NY Topp 20 stammer

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
*dette er min første liste så vær grei nå, du trenger ikke klikke i vinkel selv om det dukker opp ting du kanskje viste fra før.

Top 20 stammer

1. L-13 - Dette er åpenbart flinke folk selv om jeg ikke har helt sansen for stammen.

2. PMS - De er mange men, det skader vel ikke å ha en høy kvantitet så lenge kvaliteten fortsatt er på topp?

3. B-g - Dette er helt klart min type stamme, jeg liker humoristiske stamme navn og ikke at alt bare heter "epic elite" osv... Dessuten er det mye skillz ute å går her.

4. SUN - Mange bra flok og sære når det kommer til rekrutering.

5. PC - i følge TW stats har de kvittet seg med mange folk den siste uke og fortsatt er de mange.

6. VALHAL - noen av rawr folka gikk dit og det er vel det jeg vet om de. kanskje de overasker mer i fremtiden.

7. CN - aldri hvert borti dem.

8. -NB- - Skeptisk. Vet egentlig ikke så mye om de.

9. -HvM- - Virker meget løs i rekruteringa og har derfor stor tro på at det allerede er en haug med spioner der inne.

10. BERM - kult stamme bilde, mange bra folk. her mangler det ikke skillz.

11. *N* - Går nå i oppløsing etter at kapteinen forlot skipet før det sank.

12. E=mc² - Tror de kommer til å forsvinne snart.

13. PREY - Tror denne består av solide spillere. Er ganske sikker på at denne vil klatre opp sakte men sikkert.

14. FearUs - Håpløs stamme, har tatt 2 byer fra de med minimal motstand og ikke så mye som et trusselbrev kom.

15. SIGHT - Min egen stamme. Vi er altså en liten gjeng som trives godt i k54 :)

16. T-S-K - Har ikke troen her desverre.

17. TDE - vet ikke så mye om de. kult stamme bilde!

18. D7D - Artig stamme, er alt jeg vil si!

19. SF - klassisk "wannabe" stamme. Har ingen tro på at dere vil klare det, sry.

20. -MFT- - Muzza Fuzza, er en meget god CoD spiller som legger ut commentarys på youtube og machinema. Dere har vel ikke stjålet navnet hans?
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 -Kommentere ikke egen stamme, det får andre folk gjøre.

2 PMS - Som de andre sier så ryktes det om mangen kjende fjes her. Er litt knuffing mellom PMS og L-13
er ikke min front, men kan ikke si jeg er Imponert men det gjør det ikke dårlig heller.

3 B-g - Premade stamme med mangen hyggelige og dyktige folk men har ikke vist så mye av seg enda.
Skrue McDuck Bør nok følge med på disse:p

4 SUN - Premade som folk skryter uhemma av, er klar att dette er gode folk men får kansje litt for mye creds?

5 PC - En stamme med mangen hyggelige å gode folk i, men burde kansje ha renska litt i medlemmene sine?

6 VALHAL - Har ikke så mye tro på dem here:S sorry

7 CN - Tja litt blanda tanker :p

8 -NB- - har ikke så mye kunnskap om desse som med de fleste andre stammer på denne lista men er ikke noen jeg frykter i
fremmtiden

9 -HvM- - Hvem ?

10 BERM - Folk fra *N* som ville kjøre ett eget løp. få medlemmer virker som en stabilt god stamme ifølge andre sine lister og rykter
så er brann medlemm her? men rykter er ikke alltid rett:S

11 *N* - Driver å små knunffer litt med desse, ble positivt overraska men ikke super imponert.

12 E=mc² - Nja tror ikke de vil vere på listen så veldig lenge.

Ga meg på 12 har ikke noe kjennskap til de nedenfor og gidder ikke sitte på twstats bare for å skrive noe alle kan finne utav:p

sånn en fra L-13 som laga en kjapp liste:D

Hva er dette for noe :mad:? Dropper du PREY bare fordi du ikke ville si at vi har baller nok til å angripe dere og vinner så langt?
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Top 20 stammer

1. L-13:
Virker til å ha et ganske bra samarbeid i stammen. Har fått opp en veldig god safe zone allerede i sitt kontinent. Spørsmålet her blir vel om de greier å holde alle sammen gående og få alle ut av klyngen også, eller om folk slutter fordi de er omringet av stammefrender. Og dermed internadla.
Andre sier dem masserekrutterer. Vel, de hadde flere medlemmer for 1-2mnd siden...
Ønsker faktisk litt mer info på bordet rundt det som skjedde med E=mc^2 spillerne. Hvorfor ble dem rekruttert?
Jeg ønsker også et svar fra deg RV. Du sa tidligere i spillet at L-13 ikke skulle ha noe diplomati at all. Nå har dere utfylt alle tre postene (i allianser, ikke aggressive pakter og fiender). Hvorfor står du ikke for det du sa back then?

2. PMS:
Sammenslåing av fult av v1 spillere. Spørsmålet her blir vel om de er like motivert til å spille på 2 (eller flere) verdener samtidig. Og hvilken verden de selv tar og prioriterer. Jeg selv har mer enn nok med 1 verden om gangen...
De er nå også i krig imot både L-13 og PC og har et ganske røft nabolag. Blir spennende å følge denne krigen videre!

3. B-g:
Avskum

4. SUN:
Avskum + Kathy <3

5. PC:
Startet verden med enkelte av disse og hadde ikke troen selv på en stamme med disse som leder her ettersom vi var altfor spredt. Nå har de likevel lagd denne stammen og bygd dem mer sentrert på et område. Gjør det også ganske bra imot PMS sammen med L-13. Kan bli spennende og se hvordan disse utgjør en faktor senere også, for de har uten tvil kraft i beina.

6. VALHAL:
Vet lite om VALHAL, men ser at de har enkelte ganske solide spillere. Blir spennende hvilke rolle de får i denne verdenen etterhvert og hvilke diplomatiske linjer de setter seg.

7. CN:
Virker som en grei defensiv stamme. Leker også med L-13 etter hva jeg har forstått. Blir spennende å se hvor lenge de holder imot b-g og SUN.

8. -NB-:
B-g sin "understamme"?
Har på følelsen av at denne stammen er lagd for at b-g skal framstå som en elite stamme og ikke en masse rekrutterende stamme med mange medlemmer.
Har en del veldig gode spillere fra blant annet v1 og v2, og jeg selv kommer til å se opp for enkelte av dem senere. De resterende spillerne ble invitert ut av det blå og de har jeg desto mindre kjennskap til.

9. -HvM-:
Har ikke noe mye kjennskap til disse annet enn at de er en veldig spredt stamme.
Så har i grunn ikke noe tro på disse, men overraskelser på denne listen hadde vært kos!

10. BERM:
Som de fleste andre har skrevet her så er de utbryterne av *N*. Da de stakk var også de største i *N*. Har ikke mye kjennskap til denne gjengen, annet enn at de er veldig sentrert på en plass og har få medlemmer. *Thumbs up for det* Så får vi se om det er noe guff i disse eller ikke.
Har også fått med meg at mange tror jeg er i BERM. Kan ikke gjøre annet enn å le og spørre om hvem som har sendt ut et slikt morsomt rykte?

11. *N*:
På randen til oppløsning.

12. E=mc²:
Har hatt en stor flykt av spillere, så svarer det samme her. På randen til oppløsning.

13. PREY:
Har overrasket med stort. Ligger i L-13 sitt kontinent og har enda greid å kløppet seg greit med. Cudos

14. FearUs:
Ja, si det. Jeg er ikke redd de ihvertfall. :eek:

15. SIGHT:
Liten sentrert stamme med utbryterne (eliten) av rawr!. Blir spennende og se hvilke diplomatiske valg og retningslinjer disse tar framover. Til nå har det vært veldig stille fra denne fronten. Tror de kan gjøre det ganske lovende i v5 om de gjør de rette valgene og opprettholder en god aktivitet.

16. T-S-K:
Og dette er?

17. TDE:
Og dette er?

18. D7D:
En sammenslutning av noen svensker som virker til å fungere veldig bra sammen.

19. SF:
Og dette er?

20. -MFT-:
Og dette er?









Og til slutt så må jeg få sagt, at jeg håper moderatorene her sender ut en del infractions til alle idiotene som spammer ned denne tråden med kommentarer til listene, etter at dere har lagd en tråd til diskusjonen rundt listene som finnes heeeeeeeer.

Og til dere idioter som faktisk skriver kommentarer til listene her og spammer ned med annet dritt......shame on you!
 
Sist redigert:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Top 20 stammer

1. L-13:
Virker til å ha et ganske bra samarbeid i stammen. Har fått opp en veldig god safe zone allerede i sitt kontinent. Spørsmålet her blir vel om de greier å holde alle sammen gående og få alle ut av klyngen også, eller om folk slutter fordi de er omringet av stammefrender. Og dermed internadla.
Andre sier dem masserekrutterer. Vel, de hadde flere medlemmer for 1-2mnd siden...
Ønsker faktisk litt mer info på bordet rundt det som skjedde med E=mc^2 spillerne. Hvorfor ble dem rekruttert?
Jeg ønsker også et svar fra deg RV. Du sa tidligere i spillet at L-13 ikke skulle ha noe diplomati at all. Nå har dere utfylt alle tre postene (i allianser, ikke aggressive pakter og fiender). Hvorfor står du ikke for det du sa back then?

Jasså, feiringen og hangoveren er over? Håper du fikk utbytte av russefeiringen!
L-13 hadde et spesielt godt samarbeid med noen få spillere fra E=mc², og de ble av flere grunner invitert over samtidig som vi avsluttet IAP´en med E=mc². Jeg ønsker ikke å gå i detaljer her. Det er mange hensyn, og flere av disse må de selv svare for. For vår del var de med på å styrke et område vi ikke følte oss sterke i. Det er slitsomt å skulle forsvare spillere som ligger langt unna resten, men nå fremstår vi mer samlet.

Jeg sa tidligere at vi ikke skulle ha noen diplomatiske forbindelser på leeeenge. Verden var for ung til å gjøre strategiske valg av samarbeidspartere da.
Nå har det politiske landskapet blitt mer stabilt, og det er ikke lenger et like stort sjansespill å velge seg noen samarbeidspartere. Men vi har altså ingen allierte. Vi har kun to IAPs, det er med PC og CN. Jeg synes ikke det faller inn under kategorien "Hugs", og vår ODA underbygger dette.
 

DeletedUser

Guest
Topp 20 stammer

1. L-13 - Masse gode spillere her, men pga. at stammen har 49 medlemmer tror jeg det kan komme opp en god del interne konflikter i stammen. Kapteinen i skuta har respekt, men blir mislikt av mange... Norge og Janteloven -.-
2. PMS - God stamme, men undrer på om en så stor stamme kan fungere? blir alle hørt her? Må nevne kjernespillere som Glitter! Nydelig dame som har skills så det holder og en annen kar som jeg har stor respekt for;) han spiller under nytt nick i v5. Luvless

3. B-g - gode spillere som er verdt å frykte, men lurer på om dette kommer til å fungere i lengden når man ser at gang etter gang klarer de ikke å levere varene. (utifra mine opplysninger). Men er stamme som er veldig bra, men i følge mine opplysninger flykter de krimminele gode spillerene i B-G over til -NB- pga. lite aktiv ledelse, dette låter ikke bra...

4. SUN - En av mine favorittstammer her på v5, gode spillere som Simplycity og -Aurora- er verdt å nevne. I følge en kilde jeg fikk tidligere dag fikk -Aurora- over 200k ODD-poeng nesten uten støtte. Respekt.

5. PC - Krabbe (mafians venstre hånd)

6. VALHAL - Mjolnir, Frankiboy og Pumba sentrale spilllere i denne stammen mer vet jeg ikke, baserer seg på norønn-mytologi.

7. CN - Gurgel (mafians høyre hånd)

8. -NB- - Alle noobsa fra B-G kommer hit, men også gode spillere her i denne stammen feks. 671-176 som btw. ble dagens angriper og dagens forsvarer i går;) gratulerer

9. -HvM- - Disse finnes i hver eneste verden, eller er det bare meg?

10. BERM - Meget dyktig stamme som ligger meget samlet, mange spillere fra *N* er kommet hit. Det ryktes også at den legendariske brann2006 er i ledelsen her? hmm;)

11. *N* - Hiv og hoi, adler en i uka.

12. E=mc² - Pure Energy = No energy, nei skal ikke dømme, men utifra min erfaring er det lite kamplyst i dissa her? Ikke troende tro?

13. PREY - Skummelt profil bilde, ikke noe kjennskap, men virker som en håndfull erfarne spillere med lav profil.

14. FearUs - ingen kommentar, denne stammen er lite å samle på.

15. SIGHT - Ei klynge med erfarne spillere, kremen av Rawr! i k54 som ligger med BERM for sine føtter i sør og store skumle skurker i nord-vest. Hvor ligger disse diplomatisk tro? Dette hadde vært spennende og visst!

16. T-S-K - Ingen kommentar.

17. TDE - vet ikke så mye om de.

18. D7D - Sinnataggen alene som bærer denne stammen. Thats it

19. SF - Ikke noe å nevne
20. -MFT- - Hvem er dette?
 

DeletedUser

Guest
3. B-g - gode spillere som er verdt å frykte, men lurer på om dette kommer til å fungere i lengden når man ser at gang etter gang klarer de ikke å levere varene. (utifra mine opplysninger). Men er stamme som er veldig bra, men i følge mine opplysninger flykter de krimminele gode spillerene i B-G over til -NB- pga. lite aktiv ledelse, dette låter ikke bra...

Dette vil jeg gjerne høre mer om, hva er det vi ikke leverer?

Du har nok feil kilder der, men jeg vil ikke utdype situasjonen her. Hvis du eller andre er veldig interesserte kan de kontakte med ingame.
 

DeletedUser

Guest
8. -NB- - Alle noobsa fra B-G kommer hit, men også gode spillere her i denne stammen feks. 671-176 som btw. ble dagens angriper og dagens forsvarer i går;) gratulerer

Flott liste Fozzie :) Må bare på peke at 167-671 er navnet :p Og er nok ikke bare noobs som kommer over ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Vel, å kalle de som går fra B-g til -NB- for noobs sier jo litt om hvor mye du kjenner disse spillerne, Fozzie Bear. For det stemmer ikke :)
 

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1. L-13 - Masse gode spillere her, men pga. at stammen har 49 medlemmer tror jeg det kan komme opp en god del interne konflikter i stammen. Kapteinen i skuta har respekt, men blir mislikt av mange... Norge og Janteloven -.-

Mener du at RV er mislikt av mange innad stammen, eller av andre utenfor?
 

crimatix

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Top 20 stammer

1. L-13 - Virker mindre og mindre som en masserekruteringsstamme, mange solide spillere her, men litt vel spredd.

2. PMS - Trodde virkelig de kom til å nå langt, har fortsatt troen, men de virker litt mer stasjonert.

3. B-g - Artig stamme, når nok langt, men vet lite om de.

4. SUN - Helt klart mange med brains her, men er noe som ikke helt stemmer. Helt klart oppskrytt

5. PC - Masserekrutering?

6. VALHAL - Ikke hørt noe om

7. CN - Hørt lite om

8. -NB- - Lite tro

9. -HvM- - Masserekruteringsstamme?

10. BERM - Ingen kommentar

11. *N* - Regner ikke med å se de i fremtiden

12. E=mc² - Trodde di kom til å gjøre det bra, ombestemt meg.

13. PREY - Tror vi vil se mer av disse

14. FearUs - Toplistehorer uten samhold?

15. SIGHT - Solid gjeng som jeg regner med å se mer av.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 L-13 - Har trua, chiltard er jo med i stammen! RV er vel negativt for mange, men han gjør vel noe riktig.
2 PMS - Søtinger, blant annet vegarado og Cyber. (Og glitter IGJEN, nå må du slutte snart!)
3 B-g - Balle Klorin er noob, og resten der kan vel diskuteres-
4 SUN - Har trua på disse.
5 VALHAL - N/A
6 PC - N/A
7 CN - N/A
8 -NB- - N/A
9 -HvM- - N/A
10 BERM - Kan være spennende, hvem vet hvilke spillere som skjuler seg bak nickene :)
11 *N* - N/A
12 PREY - N/A
13 E=mc² - N/A
14 FearUs - N/A
15 SIGHT - Ser spennende ut, men enda tidlig å si noe om disse underdogstammene.
16 T-S-K - N/A
17 D7D - N/A
18 SF - N/A
19 -MFT- - N/A
20 Hiro - Kan være shaman og gjengen, han er jo noe kjent for å kjøre japansk stil over stammene sine. I så fall, se opp :)

Kommentar: N/A er skrevet på stammer jeg ikke har noen kjennskap til, ei heller har hørt om noen av spillerene i stammen. Sier ikke at disse er dårlige, men liten vits i å kommentere en plassering når det kan komme av f.eks masserekruttering.

Dessuten synes jeg top20 listen er preget av lite konflikt, tror det blir spennende framover :)
 

mcrogn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Top 20 stammer

4. SUN - Helt klart mange med brains her, men er noe som ikke helt stemmer. Helt klart oppskrytt

Kan gjerne utdype den der litt.


Og for de som tror de vet og for de som lurer - NEI OG ATTER NEI, jeg spiller IKKE dual. Aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det.
 

DeletedUser

Guest
Leste jeg feil, eller var det Skinny som dukka opp?:eek:


Og for de som tror de vet og for de som lurer - NEI OG ATTER NEI, jeg spiller IKKE dual. Aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det.

Som om vi tror på deg, pøh.
 

DeletedUser

Guest
20 Hiro - Kan være shaman og gjengen, han er jo noe kjent for å kjøre japansk stil over stammene sine. I så fall, se opp

Kan neste bekrefte at dette ikke er shaman! :S
Hvis det er det får jeg shock! xD
 
Topp