E=mc²

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Det finnes mange goder argumenter her, men som er framsagt på et litt rar måte.
Men om ikke ledelsen gidder å komme med et svar, så er det liten vits i å fortsette diskusjonen.

E=mc2 blir blacklisted og adlet ned i løpet av uken.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Og jeg stiller spørsmål til deg :
Var jeg spion ?
Var jeg rettferdig kicket ?
Er Pure Energy noobs ?

Om du var spion kan ikke jeg svare på.
Rettferdig kicket.. hva er det? Jeg hadde kicket deg men det hadde vært av helt andre grunner enn spion anklager..
Er litt forsiktig med å kalle andre noobs jeg, de ferreste spiller perfekt hele tiden og alle gjør vel feil innimellom.

Men lar det bli med dette da det ikke kommer noe mere fornuftig ut av denne tråden eller de fleste som skriver her.
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg er egentlig enig med deg, hvis ikke ledelsen har baller nok til å komme frem med dem så kan dem bare gå trene på sniping så lenge dem kan og at tråden ikke blir spammet så fryktelig mye ned.. :p
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Dette må være den tåpligste tråden jeg har lest på en stund. Snakker om bitterhet da.. Mener dere virkelig at fjøs og co skal begrunne sine valg ovenfor alle her på public? Hvor tapt bak en skjerm kan en bli?

Hvordan pure styrer stammen sin får jaggu være opp til de. Sitte her å kreve svar, fjollete. Hadde jeg vært deg så hadde jeg driti i hele tråden, fjøs.

Og til de av som kaller andre for noobs, jeg kjenner jenter med lus som er bedre enn dere. Neste gang dere skal poste her anbefaler jeg at dere får mora deres til å lese over posten først. Mulig dere slipper å se ut som barnslige snørrvalper da.
 

DeletedUser

Guest
Greit nok å komme med en klage, men makan til drittslenging og bitterhet burde man holde seg for god til.
 

DeletedUser

Guest
Dette må være den tåpligste tråden jeg har lest på en stund. Snakker om bitterhet da.. Mener dere virkelig at fjøs og co skal begrunne sine valg ovenfor alle her på public? Hvor tapt bak en skjerm kan en bli?

Hvordan pure styrer stammen sin får jaggu være opp til de. Sitte her å kreve svar, fjollete. Hadde jeg vært deg så hadde jeg driti i hele tråden, fjøs.

Og til de av som kaller andre for noobs, jeg kjenner jenter med lus som er bedre enn dere. Neste gang dere skal poste her anbefaler jeg at dere får mora deres til å lese over posten først. Mulig dere slipper å se ut som barnslige snørrvalper da.

Bambam! Held kjeften din om noe du ikke har peiling på. Vi har ikke krevd svar til offentligheten. Det får så vere, men Screto har krevd svar gjennom enten PM eller skype. Hvordan det skjer kan du bare drite i. Fint det er noen som tror de er gode her...
 

DeletedUser

Guest
Da kan jeg bare komme med avsløringen: Screto var spion for L-13. End of discussion :)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Og jeg stiller spørsmål til deg :
Var jeg spion ?
Var jeg rettferdig kicket ?
Er Pure Energy noobs ?

Jeg leser dette som å stille krav til svar på public.

Jeg kan heller ikke se noen plass at jeg sier at jeg er god, men jeg ser jeg nevner en par jenter med skillz.. At du blir såpass fornærmet over det er jo litt... søtt?

Jeg kommer alltid til å angripe tåplige forsøk på å drite ut uerfarne spillere/stammer. Første posten er helt grei her, men den idiotisk gallen som du, og dine, spyr ut av dere i ren flokkmentalitet er patetisk.

Få mora di til å lese over svaret ditt før du poster neste gang.
 

DeletedUser

Guest
Da kan jeg bare komme med avsløringen: Screto var spion for L-13. End of discussion :)

End of discussion? Nei, det er vel nå den virkelige kampen for beviser begynner :p

Når det gjelder tråden sett under ett, er den jo ganske så tåpelig. Etter å ha lest side opp og side ned med "NOOOOOB", "gå å legg deg a, du er fjortiss hahahah", "jeg krever bevis" og generelle påstander om at sen leggetid impliserer høy alder, kom jeg på 20 ting jeg hadde lyst til å skrive her, men som jeg glemte på veien gjennom alt tullet.

Uansett, Screto: Dersom 176-176 nå snakker sant, har du driti deg såpass grundig ut at jeg synes regelrett og oppriktig synd på deg. Og håper for din skyld at du har motbevis (!!!) dersom du mener at han lyver.
 

DeletedUser

Guest
aiaiai

Da kan jeg bare komme med avsløringen: Screto var spion for L-13. End of discussion :)

Er det bare jeg som syns det lukter ironi av dette her? tror igrunn 176-176 syns denne tråden er like komisk som de fleste andre, og den døde jo litt ut, så jeg antar at han bare er ute etter fortsatt enkel underholdning, dette sidestiller jeg med paradise hotel innen underholdninskategorien.

Gratla med dagen folkens :):cool:

GIG
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Da kan jeg bare komme med avsløringen: Screto var spion for L-13. End of discussion :)

Jaja, spion for L-13.
Hvorfor kom det inn i bilde ?
Ja jeg kjenner naboen min som går i L-13 og har snakket med han en del, men ikke pokker om jeg har gitt ut info!
For det første så kan ikke noen på hele v5 bevise at jeg var spion siden jeg aldri var det.
For det andre, hvordan skal jeg klare å motbevise det ? Det er noe som heter ærlighet her i verden, og det er det jeg har gjort hele tiden. Vært ærlig.
Så ikke kom inn her å si at jeg lyver og at jeg var spion for L-13!
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jaja, spion for L-13.
Hvorfor kom det inn i bilde ?
Ja jeg kjenner naboen min som går i L-13 og har snakket med han en del, men ikke pokker om jeg har gitt ut info!
For det første så kan ikke noen på hele v5 bevise at jeg var spion siden jeg aldri var det.
For det andre, hvordan skal jeg klare å motbevise det ? Det er noe som heter ærlighet her i verden, og det er det jeg har gjort hele tiden. Vært ærlig.
Så ikke kom inn her å si at jeg lyver og at jeg var spion for L-13!

Du lyver og har vært spion for L-13 :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Denne saken handler helt enkelt om at ledelsen tabbet seg kraftig ut. En spiller satt kv, nettet lagget og han mislyktes i å snipe et tog. Noen i ledelsen skjønte ikke hva å snipe var for noe, og kicket ham pga sabotasje da de trodde han var spion for B-g. Og i ettertid innså de tabben, men prøver å dekke over ved å påstå de har "bevis". Kanskje vært smartere å innrømmet at de gjorde en tabbe og legge seg flate?

Det eneste "beviset" som finnes i denne saken er at noen tabbet seg skikkelig ut til glede for noen og ergelse for andre forumbrukerne.

Screto tapte en stamme og ble til et lettere mål for skrubbsultne L-13 ulver i nabolaget. E=mc² tapte ansikt og hylekoret i forum fikk endelig en sak som engasjerte mange. Hipp hipp heisann hurra. :D
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Jeg kommer garantert til å bli fjernet fra v5 innen kort tid da jeg står alene mot L-13 som ligger og venter på 17. mai freden skal forsvinne.

Men jeg har aldri vært spion for noen stammer så hold kjeft og innse at Pure Energy tabbet seg ut!
 

DeletedUser

Guest
Denne saken handler helt enkelt om at ledelsen tabbet seg kraftig ut. En spiller satt kv, nettet lagget og han mislyktes i å snipe et tog. Noen i ledelsen skjønte ikke hva å snipe var for noe, og kicket ham pga sabotasje da de trodde han var spion for B-g. Og i ettertid innså de tabben, men prøver å dekke over ved å påstå de har "bevis". Kanskje vært smartere å innrømmet at de gjorde en tabbe og legge seg flate?

Det eneste "beviset" som finnes i denne saken er at noen tabbet seg skikkelig ut til glede for noen og ergelse for andre forumbrukerne.

Screto tapte en stamme og ble til et lettere mål for skrubbsultne L-13 ulver i nabolaget. E=mc² tapte ansikt og hylekoret i forum fikk endelig en sak som engasjerte mange. Hipp hipp heisann hurra. :D

her tar du kraftig feil, alle i ledelsen her vet hva sniping er, og det hadde ikke noe med kickingen og gjøre, er fullt mulig og gjøre feil på sniping. hvor i granskauen har vi nevnt han var spion for B-g? han var ikke spion for en fiende av oss.
vi legger oss ikke flate for noe så latterlig som dette, han ble sur for at han ble fersket, dette er hans måte og prøve og ødelegge.
 

screto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Omfg!
Dere er totalt på jordet!
Tror du virkelig at jeg hadde startet en så stor diskusjon hvis jeg VAR spion ?
Jeg ble ikke ferska på noen ting, bare dere som er wannebee gode ledere som tror dere har beviser til allt og mot alle..
Herregud, få dere litt vett inn i skallen deres og la nøtta deres vokse seg større !
 

DeletedUser

Guest
Omfg!
Dere er totalt på jordet!
Tror du virkelig at jeg hadde startet en så stor diskusjon hvis jeg VAR spion ?
Jeg ble ikke ferska på noen ting, bare dere som er wannebee gode ledere som tror dere har beviser til allt og mot alle..
Herregud, få dere litt vett inn i skallen deres og la nøtta deres vokse seg større !

ja jeg tror du ville laget en stor diskusjon om du var spion ja, du er vell ute etter og ødelegge mest mulig, bare synd du ikke klarer det. hvor har vi skrevet at vi tror du er spion? vi har sagt vi er sikre på at du var det. jeg har jo mere vett i skallen enn det du har, og latterligjøre seg selv på off forum er vell ikke noe smart
 

DeletedUser

Guest
ja jeg tror du ville laget en stor diskusjon om du var spion ja, du er vell ute etter og ødelegge mest mulig, bare synd du ikke klarer det. hvor har vi skrevet at vi tror du er spion? vi har sagt vi er sikre på at du var det. jeg har jo mere vett i skallen enn det du har, og latterligjøre seg selv på off forum er vell ikke noe smart

jepp det er ikke smart det så hvorfor innrømmer dere ikke at dere gjorde noe feil!:eek::cool::rolleyes:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp