 100% sikker men så godt som 98%..
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Nope, ingen som har bygd opp noen by for meg. En stammefrende i min kirkeradius ba meg adle ham, og det gjorde jeg. Lå forøvrig øverst på rankingen før jeg adlet ham, men selvsagt har det gitt meg et godt forsprang. Enig i at det var kjempedumt av meg å adle de byene, jeg burde egentlig latt fienden ta dem. Da hadde jeg sikkert fått respekt da! :p
 

DeletedUser

Guest
du kan ikk kommentere sånt hvis du ikk vet bakgrunnen for internadlingen:p

Disse spillerne har sluttet, hva skal man da gjøre? la de stå der og bli tatt av andre? Hvis du ser på byene så er RV nærmeste fra stammen, da tar han seff dem.


jeg kan ikk forestille meg at du ville sagt nei til å ta en by fra en i din egen stamme som slutter. Da vil jeg isåfall kalle deg dum...:D

Og at du mister respekten for han pga dette... javel... er vel det eneste jeg har og si til det...:p

ALexi lalas

Der tar du nok feil. RV var langt fra nærmeste spiller til oliverpop.(se Fabanx3)
Jeg vil til og med tro at RV måtte lage ny kirke for å få disse byene innenfor.(kanskje unntak hvis han allerede hadde nivå3 kirke)
 

DeletedUser

Guest
Nope, ingen som har bygd opp noen by for meg. En stammefrende i min kirkeradius ba meg adle ham, og det gjorde jeg. Lå forøvrig øverst på rankingen før jeg adlet ham, men selvsagt har det gitt meg et godt forsprang. Enig i at det var kjempedumt av meg å adle de byene, jeg burde egentlig latt fienden ta dem. Da hadde jeg sikkert fått respekt da! :p

Du har internadlet mer enn 1 spiller. jks6 tok du også en by av. Og firefly.

Så altså 4/10 byer internadla.

jks6 og firefly var ikke i stammen. Men dette var nok bare for å bedre statistikk da oda ikke økte ved adling av disse spillerne.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
De to siste hadde sluttet og forlatt stammen, og jeg måtte knuse troppene der først. Men ja, sikkert veldig dumt av meg å adle disse byene også. Burde egentlig fokusere på å ta byer utenfor kirkeradiusen min, og kanskje noen gråbyer.
 

DeletedUser

Guest
Har aldri sagt at det var dumt å adle disse for din egen utvikling.
Det vi diskuterer her er om det gir respekt å internadle så mye.

Kan ikke se noen oda opptur ved disse adlingene,annet enn ca. 6k og det er rett og slett ingen tropper.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg gidder ikke kommentere dette ytterligere annet enn å si at jeg spiller TW av helt andre grunner enn for å få respekt. Case closed fra min side.
 

DeletedUser

Guest
Det har vel lite med saken?

Jeg kommenterte bare et/en av medlemmene/tilhengerne dine sitt utsagn om at internadling ikke var grunn nok til å miste respekt for en spiller.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Og arcon konsentrerer seg mer om hva som skjer i andres stammer enn i sin egen...
Ser at din eneste adling er en gråby. ja det oser det respekt av :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg har vel ikke sagt at noen respekterer meg for det heller?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hadde jeg hatt en stamme hadde jeg internadlet hele på under sekundet. Nå, kan dere komme tilbake til topic er dere snill? Arcon - ikke rusk mer opp i det, er så forbaska lite vits. Om du vil diskutere internadlinger, lag en ny tråd og dans samba. Dette er "Verden 5 - Milepæler", ikke "Verden 5 - Internadlinger".

/slap
 

DeletedUser

Guest
Nå, kan dere komme tilbake til topic er dere snill? Arcon - ikke rusk mer opp i det, er så forbaska lite vits. Om du vil diskutere internadlinger, lag en ny tråd og dans samba. Dette er "Verden 5 - Milepæler", ikke "Verden 5 - Internadlinger".

/slap

Er vel ikke meg som tar det opp på nytt. Jeg lagde et innlegg. Så lager folk poster på nytt og på nytt. Og da svarer jeg selfølgelig på det.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp