EPICKI vs V6

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tror dette kommer til å bli et hett samtaleemne så lagde like godt en tråd nå med engang.

PS! Creeds for EPICKI hvis de klarer å rekruttere enn hel verden :cool:
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Vel kan fastslå en ting nu før alt braker løs.

Du vil aldri få invite! Whatsoever! Er nemlig jeg som er rekruttøren :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
hehe, dere har jo gått til personangrep mot meg og alt, prøvd å henge meg ut på forum så ville glatt sitt ja til invitasjonen :p

Dessuten må det vel være kjedelig å bare rekruttere fienden når de endelig går i oppløsning og under?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Personangrep? Hvor?

You don't throw away diamonds kid! Må jo rekruttere de som har baller av stål og elektriske skillz...

Nye fronter er aldri kjedelig :)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Det er vel ikke personangrep å si at vi ikke liker deg? Om vi dersom hadde sagt hva vi ikke liker med deg så hadde saken vært en annen...
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns når EPICKI beseirer en stamme, har dem mer rett på medlemmene som er igjen enn noen annen stamme.
 

Johan j1234

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Jeg syns når EPICKI beseirer en stamme, har dem mer rett på medlemmene som er igjen enn noen annen stamme.

LOL, kan vel egentlig ikke si dem beseira stammen siden eineste aktive spilleren ca blei internadla av Ciao etter at spilleren luttet og at resten gikk innaktive...

Og at Ciao faktisk greide å lure til seg Etterstad kontovakten fra co-lederen i SMACK for så å kunne la EPICKI internadle den kontoen.

Ciao oppløste stammen, den blei aldri beseira syns da i....
 

DeletedUser

Guest
LOL, kan vel egentlig ikke si dem beseira stammen siden eineste aktive spilleren ca blei internadla av Ciao etter at spilleren luttet og at resten gikk innaktive...

Og at Ciao faktisk greide å lure til seg Etterstad kontovakten fra co-lederen i SMACK for så å kunne la EPICKI internadle den kontoen.

Ciao oppløste stammen, den blei aldri beseira syns da i....

Det er riktig at vi ikke ble beseiret, men at SMACK ble oppløst fordi aktive spillere ble inaktive og spillere som hadde et lavere aktivitetsnivå valgte å ikke ta tak i situasjonen. Det var kun en aktiv konto igjen i SMACK-ledelsen på slutten og dette var Ciao-kontoen. Så å si at vi lurte til oss KV for Etterstad fra en co-leder er ikke riktig. Det var opprinnelig eier av kontoen som var i ledelsen - ikke dual som styrte internadlingen for opprinnelig eier.

Begrepet lurte til seg KV kan ikke benyttes i denne sammenheng. Etterstad satte KV til Ciao frivillig før han forsvant, og den ble iherdig passet både av denne kontoen og et par andre kontoer inntil vi måtte innse at eier ikke kom tilbake og kontoen ble besluttet internadlet. Beslutningen om dette var ikke ukjent for det du kaller co-leder - og som en spiller som slutter med 1 by igjen med 2-3 timer før planlagt adling var gjennomført så er det heller ikke naturlig at vedkommende sitter videre på en KV.

Svineinfluensa - som er co-lederkontoen du sikter til - hadde sluttet og gav byer til de spillerene som hadde støttet han i tykt og tynt - det var kun 1 by igjen da SMACK ble oppløst. Denne kontoen ble styrt av dualspiller som var inneforstått med internadlingen og at det ville komme til å skje noe. Problemet til dualspilleren er at denne spilleren ikke ble tatt med på råd da vedkommende på gjentatte forespørseler hadde sagt at h*n ikke skulle spille videre, og var inneforstått med at kontoen skulle adles opp etter eiers ønske. At man ikke informerer spillere som så klart har skiltet at de skal slutte om hva som skjer fremover er ikke unaturlig. Sett i lys av reaksjonsmønsteret i ettertid viser det nok at dette var riktig håndtering.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
se på det på en annen måte. dere hadde fått enda ferre byer om jeg ikke var aktiv 24/7 under internadlingen, for da hadde lerski kunnet forskyne seg grovt. jeg syns det var veldig trist jeg måtte slutte og brydde meg om dere og smack og ville gjøre alt for at dere skulle få byene.
var snakk om en by jeg forsvarte mot dere etter dere dro til epicki, og jeg reddet mange fler enn en by fra lerski som dere fikk.

men opp til deg å ikke informere meg om at smack ble oppløst, og det og at du syns det var riktig avgjørelse å ikke informere meg er din mening, og jeg skal respektere det. gammel sak i mine øyne som jeg ikke bryr meg om lengre. end of story. back 2 topic? :p

ps. hadde det vært opp til meg hadde jeg forsatt på svinekontoen, men fikk dessverre ikke lov. men jeg har startet ny konto nå som jeg selv bestemmer når jeg skal slutte på :)
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Jeg syns når EPICKI beseirer en stamme, har dem mer rett på medlemmene som er igjen enn noen annen stamme.

synes du virkerlig det? de har jo aldri beseiret en stamme, alle stammene har bare blitt oppløst. De bare rekrutterer alle også sier de at de er lei av at de ikke har noen å krige med, rart når man rekrutterer alle? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
se på det på en annen måte. dere hadde fått enda ferre byer om jeg ikke var aktiv 24/7 under internadlingen, for da hadde lerski kunnet forskyne seg grovt. jeg syns det var veldig trist jeg måtte slutte og brydde meg om dere og smack og ville gjøre alt for at dere skulle få byene.
var snakk om en by jeg forsvarte mot dere etter dere dro til epicki, og jeg reddet mange fler enn en by fra lerski som dere fikk.

Du har fått tilbakemelding mange ganger på at du har gjort en god jobb for kontoen du spilte på, og for stammen. Det sier jeg gjerne også her :)
Om du valgte å kjempe for siste by - så ok - det er helt i orden det også.

Men det å legge ut feil info om hvordan ting har foregått i SMACK når du etter eget valg ikke var med videre, det er det vi reagerer på. Det å kaste ut feil info bare for å sverte kommer man ikke langt med. Har alltid sett på deg om pålitelig og sannferdig inntil dette kom. Det å ha tillit til hverandre - og å vite hvor grensen går er viktig. Krysser man grenser mister man også tillit.
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
1. jeg var ikke med videre fordi jeg ikke fikk lov av svine å spille mer på kontoen etter han sluttet. han har laget kontoen og spilt med den på alle verdener så selvfølgelig får han bestemme slikt og ikke jeg.

du sier jeg ga ut feilinfo for å sverte smack? nå hadde du egentlig mistet tillitt til meg siden det faktisk er du som kommer med feil info om meg nå.

jaja hva mener du jeg ga feil info om? det var noe nytt for meg som du ikke har sagt før.du kan godt ta det på pm så slipper vi å spamme ned her (eller så kan du svare her om du heller vil det).
men siden vi har spilt såpass lenge på lag og snakket så mye sammen skal det mer til for deg å miste tillitt til meg men men. håper jeg får noe svar da:p


ps. snakket med maxi nå og han skjønte ikke mye, fordi er ikke han som har skrevet fra ciao.så den som skrev: plis send meg pm og explain, for nå lurer jeg veldig her..

hvis det var det med etterstad:
på etterstadprofilen står det "Warri er KV. :)" håper dere kan fjerne det, så slipper jeg fler slike spm :). og som jeg sier til de som spør om jeg sitter kv: nei, ikke jeg som sitter ciao sitter. det står på profilen fordi jeg satt kv, men ciao tok over dagen før smack ble nedlagt. storm i vannglass med å kalle dette feilinfo?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
synes du virkerlig det? de har jo aldri beseiret en stamme, alle stammene har bare blitt oppløst. De bare rekrutterer alle også sier de at de er lei av at de ikke har noen å krige med, rart når man rekrutterer alle? :rolleyes:

Hva i.... Mener du at dem ikke var grunnen til at Yamato ble oppløst?? Hva med NATO da? Har de beseiret noen?? Når en stamme blir oppløst er den som oftest beseiret og gir seg..
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hva i.... Mener du at dem ikke var grunnen til at Yamato ble oppløst?? Hva med NATO da? Har de beseiret noen?? Når en stamme blir oppløst er den som oftest beseiret og gir seg..

de var ikke det nei, var flere mot Yamato. NATO har ikke beseiret noen, de har bare fått stammer til å gå dunken som EPICKI har gjordt. Men NATO rekrutterer ikke alle de som var i den tidligere fiendestammen ;)
 
Topp