E=mc²

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Jaja, spion for L-13.
Hvorfor kom det inn i bilde ?
Ja jeg kjenner naboen min som går i L-13 og har snakket med han en del, men ikke pokker om jeg har gitt ut info!
For det første så kan ikke noen på hele v5 bevise at jeg var spion siden jeg aldri var det.
For det andre, hvordan skal jeg klare å motbevise det ? Det er noe som heter ærlighet her i verden, og det er det jeg har gjort hele tiden. Vært ærlig.
Så ikke kom inn her å si at jeg lyver og at jeg var spion for L-13!

Bare tulla ;)
 

DeletedUser

Guest
Vi har ikke det nei, men den dere kicket for spionasje har veldig mye med det å gjøre...-_-

han har noe med det og gjøre ja, men ikke på et off forum, vil han vite grunnen så sender han pm til den som kicket, og den grunnen har han fått.
og lage denne tråden er bare latterlig.

om noen har en mistanke om at en spiller er spion så blir han som oftest kicket, men vi er sikre i denne saken, at dere ikke tror på oss, ja det gjør ikke oss noe, dere får ta han inn i deres stamme da:D
 

DeletedUser

Guest
Uansett da folkens.....
1.jpg

Så om du blir "kicked" på feil grunnlag har ikke noe betydning på om du vil bli suksessfull eller ei. :)

Så til både Screto og E=mc², sjekk grafen, bruk deres alder og se om dere er suksessfulle eller ei.
 

Bjorni499

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
ja jeg tror du ville laget en stor diskusjon om du var spion ja, du er vell ute etter og ødelegge mest mulig, bare synd du ikke klarer det. hvor har vi skrevet at vi tror du er spion? vi har sagt vi er sikre på at du var det. jeg har jo mere vett i skallen enn det du har, og latterligjøre seg selv på off forum er vell ikke noe smart

Tror mer det er ledelsen i E=mc2 som latterligjør seg selv.. :D
Og det bevise vil jeg se :D
Tror nok ikke screto hadde laget en stor diskusjon hadde han vert spion.
 

DeletedUser

Guest
Fordi dere ikke har bevis ? :eek:
Så dere har driti dere ut :D

har aldri sagt vi har håndfaste bevis jeg, for jeg fikk vite det over en samtale med en rl venn, og han viste oss på datan sin hvorfor screto er spion.
det er nåkk alle dere som er på screto sin side som driter dere ut:D
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Det er pokker meg dere som driter dere loddrett ut!
Dere kommer bare med helt på trynet utsagn om at jeg var spion, jeg var aldri det og kommer aldri til å bli det heller!
 

DeletedUser

Guest
Det er pokker meg dere som driter dere loddrett ut!
Dere kommer bare med helt på trynet utsagn om at jeg var spion, jeg var aldri det og kommer aldri til å bli det heller!

Du er fullstendig omringet av L-13 og skulle vært adlet for lenge siden, men har hverken ODA eller ODD... På ren gjetning ville jeg tippet at det er ca. 99% sjanse for at du MÅ være spion, men siden RV la inn et godt ord for deg mistet du også den siste prosenten av tvil som kom deg til gode.

Det er vel kort sagt bare å restarte om ikke L-13 tar deg inn i varmen. Lykke til videre :)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er vel ganske så åpenbar denne saken her ja..

Dette forum stuntet lukter det L-13 lang vei av :D
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Om dere er totalt dumme ?
Jeg har ingen ODD eller ODA fordi jeg var i Pure Energy og da hadde vi IAP med L-13, det er 17 mai fred og jeg har allerede motatt 3 speiderangrep og 2 nukes som jeg dodget.
Jeg kommer til å bli fjernet på flekken etter 17 mai freden, btw så har jeg satsa def og ingen har angrepet meg.

Vet dere hva ?
Alle som tror jeg er spion er totalt blåse i skallen!
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Om dere er totalt dumme ?
Jeg har ingen ODD eller ODA fordi jeg var i Pure Energy og da hadde vi IAP med L-13, det er 17 mai fred og jeg har allerede motatt 3 speiderangrep og 2 nukes som jeg dodget.
Jeg kommer til å bli fjernet på flekken etter 17 mai freden, btw så har jeg satsa def og ingen har angrepet meg.

Vet dere hva ?
Alle som tror jeg er spion er totalt blåse i skallen!

Forstår jeg deg riktig her..
Har du mottatt 3 speider angrep og 2 nuke angrep i fra L-13 i dag?
 

DeletedUser

Guest
Hentet fra forumet deres: skrev:
gudfaren7 den 16.05. klokken 18:19
å seff sier dem det.. men siden du veit da iron, så vær litt forsiktig, mulig du blir neste...

Et medlem som bare vil ha et svar fra ledelsen om hvorfor Screto ble kastet ut.

Er morsomt å se hvordan ledelsen behandler medlemmene sine:eek:
 

DeletedUser

Guest
Vil du ha hele tråden kanskje?

Bare denne som er relevant, svaret på spørsmål om bevis er: mulig du blir neste

man kan selv tenke seg til hva han mener med det
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg fatter ikke at dere tror på ledelsen i Pure Energy!
Jeg var aldri en spion og kommer aldri til å bli en spion heller, dem har pokker meg ikke 1 bevis i det hele tatt!
Skulle ønske Pure Energy ble adla ned i morra!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp